Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: (jmovie 2007) Held
soompi forums > soompivermaak > andere TV, films, & boeken
itonobara
Ik ben zo opgewekt - dit ben één van mijn favoriete drama's Kimutaka - en nu gaat het een film zijn!!!! Er is geen gehele partij van info die ik kan vinden, maar hier is wat ik heb:

(dramawikicitaat) op 7 December 2006, werd een aankondiging op de officiële website van Matsu Takako van een nieuwe Film van de HELD gepost die in September 2007, met alle originele gietvormen van HELD (2001) in kwestie moet worden vrijgegeven.

Links:
Officiële Plaats
itonobara
Om het even wie/parafrase geven kunnen ons de hoogtepunten van deze info vertalen? Ik kreeg het van de belangrijkste plaats.

hier is de oorspronkelijke pagina: http://www.hero-movie.net/introduction/index.html

van 2001 年に木村拓哉主演でフジテレビ系列にて放送された大ヒットドラマ 'HELD' が、 2007 年 9 月、 映画になってスクリーンに登場します.
ドラマは、 „中卒“ の „スーツを着ない“ 型破りの „検事“、 木村拓哉演じる主人公 ・ 久利生 (くりゅう) 公平が、 事件の大小に関わらずに „真実“ を追い求める姿を軸に、 軽快でサスペンスフルな物語が展開します. 加えて 仕来たりと縦社会に生きる彼らが少しずつ久利生に感化されていく様を群像劇の形で見せていきます、 久利生の東京地検 ・ 城西支部の同僚たちを、 個性溢れる豪華キャストが演じ、. 木村拓哉が演じるこの斬新なキャラクターは、 まさに世の人々が待ち望んだ新しいヒーローの姿であり、 日本国中の視聴者が圧倒的な支持をもって迎えました. その結果、 世帯平均視聴率が毎回 30% を超える驚異的な数字を獲得. これは、 多くの大ヒットドラマを放ってきたフジテレビの中で、 歴代 1 位の記録となりました. また、 5 年ぶりの放送となった 2006 年のテレビスペシャルでも 30.9% という高い数字をたたき出し、 その人気ぶりは全く色褪せていないことを如実に実証しました.

今回の映画版で描かれるのは 年ぶりに東京地検、 久利生が 6 „城西支部“ に戻り、 van TV、 スペシャルのラストで レギュラーシリーズの仲間たちと再会した後の話.

監督 & 脚本は、 本作のドラマシリーズを作り上げた鈴木雅之と福田靖のコンビ. 本作では映画ならではのストーリー展開でありながら、 ドラマシリーズ、 特にスペシャルで描いた時間に繋がるところもあり、 ドラマを見ていた人もそうでない人も楽しめる、 奥の深い物語が描き出されます. また、 久利生と、 彼の事務官をつとめる松たか子演じる雨宮舞子との関係は、 'HELD' ファンなら誰もが気になるところ. その部分も物語にうまく絡め、 存分に観客を楽しませるストーリー構成となります.
最高のキャスト、 スタッフが全国の 'HELD' ファンの熱い要望に応えるべく、 満を持して贈る映画 'HELD'. 年夏の終わりに誕生する日本映画の新たなる歴史の瞬間を、 是非、 van 2007 スクリーンで確かめてください.
この伝説のドラマ 'HELD' の 9 月公開 (監督: 鈴木雅之) に向け、 撮影が快調に進む中、 映画版に登場する超ビッグなゲストがこのほど明らかになりました. 映画 het 最強のライバル弁護士の出現によって検事人生で最大の危機に瀕することがストーリーの大きな軸になります ・ 久利生公平が、 van de 'HELD' 主人公の検事. その弁護士 ・ 蒲生一臣役に、 歌舞伎界を代表する一人である松本幸四郎が決定. 刑事裁判無罪獲得数日本一という冷静沈着なキャラクターを独特な雰囲気で演じ、 木村拓哉演じる久利生公平を想像超える窮地に徹底的に追い込みます.

そして、 大きな話題がもうひとつ. 日本を代表するエンターテイナー ・ タモリが、 森田一義の名で参加. 久利生検事と蒲生弁護士が争う刑事事件に絡む大物代議士 ・ 花岡練三郎役という、 ストーリー全体の鍵を握る役を演じます. 木村拓哉と松本幸四郎の壮絶な法廷バトルに、 さらに森田一義が絡むという、 日本映画界最大のドリーム ・ キャストの実現に映画界は騒然. 今から大きな注目が集まっています.

さらにさらに、 昨年夏のテレビスペシャルに出演した中井貴一が同じ役柄で出演し、 綾瀬はるかも同じ役で登場. そのほか、 国仲涼子 (被害者の婚約者)、 香川照之 (特捜部検事)、 岸部一徳 (裁判官) ら日本を代表するキャスト陣が勢揃いし、 超豪華なドリーム ・ ムービーの完成に向けて大きく動き出しました.

