Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Mobiel Kostuum Gundam 00
soompi forums > soompivermaak > anime/manga & spelen
Pagina's: 1, 2, 3
BenDover

Summiere Informatie

Het jaar is A.D. 2037.

Hoewel de fossiele brandstoffen zijn uitgeput, ontdekte de mensheid een nieuwe energiebron om hun benarde toestand te wijzigen: drie massieve orbitale liften en de zonnegeneratiesystemen op grote schaal die hen begeleiden. Nochtans, slechts zouden enkele belangrijke naties en hun bondgenoten van dit systeem profiteren.

Drie grootmachten bezitten de drie orbitale liften. De „Unie,“ gebaseerd in de Verenigde Staten van Amerika; de „liga van de Hervorming van de Mensen,“ bestaand hoofdzakelijk uit China, Rusland en India; en „AEU,“ die in Europa gecentreerd is. Voor hun eigen waardigheid en welvaart, blijft elk van de grootmachten een groot zero-sum spel spelen. Zelfs in de 24ste eeuw, heeft de mensheid nog om in te verenigen.

In deze wereld waar de slagen nooit ophouden, verschijnt een privé militie, bepleitend de „uitroeiing van oorlogvoering door kracht.“ Die die een mobiel kostuum „Gundam bezitten worden“ genoemd HemelWezens.

De bewapende interventie aan al oorlogvoering met Gundams begint.

Karakter:

Gundam Meisters:

Setsuna F. Seiei:: Leeftijd: 16. Gedoemde jongensmilitair geboren & die in de oorlog-gescheurde Republiek van Kurdis van het Midden-Oosten wordt opgeheven. Een koel jong geitje dat haat krijgend dicht bij anderen en zijn gevoel binnen houdt.

Lockon Stratos:: Leeftijd: 24. Besliste zich bij het Hemel Zijn aan te sluiten na het verliezen van zijn ouders wegens terrorisme. De oudste proef en teamleider.

Het Doopsel van Allelujah:: Leeftijd: 19. Bracht zijn kinderjaren als wees in de Liga van de Hervorming van de Mensen door. Gewoonlijk zacht en stil.

Tieria Erde:: Leeftijd: onbekend. Een jongen met een zeldzaam soort schoonheid, zijn geschiedenis, nationaliteit, en oorsprong allen een geheim. Binnen zijn zachte toon, kan hij een betekenis van koude bedoelingen geven.

Werktuigkundigen:

Gundam Meisters:

GN-001 Gundam Exia

Hoofd Hoogte: 18.3 meters
Het Gewicht van de basis: 57.2 ton

Wegens de deeltjes die van GN van de Aandrijving van GN binnen de eenheid eminating, heeft het verbazende mobiliteit en nadert oneindige energie. Vergeleken bij momenteel-in-gebruikslidstaten, introduceert het heel wat geavanceerd technisch. Een dicht-gevecht, hoog-mobiliteitslidstaten die met 7 bladen worden uitgerust. De deeltjes van GN eminated in de de radiogolfinterferentie van de luchtoorzaak en onderbreken gewone radar en mededelingen.

GN-002 Gundam Dynames::

Hoofd Hoogte: 18.2 meters
Het Gewicht van de basis: 59.1 ton

Zelfde zoals andere Gundams, die met een Aandrijving van GN wordt uitgerust. Het is nadruk is kanonoorlogvoering. Heeft vele kanonnen geschikt voor opdrachten en een Geweer van de Sluipschutter van GN als standaardapparatuur. Wanneer het precisie het ontspruiten uitvoert, de hoofdtransformaties in de Wijze van de Sluipschutter met het verborgen cameraoog verschijnen. Tijdens die tijd, wordt een geweer-stijl controlemechanisme gebruikt.

