Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Toernooien van het Volleyball van Princeton
soompi forums > soompivermaak > sporten
janicex3
Ik ga naar een kerk genoemd UMKCA in Astoria, Koninginnen en wij nemen aan PVT in NJ en HerdenkingsTourney bij het Park van de Vijver van de Steeg, NY elk deel jaar. Dit jaar hebben wij een mede-e-n team en wij zijn vrij goed. Wij hebben 4 spelers van de varsityschool en 3 krachtige kerelhitters. Ik was wie anders op spel SOOMPI bij deze toernooien en welke kerk benieuwd u kerels voor speelt. :] Misschien kunnen wij samenkomen!? Haha biggrin.gif
PaNgIeE
Speel niet bij deze toernooien, niettemin van aan zou houden, maar u zou kerels het hebben van een kerel en een meisjesteam moeten onderzoeken om spel in vballtourney hier in Minnesota in 4 te komen Juli. Wij hebben het hier elk jaar. Allerlei teamspelen. Een enkel suggestie….

Btw, post pics van team en vball tourney! De liefde van Wld om sommige pics te zien! Ik gebruikte om vball zelf, zo altijd am te spelen geinteresseerd daarin. .hehe…smile.gif
cjsedthat
hey me opnieuw
REP VAN DE HOOP.
cjsedthat
de ahaha… kerk won uit de meisjes
maar het één team dat die tegen de regels speelde ons aan het uiterste pwned
janicex3
Onze mede-e-n team geworden derde biggrin.gif

het één team dat ons hard sloeg was het team met de zilveren haired kerel.
ik denk zij van het Westen Windsor Plainsboro waren.

Dit jaar. ehh. het team is grote geen tha. wij verloren zeer belangrijke speler 3 - ___-
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.