大塚寧々、 阿部寛ら城西支部のレギュラー陣に加え、 松本幸四郎らの超豪華ゲストの登場. そして昨年のテレビスペシャルとリンクしたストーリー構成など、 'HELD' 映画化に盛りだくさんの話題が満載. 気になる久利生と雨宮の関係まで含めて、 テレビでの初回放送から 6 年にわたる 'HELD' の歴史にとって、 集大成的な内容に相応しいスケールとなります.
4 月末、 'HELD' シリーズ初の海外ロケが韓国 ・ 釜山で行われました. そして、 韓国ではもちろんのこと、 日本でも絶大な人気を誇る韓流スターイ ・ ビョンホンが、 本作で日本映画初出演を果たしました. 韓国では、 SMAP ・ 木村拓哉として圧倒的な人気を博し、 さらにケーブルテレビで 'HELD' が放送されるなど本作に注目が高まっています. そんな中、 韓国を代表するスターのイ ・ ビョンホンとの共演は、 さらに韓国内での 'HELD' の人気をヒートアップさせるに違いありません.

今回の映画化でイ ・ ビョンホンの演じるキャラクターは、 久利生公平と同様、 韓国検察局の検事. しかし、 久利生とは正反対のエリート主任検事という設定. 久利生と雨宮の二人は担当する刑事事件の鍵が釜山にあることを突き止め、 急遽乗り込んだ釜山でドタバタの捜査を行う中、 イ ・ ビョンホン演じるカン ・ ミンウ検事に出会うというストーリー内容. 日韓を代表するスター木村拓哉とイ ・ ビョンホン 2 人の共演はまさにドリームマッチの実現であり、 アジアの映画のファンの間で大きな注目を集めることは必至です.

沖縄、 北海道、 山口を経て、 東京地検城西支部に再び戻ることになった久利生公平 (木村拓哉).
相変わらずの城西支部の面々とともに、 窃盗 ・ 傷害などの刑事事件を担当する. そんな中、 久利生は、 同僚の芝山検事 (阿部寛) が起訴したある傷害致死事件の裁判を任された. 容疑者が既に犯行を認めていたため、 裁判は簡単に結審すると誰もが思っていた矢先、 事件は思わぬ方向へ. 容疑者が初公判で犯行を全面的に否認し無罪を主張したのだ. どよめく法廷で、 冷静沈着に久利生に対峙する男 ...... 刑事事件無罪獲得数日本一の弁護士 ・ 蒲生一臣 (松本幸四郎). 実はこの事件の真相の裏には、 ある大物政治家 ・ 花岡練三郎 (森田一義) の姿が ......
この裁判の結果が、 政界を揺るがす贈収賄事件の発覚に繋がっていたのだ.

久利生を徹底的に苦しめる予測不可能な事件の真相…. 久利生はどんなことがあっても真実を明らかにしようと、 事務官の雨宮舞子 (松たか子) とともに奔走する. そんな彼の姿に城西支部の仲間たちもこの事件の証拠探しを手伝うのだが ...... 久利生と雨宮、 そして城西支部の面々は今までにない窮地に追い詰められながらも、 この事件の鍵を握る証拠が韓国 ・ 釜山にあることを突き詰める. 現地で潜入捜査を開始するなか、 東京地検は韓国のエリート検事カン ・ ミンウ (イ ・ ビョンホン) に捜査協力を要請するのだが….

● 久利生公平 (木村拓哉)
高校を中退し大学検定を受け、 さらに司法試験に合格. 最終学歴は中卒の „スーツを着ない“ 異色の検事. しかし他のエリート検事たちとは違い、 中卒という経験から培った独特の視点や人間観察眼を持ち、 常に加害者に対し „罪の重さと被害者の悲しみ“ を気づかせることを信念にして、 事件の真相を解き明かしてゆく. 赴任地は最初の青森支部から東京地検城西支部、 沖縄、 北海道、 山口を経て、 再度、 城西支部に異動となる.

● 雨宮舞子 (松たか子)
久利生の担当事務官. 検察の世界の中では型破りな久利生に振り回され、 検察庁の特別試験に合格して検察官 (副検事) になる夢を台無しにされると危惧していたが、 „常に被害者のために“ を信条として数々の事件に真摯に取り組む久利生の姿に、 多くの影響を受ける.
性格は極めて真面目.

● 中村美鈴 (大塚寧々)
久利生の同僚検事. 城西支部にあって才色兼備の検事として活躍するが、 キツイ性格の持ち主. 容疑者には „いじめ“ に近い厳しい取調べを行うことをモットーにしている.

● 芝山貢 (阿部寛)
久利生の同僚検事. 子煩悩ながらも中村検事と不倫関係!? にある. 検事のキャリアをステップとしてタレント弁護士を目指す. が、 久利生との出会いで、 影響を受け始める.

● 江上達夫 (勝村政信)
城西支部のエース検事. と、 同僚たちからおだてられ、 逆に上手く利用されている.
雨宮事務官に好意を寄せるが、 あまり相手にされていない. 世間知らずタイプ.

● 末次隆之 (小日向文世)
江上検事の担当事務官. いぶし銀の事務官として評価されてはいるが、 妻には逃げられた様子. いつも江上の機嫌次第で理不尽な仕事を言いつけられる. 趣味は社交ダンス.

● 遠藤賢司 (八嶋智人)
芝山検事の担当事務官. 城西支部内の噂を収集し、 そして口が軽い. 芝山には情報屋のよう扱われながらも、 常に鋭いツッコミを入れる. 趣味は合コン.

● 牛丸豊 (角野卓造)
検事. 刑事部長. 曲者ぞろいの城西支部に更に久利生が帰ってきて悩みが尽きない. 保身をモットーにしているが、 実は熱いハートを持つ人情家. 最近、 血圧が気になる.