GN-003 Gundam Kyrios::

Hoofd Hoogte: 18.9 meters
Het Gewicht van de basis: 54.8 ton

Veranderlijke eenheid die in een vluchtvorm kan omzetten. In zijn vluchtvorm, heeft het een achtergedeelte bewapent container en kan elke opdracht met veelzijdigheid behandelen. Terwijl het bij klap-en-looppasaanvallen in zijn vluchtvorm uitblinkt, zelfs in zijn vorm van lidstaten heeft het aanvallende mogelijkheden om andere Gundams aan te passen.

GN-005 Deugd Gundam::

Hoofd Hoogte: 18.4 meters
Het Gewicht van de basis: 66.7 ton

Heeft het zwaar bewapende type en krachtige wapens zoals de Bazooka van GN en het Kanon van GN. Het breidt het GN- Gebied uit, dat behandelt met een barrière en heeft aanzienlijk hoge defensie.

Personeel en Gegoten

Directeur: Seiji Mizushima
Reeks van de Samenstelling/Scenario: Yousuke Kuroda
Het Ontwerp van het karakter: Yun Kouga en Michinori Chiba
Mechanisch Ontwerp: Kanetake Ebikawa, Takayuki Yanase en Kunio Okawara
Gundam Animelizer: Seiichi Nakatani
Conceptontwerp: Nobuto vervolgt, Kenji Teraoka, en Hitoshi Fukuchi

Teaser Aanhangwagen: http://www.youtube.com/watch?v=lMuzpMwZcTg

p.s. ik zal om het even welk nieuws bijwerken dat op deze nieuwe reeks wordt gebaseerd
Gouden Zeta Gundam
gissing die zij werkelijk zich met de Reeks van het Zaad hebben verknoeid smile.gif

hopelijk zal dit opwekkend zijn smile.gif
- Kira-
wow deze gundam niet kijkt soo kewl in vergelijking met stakingsvrijheid
Gefluister
ik schuin wachttijd af!! hopelijk zal deze reeks werkelijk goed zijn
DKYang
Ik dacht het de zelfde kunstenaar opnieuw na het bekijken het eerste beeld van het jonge geitje was. Jongen, die zou zuigen als het was.
Clix
Is onmogelijk het om een enigszins vrolijk karakter in plaats van somber deze te hebben (?) emo of anti-war hoofdkarakters.

En de ontwerpen dit keer zijn achterschip
Gouden Zeta Gundam
ZIJ KREGEN WASMACHINES VOOR TORSOS!
xsilentangel
o0o0o0o0o0o0oh hopen deze reeks goed zal zijn

door de beelden van gundam, im geïmponeerd niet bij allen
Neem Vijf
CITAAT (Clix @ Juli 8 2007, PM van het 02:56) *
Is onmogelijk het om een enigszins vrolijk karakter in plaats van somber deze te hebben (?) emo of anti-war hoofdkarakters.

En de ontwerpen dit keer zijn achterschip

ja, jammer genoeg is het. dat is wat de super robot toont voor zijn: warmbloedige karakters.
Clix
CITAAT (verg Vijf @ Juli 9 2007, 01:26 AM) *
ja, jammer genoeg is het. dat is wat de super robot toont voor zijn: warmbloedige karakters.

een psychotisch hoofdkarakter zou beter dan warmbloedige zijn.
~fantasygurl~
dank voor info. op dit!! wow. hoeveel meer gundams daar?
phuong*
awww hield ik gundam van zaad…
P.IX van de karakters kijkt alrite….maar gundams zelf zijn vriendelijk van het saaie kijken---
iRad
Ik hoop dit men goed is.

Ik ben een ventilator Gundam maar ik lette niet op de vorige reeks (Zaad) omdat ik geen rente op het had, en ik hoorde dat op Lot, de Vrijheid Gundam de reeks O_o '' doodde.
Clix
IT is UIT! GundamS.net heeft episode 1 maar hun bergstroom failz vrijgegeven (geplakt bij 23%). Nyoro~N gaf ook episode 1 vrij maar niemand van mijn codec spelers kan het behoorlijk spelen (ik HAAT .MKVs).
SlashRain
wow, verwachtte geen ~en~ciel lied L'arc als OP lied