● 鍋島利光 (児玉清)
東京地検次席検事. 冷静沈着なリベラリスト. 久利生を青森支部時代から知り、 城西支部を離れた後も、 常に温かく見守り続けていた.

■ テレビドラマ
放送日タイトル視聴率
2001 年 1 月 8 日第 1 話 „最悪の出会い“ 33.4%
  1 月 15 日第 2 話 „帰れないふたり“ 32.7%
  1 月 22 日第 3 話 „恋という名の犯罪“ 30.8%
  1 月 29 日第 4 話 „彼に教わったこと“ 30.7%
  2 月 5 日第 5 話 „二人きりの夜“ 34.9%
  2 月 12 日第 6 話 „彼女の一番大切なモノ“ 36.1%
  2 月 19 日第 7 話 „君に会えてよかった“ 34.5%
  2 月 26 日第 8 話 „過去を知る女“ 36.8%
  3 月 5 日第 9 話 „俺がずっとそばにいる“ 34.4%
  3 月 12 日第 10 話 „別れの予感“ 35.1%
  3 月 19 日第 11 話 „最後の事件“ 36.8%
■ 特別編
放送日タイトル視聴率
2006 年 7 月 3 日 „今夜復活!! 美しい海の町の怪事件に
 伝説の検事が挑む“ 30.9%
※ ビデオリサーチ ・ 関東地区より

木村拓哉 (久利生公平)
松たか子 (雨宮舞子)
大塚寧々 (中村美鈴)
阿部寛 (芝山貢)
勝村政信 (江上達夫)
小日向文世 (末次隆之)
八嶋智人 (遠藤賢司)
角野卓造 (牛丸豊)
児玉清 (鍋島利光)

製作: 亀山千広
企画: 大多亮
プロデュース: 石原隆
監督: 鈴木雅之
(映画代表作 „NIN×NIN 忍者ハットリくん de FILM“ „GTO“、
ドラマ代表作 „HELD“ „世にも奇妙な物語“ „王様のレストラン“ „古畑任三郎“ ほか)
脚本: 福田靖
映画 „GRENS („de HELD、 ドラマ“ „救命病棟 24 時“ ほか)“ VAN van de LIEFDE 海猿“
音楽: 服部隆之

製作: フジテレビ ・ j-Droom ・ FNS27 社
製作プロダクション: シネバザール
配給: 東宝
vic_taebin
Ontzagwekkende OoO! Onlangs werd ik in het letten op SmapxSmap en het is dolkomische soo! Stem vóór begin ik om „held“ te downloaden en ik kan niet wachten om op deze film te letten! Kimutaku en Lee Byung Hun in één film! YAY!
asianrice
Door de originele gietvorm die „wordt geïmpliceerd“, hoop ik het niet enkel betekent verschijnend ongeveer 2 minuten aan het eind als hoe het in SP was. Ik kan niet werkelijk op dit wachten. Held <333
itonobara
CITAAT (asianrice @ Jun 14 2007, 04:05PM) [snapback] 6110268 [/snapback]
Door de originele gietvorm die „wordt geïmpliceerd,“, hoop ik het niet enkel betekent verschijnend ongeveer 2 minuten aan het eind als hoe het in SP was. Ik kan niet werkelijk op dit wachten. Held <333

Ik weet het! maar van wat ik begrijp, is het de originele gietvorm, als in daar reeks (niet met andere mensen als in speciaal)

Ik HIELD van Held, zodat psyched ik zo over deze film ^^
cutegit
omg! De held was eerste jdrama die ik en nu zijn een film!! heb gelet op! weeee~ mijn vriend die van dit nieuws gaat houden! <333
ripgal
Ik voorzie zo deze film. De held is één van mijn favoriete drama's en ik hield samen van Takuya en Matsu. Zij maakten zulk een aanbiddelijke paar hoewel het drama zich niet op hun verhouding of om het even wat concentreerde. Ik ben zo opgewekt! w00t.gif
Maia-Chan
CITAAT (ripgal @ Jun 15 2007, 05:39PM) [snapback] 6121751 [/snapback]
Ik voorzie zo deze film. De held is één van mijn favoriete drama's en ik hield samen van Takuya en Matsu. Zij maakten zulk een aanbiddelijke paar hoewel het drama zich niet op hun verhouding of om het even wat concentreerde. Ik ben zo opgewekt! w00t.gif

Ja, is de chemie tussen hen ontzagwekkend! Het is als, moeten zij niet betrokken worden romantisch bij een romantisch verhaal bij allen om te kijken (en volledig in liefde!). Groot perceel eveneens, en groot globaal acteren! Kan niet wachten om op de film te letten! rolleyes.gif
. .natz.
OH tenslotte! ik vond deze draad heheh.

ik werd opgewekt toen ik het nieuws op youtube zag toen hij in Cannes. was.
AHHH i houdt van het drama en nu van de film. .eehehe YEAY.
hij is ook sportief een nieuwe kortere haarstijl!! HEHEHEHHE YEAY YEAY YEAY.

en jongen, niet is het om info op de film hard te worden?
ayu_adams
http://www.youtube.com/watch?v=mWdYGZOtwEY

Oordelend van het haar, kijkt het als dit was vrij recent misschien terwijl het bevorderen van deze film. Ik weet wat niet zij zeggen maar het kijkt vrij grappig! De gietvorm kijkt als zij is werkelijk goede vrienden. En Takuya heeft altijd grappige uitdrukkingen. LOL.
scottishlass
Zo heeft iedereen het nog gezien? Iedereen informeert aan het eind me op **** csene? Zo vele ppl heeft gelaten doorschemeren en ik wil weten hoe het… kan niet wachten om het te zien beëindigt.
Azura
Dit is één film die ik niet gemist….
itonobara
CITAAT (scottishlass @ 17 Sep 2007, 02:56 AM) *
Zo heeft iedereen het nog gezien? Iedereen informeert aan het eind me op **** csene? Zo vele ppl heeft gelaten doorschemeren en ik wil weten hoe het… kan niet wachten om het te zien beëindigt.

hallo! lol, veronderstel ziend u hier .....

Ik wil van dat ook op de hoogte zijn!!!!! ARGH - zij zouden het hier moeten vrijgeven!!!
leuk meisje
De film die op twoasonecitizens band wordt vrijgegeven.
rubie

22 mei, 2007

Kitano, Matsumoto, SMAP in Cannes

Wat van de grootste sterren van Japan zijn in Cannes deze week. Kitano „sloeg“ Takeshi (60) is daar als één van de 35 directeuren die aan een compilatiefilm deelnamen om de 60ste verjaardag van het Festival van de Film te vieren. Was 3 miniem de komediesegment van Takeshi, tweede in „aan elk Zijn Eigen Bioskoop“, goed - ontvangen. Kort zal met de aanstaande nieuwe eigenschap van Takeshi worden getoond, „Kantoku Banzai“, geplaatst om op 2 te openen Juni. Waar om zich te vormen, verscheen hij bij de rode tapijtgebeurtenis dragend een traditionele hakama en een dwaze „chonmage“ pruik. „In 60 jaar waarschijnlijk heeft niemand zo stom om het even wat zoals dat gedaan. Volgende zou ik een hakama aan Oscars willen dragen, en wanneer mijn naam wordt geroepen neem het weg en toon mijn arse! Als ik ereOscar op de leeftijd van 90 krijg, zal ik me waarschijnlijk bevuilen en zal echte verminking.“ veroorzaken De mede blijspelacteur Matsumoto Hitoshi was zichtbaar zenuwachtig bij het allereerstee onderzoek van „Dai Nipponjin“, zijn debuut als regisseur. Maar de unieke komedie kreeg een staand ovatie op Zaterdag nacht van het publiek van 800, en het heeft reeds distributieaanbiedingen van tien landen gehad. Ook op Zaterdag nacht, gaven twee leden van popgroep SMAP een partij om hun respectieve films te bevorderen. Kimura Takuya (34) stopt „Held“, het recentste nevenprodukt van een enord succesvolle het dramareeks van TV Fuji. Bandmate Katori Shingo (30) bevordert de filmaanpassing van zijn recente versie van TV van „Saiyuki“ (Reis aan het Westen, die ook als Aap wordt bekend). De partij recruteerde ongeveer 800 gasten uit zowat 12 landen.

Bron: japan-zone.com - hankooki.com

AANHANGWAGEN
http://www.hero-movie.net/hero_trailer.flv

Officiële website voor „Held“
http://www.hero-movie.net/index.html

Het hoogtepunt van info dankzij ylin-EverythingLBH
rubie

7 augustus, 2007

Het starring Kimura Takuya van de „held“, om Japanse filmgeschiedenis te veranderen

De première van het starring Kimura Takuya werd van de film „Held“ gehouden met succes op zesde in Budokan van Tokyo.

Met alle belangrijke media die de gebeurtenis melden, voorspelden velen dat de film vorige verslagen van „Analyse Bayside zou breken: film 2“ bij 17.3 miljard Yen.

Met 5.000 gasten die aan première, meer dan 200.000 worden uitgenodigd ingegaan om worden geselecteerd. Kimura Takuya en andere gietvorm die onderaan 50 wordt gelopen meten rood tapijt na het onderzoek dat door de menigte wordt begroet.

De film „Held“ is gebaseerd op de dramareeks die in 2001 op Televisie Fuji luchtte. Alle episoden van de reeks hadden kijkersclassificaties hoger dan 30% met de definitieve episode die 36.8% bereikt. Dit zijn de hoogste aantallen voor om het even welke dramareeks Kimura binnen starred Takuya, en waren een eerst en vooral televisiereeks waar alle episoden 30% kijkersclassificaties overschreden. De speciale episode die in 2006 wordt gelucht had een 30.9% kijkersclassificatie en met de speciale verschijning van Lee Byung Hun, zou de film moeten alle verslagen van de filmopkomst in Japan overtreffen.

De Japanse kranten rapporteerden dat de film op de meer dan 470 schermen op de achtste zal openen, het meest ooit voor om het even welke film die in Japan opent.