1st EP
hmm… een team van gundams versus de wereld? Herinnert me aan Vleugel. (ik heb niet dat veel andere reeksen Gundam gelet op)

de kerel die in de video aan het eind sprak kijkt werkelijk kwaad

iloveren
ik dled enkel dit. gundams keken vrij lelijke imo. waarom het is dat er geen loodsen van het gundamMEISJE… zijn
ongi3000
^because kunnen de meisjes niet proef hen llllllloooooooooooooooolllllllllllllllll laugh.gif ik ben droevig ik me I tongue.gif dacht dat de dame van gundamvleugel koel was, de persoon zal gedragen die rond de slechte kerels hangt (ik kan niet haar naam herinneren)
Gouden Zeta Gundam
de reeks vindt als klein weg van de Gepantserde Breker Samenhang/Negen van de Kern/Laatste Raaf scheur,

maar niettemin, nog o.k. aan me
M. Boo Boo
DLing het nu

zo zullen wij zien
madeinktown
de reeks kijkt belovend. of minstens iets de nietige geroepen „studietijd te doen vullen.“

maar ik houd van hoe gundams nu milieuvriendelijk zijn. al meridiaanvlak zou trots zijn.
chashek
ah! ep1 is uit?!
kan niet wachten om huis te krijgen aan dl en op het te letten…
hm… Ik weet geen wat om aan het mechontwerp te denken, hoewel…
zij soort herinneren me aan rahxephon… (niet dat ik niet hield van dat anime, maar het enkel niet zeer… gundam… schijnt)

geef uit: koel; pg 2 ^^
madeinktown
episode 02 is uit van gundamS

krijg het terwijl het vers is
Gouden Zeta Gundam
de reeks is absoluut scheurt weg van Gepantserde Kern

Gundams VERSUS Mobiele Kostuums

Gepantserde Kernen VERSUS Traceurs Mustle (mt's)

het privé Leger versus de 3 bedrijven/de wereldmachten

De Bak van raven/Globale Schors VERSUS Luchtspiegeling, Kisaragi en CREST
M. Boo Boo
ik lette op de eerste episode en het deed herinnerd me aan pantserkern… oh goed ik denk het een fatsoenlijke reeks zal zijn
grail
ik houd werkelijk van de manier deze reeks Gundam vertrekt. de animatie is werkelijk goed en de karakters zijn zeer zich verfrist!!! hopelijk blijft het als groot tot het eind!
Clix
CITAAT (Gouden Zeta Oct 2007, 07:16 AM van Gundam @ 16) *
de reeks is absoluut scheurt weg van Gepantserde Kern

Gundams VERSUS Mobiele Kostuums

Gepantserde Kernen VERSUS Traceurs Mustle (mt's)

het privé Leger versus de 3 bedrijven/de wereldmachten

De Bak van raven/Globale Schors VERSUS Luchtspiegeling, Kisaragi en CREST

Het voelt meer als Gundam VERSUS VoorOpdracht.
Gouden Zeta Gundam
^ goed schijnen wanzers vooraan Opdracht zeer langzaam ohmy.gif
te gemakkelijk ben voor een Gundam tongue.gif
ongi3000
any1 gezien het verschil tussen HD en BR? ik wil weten hoe groot het verschil is. tot dusver heb ik slechts de versie HD gezien. HD anime is nu waar zijn bij biggrin.gif
Clix
CITAAT (Gouden Zeta Oct 2007, PM van Gundam @ 16 van het 07:04) *
^ goed schijnen wanzers vooraan Opdracht zeer langzaam ohmy.gif
te gemakkelijk ben voor een Gundam tongue.gif

Die kleine pesky bots in 00 kijken vrij langzaam aan me, zijn zij wanzers aan tempo Mechwarrior.
Gouden Zeta Gundam
De kerel HRL Sergei had een kans met Exia

ik denk Setsuna abit te achteloos is, im wachtend op één van de 3 bevoegdheden onderaan een Gundam te vergen
DDuk
zag onlangs episode 1 en 2
zijn mooi goed tot dusver, mecha en de animatie zijn ontzagwekkend…

om de stem niet te vermelden zijn de actoren ><!!!
Setsuna wordt geuit door Mamoru Miyano!!! (Tamaki en Licht!)
SlashRain
lol, ouch

http://www.darkmirage.com/2007/10/22/gunda...slation-errors/
Fook u
Dat is pathetische… slechte subs sleep.gif. en ik lette zelfs op hun Ep3 omdat GundamS.net sommige problemen bevrijdend in hun gebruikelijke tijd had.