Het hoofd van de afdeling van de filmproductie bij Fuji TV, Gameyama, zegt, „met Kimura Takuya handelend en de groei van mede-sterren van de reeks, de film heeft een groot potentieel om verslagen te breken. Omdat de kwaliteit van de algemene film zo groot is, zal het verslagen van „Analyse kunnen breken Bayside: film 2“ eveneens.“

Bron: BROASIA.com

Vrijdag, 31 Augustus, 2007

Tijd voor helden

Door MARK SCHILLING

De manieren van Japanse het dramaproducenten van TV moeten aan hun tegenhangers zo geheimzinnig zijn Hollywood zoals de standbeelden van het Eiland van Pasen.

De Classificatie van de held: (3 van de 5)

Takako Matsu, Nene Otsuka, Norito Yashima
EN Hiroshi Abe in „Held.“ TELEVISIE ©2007 FUJI.
TOHO. J-DROOM. FNS27SHA

Directeur: Masayuki Suzuki
Lopende tijd: 130 minuten
Taal: Japans
Opent 8 Sept., 2007

Terwijl Hollywood verkiest te spinnen uit geraakt toont aan oneindigheid, terwijl voor altijd het harken in miljoenen van syndication - „Seinfeld“! - Het Japanse drama toont gewoonlijk looppas van 11 episoden of zo hebben beperkt, geen kwestie hoe stratosferisch hun classificaties. Zij kunnen de voordelige verdere leven op DVD en andere media hebben, maar niet toont de soort van syndicated eeuwigheden die door de populairste V.S. worden genoten van.

De Japanse producenten hebben dit verschil aan me door te zeggen dat, voor lokaal publiek, de drama's als nieuws zijn - verklaard en zo natuurlijk korte het levenscycli gehad.

Maar er zijn uitzonderingen, zoals de nieuwe Fuji TV-Geproduceerde film „Held“ blijkt. De reeks Fuji de film is gebaseerd op, starring idool-groep SMAP hartslag Takuya Kimura als regel-brekende nalatig-draaien-eiser, omhoog gerekt humongous 30 plus classificaties voor elke episode toen het uitzending vanaf Januari aan Maart 2001 was. Dit is vergelijkbaar met Matsui rakend 11 rechte huislooppas.

In plaats van het ondertekenen van Kimura en bedrijf aan een ander seizoen, echter, liet vallen Fuji de show vijf jaar, definitief doend herleven het voor speciaal dat gelucht in Juli 2006 - die ook meer dan 30 noteerde.

Tegen die tijd, ontwikkelde de producent Chihiro Kameyama - het genie van TV Fuji achter de concessie van ineenstortings „Odoru Daisosasen (Grondig onderzoek Bayside)“ en veel andere klapfilms - een eigenschap van de „Held“. De reeks voor versie op de 470 schermen op 8 Sept., zou „Held“ moeten om de spectaculaire opbrengst van de twee films van „Odoru te evenaren of te overtreffen Daisosasen“, tweede waarvan van ¥17.35 miljard in 2003, meer dan de ingang van „Harry Potter“ van dat jaar een brutowinst had.

Bijna is al originele gietvorm achter voor „Held,“ niet meer beginnend met 34 éénjarigen Kimura, een delinquent. Directeur Masayuki Suzuki helmed ook de reeks van TV - en brengt de zelfde buis-opgeleide gevoeligheid aan de film. De close-ups zijn rijk en iedereen drijft woedend over, als manga komen de karakters aan het leven. Het perceel kan ook absurd worden gecombineerd, maar Suzuki houdt considerately de verklaringen komst, zodat zelfs zij die uitgebreide badkamersonderbrekingen nemen kunnen volgen.

Met andere woorden, stilistisch en narratively, de „Held“ is een groot TV- episodebevelschrift - en die die een echte film verwachten zullen teleurgesteld weggaan.

Maar het zal ook waarschijnlijk rooskleurige het bespreekbureauvoorspellingen van Fuji vervullen: Kameyama, Suzuki en de rest van het creatieve personeel weten precies wat zij doen.

Hollywood-stijl de suspense, de trillingen en het geweld kunnen in korte levering zijn - dit zijn nog een andere film Fuji waarin de lichaam-telling op scherm nul is - maar het groepswerk van de Japans-Stijl, in zijn meest geïdealiseerde vorm, op overvloedige, aantrekkelijke vertoning is. Ook, zijn de leden van het team van Kimura originele maar sympathieke nauwelijks geloofwaardige individualisten (gezien dit ambtenaren van het Openbaar Ministerie zijn spreken wij over - maar wat hey), terwijl het geruzieverband tussen Kimura en Takako Matsu, die zijn nerdy-maar-leuke collega spelen, echte vonken produceert, niettemin degenen veel grappiger dan seksueel.

De film niet alleen romantiseert het groep-gecentreerde leven dat velen in het publiek leiden, maar geeft hoop aan vooral sociaal uitgedaagd, de vrouwen onder hen, dat zij doel, kameraadschap en, het belangrijkst, ware liefde kunnen vinden. Het is groot, schreeuw-uit vleiend aan de mensen in de zetels.