Ik dacht iets bizar was maar niet omhoog knoeide DAT!
madeinktown
mmm, is dat een schande. ik ben gewoonlijk een ventilator van nyoro~n maar nadat dit…… dat enkel vriendelijk van gedood nyoro~n voor me vervloekt.

gissing ik naar mendoi… terugkeer alhoewel hun vertalingen nauwkeurige geen 100% af en toe ook niet zijn.
M. Boo Boo
ik denk niet er daar sub zijn die 100% accute… maar is als er dan oh goed zijn veronderstel ik ik verkeerd ben

maar anyways ga akkoord ik met Gouden Zeta… ik dat één van de Vlaggen zal nemen onderaan één van gundams viel
Clix
CITAAT (madeinktown @ 23 Oct 2007, 01:18 AM) *
mmm, is dat een schande. ik ben gewoonlijk een ventilator van nyoro~n maar nadat dit…… dat enkel vriendelijk van gedood nyoro~n voor me vervloekt.

gissing ik naar mendoi… terugkeer alhoewel hun vertalingen nauwkeurige geen 100% af en toe ook niet zijn.

Ik denk Nyoro~n enkel om voor iedereen probeerde anders te worden. Ik merkte vrij een bit funky vertalingen en typos op. Scheen een kleine onzorgvuldige bit.
madeinktown
omdat in episode één van mendoi, zij sommige fouten maken geen die nyoro~n maakte, zo Idunno.

als 12:51 mins in eerste EP

proef 1: re-terugtocht!
proef 2: van waar? *shot fired* is het van onderaan

…? dat gemaakt als weinig betekenis. het is hard aan vlam op een groep wanneer de groep u „met“ werkt fouten als dat maakt. ik niet zelfs Japans maar ik kan vertellen het ben „geenterugtocht.“ duidelijk, is het iets volgens de lijnen van „vijandelijke aanval.“

naar mijn mening, is niemand van de fansubgroepen die gundam 00 doen hoogste groepen. maar wat, is dat mijn raast en tieren van de dag.

*edit*
nyoro~n gaf v2 van episode drie vrij. als zij bereid zijn om het te bevestigen, plak ik eerder met hen.
Gouden Zeta Gundam
ik hoop de loodsen Gundam slechte kerels zijn en de 3 Wereldmachten als de goede kerels zijn die lagere wapentechnologie gebruiken om manieren te vinden om gundams en hun bedreigingen te verslaan

ik wil reeds een Gundam zien omhoog slaand door een Mobiel Kostuum reeds vooral na de Vlag die een kans en een zelfde met Sergei van HRF heeft
M. Boo Boo
CITAAT (madeinktown @ 23 Oct 2007, 12:39PM) *
omdat in episode één van mendoi, zij sommige fouten maken geen die nyoro~n maakte, zo Idunno.

als 12:51 mins in eerste EP

proef 1: re-terugtocht!
proef 2: van waar? *shot fired* is het van onderaan

…? dat gemaakt als weinig betekenis. het is hard aan vlam op een groep wanneer de groep u „met“ werkt fouten als dat maakt. ik niet zelfs Japans maar ik kan vertellen het ben „geenterugtocht.“ duidelijk, is het iets volgens de lijnen van „vijandelijke aanval.“

naar mijn mening, is niemand van de fansubgroepen die gundam 00 doen hoogste groepen. maar wat, is dat mijn raast en tieren van de dag.

*edit*
nyoro~n gaf v2 van episode drie vrij. als zij bereid zijn om het te bevestigen, plak ik eerder met hen.

alle ventilatorsubs gaan één of andere soort van vertaalfout maken… die een givin… maar is als een ventilator sub en daar moet teruggaan het werk overdoen… dan droevig verspil ik mijn tijd niet

en gouden zie ik werkelijk niet dat gebeurend eerlijk met ya te zijn. ik heb een gevoel dat dit zal blijken bijna de manier gundam vleugel met iedereen deed dat langs en in een cirkel krijgt zingt
madeinktown
CITAAT (M. Boo Boo @ 24 Oct 2007, 07:48 AM) *
alle ventilatorsubs gaan één of andere soort van vertaalfout maken… die een givin… maar is als een ventilator sub en daar moet teruggaan het werk overdoen… dan droevig verspil ik mijn tijd niet

en gouden zie ik werkelijk niet dat gebeurend eerlijk met ya te zijn. ik heb een gevoel dat dit zal blijken bijna de manier gundam vleugel met iedereen deed dat langs en in een cirkel krijgt zingt

ik denk om het even welke groep bereid om „hey te zeggen, omhoog voedden wij. onze bads, hier is een tweede versie,“ is beter dan groepen die „hey gaan, wij omhoog voedden maar wij geven niet behandelen het zo enkel.“ ik heb anime gedownload waar het van fouten volledig was en al groep geen hefboom over het zei. om een groep beter te hebben aan hun fouten toelaten en iets over het doen die dan enkel het verlaat zoals is.
Clix
CITAAT (madeinktown @ 24 Oct 2007, 10:45 AM) *
ik denk om het even welke groep bereid om „hey te zeggen, omhoog voedden wij. onze bads, hier is een tweede versie,“ is beter dan groepen die „hey gaan, wij omhoog voedden maar wij geven niet behandelen het zo enkel.“ ik heb anime gedownload waar het van fouten volledig was en al groep geen hefboom over het zei. om een groep beter te hebben aan hun fouten toelaten en iets over het doen die dan enkel het verlaat zoals is.

Er waren één fansub die een episode van Haruhi subbed. Eerst was sub uit, iedereen anders een dag of daarna twee. Het meest het ergst fansubs ooit. Zij gaven een andere episode vrij en gaven opnieuw nooit één vrij. Zij verbeterden nooit om het even wat en maakten het achtergebleven subbing als „LOL“ in plaats van „hahaha“.
Luly
werkelijk zich verheugt op anime EN de themaliederen!
madeinktown
als door themalied, u OP bedoelt, is het reeds uit en beschikbaar voor download. ik werd het reeds en het is nog ontzagwekkend telkens als ik het speel.
supad0rk
Schijnt in orde tot dusver, wens ik werkelijk dit zij uit met een andere één als het team van 08 lidstaten zouden komen. Maar I stiil denkt dit men tot dusver vrij goed is.
Gouden Zeta Gundam
ik wil Setsuna reeds sterven.

cmon de finse zoon van Graham, hem!
ch00k
Het hemel Zijn, niet zou u willen toetreden?
Ik veronderstel ik niet werkelijk zeker meer over de geschiedenis van Gundam ben, maar het letten op Gundam 00 brengt terug geheugen van het spelen Gundam op PS1 en PS2.
Gouden Zeta Gundam
het witte haarmeisje zou hof dat en weggehaald voor altijd van de reeks wordt opgesteld moeten krijgen smile.gif
komaki
Ik verheug me werkelijk op het zien van deze nieuwe reeks! Ik nam een blik bij de voorproef… ik dit wenste de karakterontwerpen aan Gundam Zaad… oh. .XD goed gelijkaardig waren
ongi3000
hmm vind ik deze nieuwe reeks vrij plezierig biggrin.gif maar tot dusver heb ik slechts op EP 3, stomme downloadkappen met bigpond gelet sad.gif
*PeACH*IT*UP*
Whoa ontzagwekkend van de manier de mensen als de mensen kijken die liefdelooze haha XD deed dit interessant gaat zijn.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.