Aangezien de film begint, de sjofele rebellenheld, Kohei Kuryu (Kimura), winst naar de Tak Josai van het bureau van de eisers van Tokyo na een interval van 6 jaar. Geeky Maiko Amamiya (Matsu), die zodra zijn professioneel partner en iets-gelijkaardig-a-meisje was - is vreemd standoffish, nochtans. (Of niet zo vreemd - als zij Kuryu niet brushoff eerst gaf, zou de romantische boog van de film. vlak zijn)

Spoedig na zijn terugkeer, wordt Kuryu gegeven wat om een open-en-gesloten geval eruit ziet te zijn: Jonge salaryman, die bezet om was worden gehuwd, stof-omhoog geworden in een na-dark met een blond-haired punker, raakte zijn hoofd op de rand en viel in een fataal coma. De punker ontsnapte in een bestelwagen, maar was ID'd door een buurthuisvrouw. Gearresteerd, bekende hij aan het zijn de aanvaller. Maar wanneer de punker definitief zijn dag voor het gerecht heeft, trekt hij zijn bekentenis in, terwijl zijn advocaat, een sombere vroegere eiser Gamo noemde (Koshiro Matsumoto), die nu rond de meest winningest defensieprocureur, verscheurt het geval van de vervolging is. In plaats van het breken vroeg voor lunch, vindt Kuryu zich met een echte slag op zijn handen.

Hoe schat een lowlifepunker een advocaat zoals Gamo? Terwijl het overwegen van die vraag, moet Kuryu bewijsmateriaal vinden. Deze zoektocht impliceert Amamiya - en brengt spoedig beiden, evenals het volledige team Josai, in conflict met een speciale onderzoeksploeg, de waarvan wrede leider (Teruyuki Kagawa) het geval wil overnemen. Ondertussen, wordt een krachtige politicus (Kazuyoshi Morita) onder aanklacht voor omkoperij gevonden om banden aan Gamo te hebben. Wat is hun spel? Het antwoord op dit en andere geheimen schijnt om in Korea te liggen, waar de gestolen bestelwagen van de verdachte is gegaan. Kuryu en Amamiya boeken hun kaartjes aan Busan.

Er zijn diverse subplots, met inbegrip van één het gevolg zijnd van het moordgeval dat in speciale TV wordt afgeschilderd, maar het afstraffingshart van de film is zijn verhoudingen. Het is grootste ogenblikken is de trillingen van de jacht, maar de stormloop van groepssolidariteit in actie en geen liefde in plotseling (als grondig aangekondigd) bloei. Dit was ook de formule van de films van „Odoru Daisosasen“ en, niettemin nauwelijks uniek aan Japan, is het enord hier succesvol geweest.

Kuryu kan een band niet dragen, zelfs voor het gerecht - het is tegen zijn punkcode - maar hij is een loyale, specifieke teamspeler, niet een solitairrebel. Het bericht van de film is dat, eerst, door samen met gelijkgestemde anderen in een gemeenschappelijke oorzaak te verbinden, iedereen een held kan zijn en dat, met een paar rotte uitzonderingen, wareware Nihonjin („wij Japanner“) de aardigste mensen op het gezicht van de aarde is. Who zou geen kaartje willen kopen?

Bron: De tijden van Japan online
rubie

6 augustus, 2007 - Kimura Takuya en kameraad gegoten leden van SMAP liep gisteren een 50m rood tapijt bij een gebeurtenis van PR voor de filmaanpassing van zijn enord succesvol drama „Held“ van TV. De gebeurtenis werd gehouden in Nippon Budokan en werd bijgewoond door 5.000 het gillen - en zeer gelukkig - ventilators. De vraag naar kaartjes was geweest dusdanig dat zowat 400.000 mensen minder gelukkig waren. Eerst gelucht in 2001, de „Held“ is de populairste dramareeks ooit voor TV Fuji en voor speciaal vorig jaar doen herleven. De filmversie zal op 8 September op iets dicht bij het verslagaantal van de 461 schermen het nationale momenteel tonen „Saiyuki“ openen, welk sterren medeSMAP lid Katori Shingo (30).

Bron: japan-zone.com, dankzij whitedove - cari.com

[JAPAN] 5.000 ventilators komen uit om Kimura Takuya te zien en voor de persconferentie van de „HELD“ te gieten

De hoogst voorzien filmversie van het starring Kimura Takuya en Matsu Takako zal van de „HELD“ in theaters op 8 zijn September en bij een recente persconferentie, stemden in 5.000 het gillen fans met de sterren van de film.

De „HELD“ is een populair Japans drama dat op TV FUJI in September door December 2000 luchtte. Het drama ontving ontzagwekkende classificaties en was het derde in paren rangschikken van acteur Kimura Takuya en Matsu Takako die samen in de populaire drama's „Lange Vakantie“ en de „Generatie van de Liefde“ verschenen.

De „HELD“ (de originele dramareeks) is over Kimura die sterren als Kuryu Kouhei, een ambtenaar van het Openbaar Ministerie (“ kenji“) van Prefectuur Aomori die wordt overgebracht naar Tokyo. Hij wordt behandeld door de rest van het bureau van de eiser als ongelikt land en dwingt het beeld door het brengen van appelen (het meest gestereotypeerde beeld van Aomori is dat van appelboomgaarden), door de publireportages op de televisie van Tokyo worden verbaasd, en over het algemeen dingen op een professional manier te willen niet af doen `. Zijn hoofdfolie is de carrière-klimmer Amamiya Maiko (die door Matsu Takako wordt gespeeld), die niet de dingen kan geloven dat hij - d.w.z., tot hij erin slaagt om een overheidsambtenaar te nagelen door wat scherp deductief werk.

Voor de film, zal de film voor 461 theaters rond het gehele land openstellen. De meesten voor om het even welke film in Japan.

Bron: www.nt2099.com/J-ENT

3 september, de HELD van 2007 wordt wijd Aziatische versie

Geschreven door Teken Schilling

TOKYO -- De „held,“ de suspense van TV Fuji/drama over een rebelleneiser die in Japan op 8 zal openen September, wordt ook een brede versie rond Azië, hebben de bronnen Fuji geopenbaard.

Pic, die is headlined door Japanse megastar Takuya Kimura in de eisersrol, zal openen in Korea op 25 Oktober op de 250 schermen -- een lokaal verslag voor Japanse pic.

Pic zal ook in Hong Kong op 18 Oktober, evenals in Taiwan, Singapore en Maleisië buigen. De „held zal“ op de 20 schermen of meer in elk van deze gebieden openen, een groot aantal gegeven het kleine lokale marktaandeel Japanse pics. Tot slot zal pic niet overal gesynchroniseerd worden, op de veronderstelling dat de ventilators de echte stem van Kimura zullen willen horen.

De „held“ is gebaseerd op een reeks van TV Fuji, die Kimura starring als een regel-brekende nalatig-draaien-eiser, die omhoog ontzagwekkende 30 plus classificaties voor elke episode rekte toen het uitzending vanaf Januari aan Maart 2001 was. In plaats van het ondertekenen van Kimura en bedrijf aan een ander seizoen, echter, liet vallen Fuji de show vijf jaar, die het doen herleven voor speciaal dat gelucht in Juli 2006 -- en ook genoteerde meer dan 30.

Tegen die tijd, Fuji producent Chihiro Kameyama -- het genie achter de cop Grondig onderzoek van ineenstortings van het „Bayside“ thrillerconcessie en veel andere geraakte films, ontwikkelde een eigenschap van de „Held“. De reeks voor versie op de 470 schermen op 8 September, zou „Held“ moeten om de spectaculaire opbrengst van de twee „films van het Grondig onderzoek Bayside“ te evenaren of te overtreffen, tweede waarvan van Y17.35 miljard ($151 miljoen) in 2003, meer dan de ingang van „Harry Potter“ van dat jaar een brutowinst had.

In Augustus Kimura ondertekend aan ster in Anh Gehangen Tran psychothriller „ik kom met de Regen,“ een panAsian production that is expected to raise his regional profile. He also appeared in Wong Kar-wai's mood romance "2046," as well Yoji Yamada's period drama "Love and Honor," a major hit for Shochiku in 2006.

Source: Variety Asia
rubie

September 10, 2007

"Hero" faces no challengers at Japanese B.O.

Written by Mark Schilling

TOKYO -- "Hero," a courtroom-drama-cum-romance based on a hit Fuji TV series about a rebel prosecutor, finished its first weekend at the number one spot, earning Y1.08 billion ($9.5 million dollars) on 750,000 admissions.

Released on 475 screens by distrib Toho -- a record for a Japanese pic -- "Hero" scored a sky-high screen average of $19,790. Toho now predicts the pic will finish north of $88 million and may even surpass the current number one for the year: "Pirates of the Caribbean: World's End."

Fuji TV producer Chihiro Kameyama, the mastermind behind both "Hero" and the smash hit "Bayside Shakedown" pics about cops in the trendy Tokyo Bay area, is even more upbeat, saying that "Hero" may beat "Bayside Shakedown 2," which set a record for a live-action local pic in 2003 with $152.6 million. "I am in the fortunate position of being able to break my own record," Kameyama said in a statement. "If any title, "Hero" has a great chance to be the one to achieve that status, so I'm really excited."

"Hero" began as a Fuji TV series, starring local megastar Takuya Kimura as a rule-breaking delinquent-turned-prosecutor, that racked up stupendous 30-plus ratings for every episode when it was broadcast from January to March 2001. Instead of signing Kimura and company to another season, however, Fuji dropped the show for five years, finally reviving it for a two-hour special that aired in July of 2006 -- and also scored over 30. By this time, a "Hero" feature was in the works.

In addition to Kimura and most of the original TV series cast, the pic stars Korean heartthrob Lee-Byung Hun and was shot partly in Busan. Not surprisingly, the pic will screen at the upcoming Pusan film festival and is skedded to be released on 250 screens in Korea -- a record for a Japanese pic in the territory. Other theatrical releases throughout Asia are also planned.

Source: Variety Asia

September 11, 2007

'Hero' film adapatation a hit in Japan

Toho says pic is on track to surpass ¥10 billion

By Julian Ryall

TOKYO -- The film adaptation of the local TV hit "Hero" has taken the Japanese boxoffice by storm, opening Saturday on a record-breaking 475 screens and earning ¥1.08 billion ($9.4 million) over the weekend.

Distributor Toho said that about 750,000 people saw the big-screen debut of the Fuji Television Network series, but that figure might have been even higher had the country not been recovering from the impact of a major typhoon.

With a per-screen average of $19,790, Toho predicts "Hero" will surpass ¥10 billion in earnings and has a chance of being the highest-earning title in Japan this year.

"Pirates of the Caribbean: At World's End" presently holds the top spot, with a gross of ¥11 billion.

The film has benefited enormously from the presence of Takuya Kimura, a member of the popular boy band SMAP, who plays the lead role of unconventional public prosecutor Kohei Kuryu.

"Hero" was initially a TV drama in 2001, quickly becoming the most-watched series in Japanese history, with an average viewer share of more than 34%. After a five-year break, Fuji resurrected the show in 2006 with a two-hour TV special, another big ratings success that paved the way for the movie version.

Directed by Masayuki Suzuki, the title has already been snapped up in other Asian markets and there are high hopes that it will break into the U.S. and European markets as well.

Kimura was in Cannes this year to promote the movie, which also will screen at the upcoming Pusan International Film Festival in South Korea.

Source: The Hollywood Reporter
summers83
Anyone knows where I can download this from? I missed this movie in threatres. Any clubbox?
rui06
QUOTE (summers83 @ Jan 28 2008, 08:56 PM) *
Anyone knows where I can download this from? I missed this movie in threatres. Any clubbox?

Clubbox twoasone
Amethyst
Is there other links beside clubbox? torent? megaupload? sendspace?
rubie

Some of the Hero-Takuya related news updates, articles and movie reviews to share with the thread.

Aug 6, 2007 » 5,000 fans come out to see Kimura Takuya and cast for “HERO” press conference » original article
Aug 7, 2007 » 'Hero' starring Kimura Takuya, to change Japanese movie history » original article
Aug 31, 2007 » Time for heroes » press review at Japan Times
Sep 2, 2007 » HERO to be released in various Asian countries in October » original article
Sep 3, 2007 » HERO gets wide Asian release » original article
Sep 3, 2007 » Hero set to open in Japan Sept. 8th » highlight at Lunapark6
Sep 10, 2007 » "Hero" faces no challengers at Japanese B.O. » report at Variety Asia
Sep 11, 2007 » 'Hero' film adapatation a hit in Japan » report at Hollywood Reporter
Sep 26, 2007 » "HERO" still shows its strength » report at Tokyograph
Sep 28, 2007 » Japanese Heartthrobs to Attend PIFF » original article
Sep 28, 2007 » Four stars on the brink of global success » 12th PIFF article at Hollywood Reporter
Oct 1, 2007 » Japanese idol to meet Korean fans » original article
Oct 4, 2007 » 'Hero' to open big in South Korea » report at Variety.com
Oct 5, 2007 » Kimura at Pusan Film Festival » original article » translation at GakinMe
Oct 5, 2007 » Actor Kimura Takuya Reigns in Busan » original article
Oc 5, 2007 » Kimura Takuya in Busan, Korea » original article
Oct 6, 2007 » Hero Review by Variety.com at 12th PIFF
Oct 9, 2007 » He didn't lose his cool » original article
Oct 11, 2007 » Lee Honey Charms 'Hero' Hero » original article
Oct 16, 2007 » Toho celebrates sweetest ever September » report at Variety Asia
Oct 17, 2007 » "Hero" Strikes Box Office Gold » original article
Oct 25, 2007 » 'Hero' offers a captivating tale for Korean moviegoers » review at Korea Herald
Nov 5, 2007 » Asian Movies Dominate Theaters This Week » report at Arirang
Nov 22, 2007 » Kimchi vs Sushi » interesting report at original source
Dec 4, 2007 » Suzuki Masayuki’s “Hero” Review » original report at TwitchFilm

Compilation from EverythingLBH
roaceica
does anyone know if there are any english subs for this movie anywhere? couldn't seem to find it t kloofy's...
gebera
does anyone know what is the name of the song used in the dancing competition scene?
ripgal
I loved the movie.. although I kinda expected more spice from it.
But overall, it was a pretty decent movie and it certainly did not disappoint..
It still had the quirkiness and randomness..

But the ending's a lil bit uhh.. weird?

kalchi
I don't like the case they're working on(in this movie)..I had the feeling of watching the series(rather than a movie)..

However..I still enjoy the interactions between the two leads(yes, I love Takako-Kimutaku pairing)and also the other cast members. At least I find the ending scene cute;-)

And Lee Byung Hyun! omg I haven't seen him for a while..eventhough he only appears for like..65 secs LOLz
knuts
hmmm...better than the special, but ....what?
not sure.....not long enough? ....so too good...not quite like that......maybe not enough "spice" as ripgal mentions above.
anyway, not bad and surely love the ending.....so sweet...makes me want to rewatch their drama's like LG
fallentenshi
the movie was OK.
good to see those original casts!! happy.gif
michtiu_888
where can i see this??? pls... sad.gif
Amethyst
Guys where did you watched this movie?

I really want to watch it also. tears.gif
ripgal
^ I downloaded the movie w/ Chi Subs.. chi subbed version just came out 2 weeks ago.
Not sure if English subs will be released soon tho..
cocoa
Yeah the ending was...interesting? I was like, aw...oh? Oh okay, I guess that does make sense, but it almost felt like it came out of nowhere.
Amethyst
Finally I got to see the movie. You can watch it online in cruchyroll.com or download it at http://bt.avistaz.com/ with english subs.

The movie is fine, it has the same comedic feature like in the drama and the ending part is really cute and funny and weird. It is somehow related to the Hero SP. But I think like what others have said the drama is better.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2008 Invision Power Services, Inc.
WARNING: SYSTRANLinks did not translate the document entirely. The document exceeds the maximum size allowed by the solution. ( 65536 bytes for HTML)