Summiere Informatie
Het jaar is A.D. 2037.
Hoewel de fossiele brandstoffen zijn uitgeput, ontdekte de mensheid een nieuwe energiebron om hun benarde toestand te wijzigen: drie massieve orbitale liften en de zonnegeneratiesystemen op grote schaal die hen begeleiden. Nochtans, slechts zouden enkele belangrijke naties en hun bondgenoten van dit systeem profiteren.
Drie grootmachten bezitten de drie orbitale liften. De „Unie,“ gebaseerd in de Verenigde Staten van Amerika; de „liga van de Hervorming van de Mensen,“ bestaand hoofdzakelijk uit China, Rusland en India; en „AEU,“ die in Europa gecentreerd is. Voor hun eigen waardigheid en welvaart, blijft elk van de grootmachten een groot zero-sum spel spelen. Zelfs in de 24ste eeuw, heeft de mensheid nog om in te verenigen.
In deze wereld waar de slagen nooit ophouden, verschijnt een privé militie, bepleitend de „uitroeiing van oorlogvoering door kracht.“ Die die een mobiel kostuum „Gundam bezitten worden“ genoemd HemelWezens.
De bewapende interventie aan al oorlogvoering met Gundams begint.
Karakter:
Gundam Meisters:

Setsuna F. Seiei:: Leeftijd: 16. Gedoemde jongensmilitair geboren & die in de oorlog-gescheurde Republiek van Kurdis van het Midden-Oosten wordt opgeheven. Een koel jong geitje dat haat krijgend dicht bij anderen en zijn gevoel binnen houdt.

Lockon Stratos:: Leeftijd: 24. Besliste zich bij het Hemel Zijn aan te sluiten na het verliezen van zijn ouders wegens terrorisme. De oudste proef en teamleider.

Het Doopsel van Allelujah:: Leeftijd: 19. Bracht zijn kinderjaren als wees in de Liga van de Hervorming van de Mensen door. Gewoonlijk zacht en stil.

Tieria Erde:: Leeftijd: onbekend. Een jongen met een zeldzaam soort schoonheid, zijn geschiedenis, nationaliteit, en oorsprong allen een geheim. Binnen zijn zachte toon, kan hij een betekenis van koude bedoelingen geven.
Werktuigkundigen:
Gundam Meisters:

GN-001 Gundam Exia
Hoofd Hoogte: 18.3 meters
Het Gewicht van de basis: 57.2 ton
Wegens de deeltjes die van GN van de Aandrijving van GN binnen de eenheid eminating, heeft het verbazende mobiliteit en nadert oneindige energie. Vergeleken bij momenteel-in-gebruikslidstaten, introduceert het heel wat geavanceerd technisch. Een dicht-gevecht, hoog-mobiliteitslidstaten die met 7 bladen worden uitgerust. De deeltjes van GN eminated in de de radiogolfinterferentie van de luchtoorzaak en onderbreken gewone radar en mededelingen.

GN-002 Gundam Dynames::
Hoofd Hoogte: 18.2 meters
Het Gewicht van de basis: 59.1 ton
Zelfde zoals andere Gundams, die met een Aandrijving van GN wordt uitgerust. Het is nadruk is kanonoorlogvoering. Heeft vele kanonnen geschikt voor opdrachten en een Geweer van de Sluipschutter van GN als standaardapparatuur. Wanneer het precisie het ontspruiten uitvoert, de hoofdtransformaties in de Wijze van de Sluipschutter met het verborgen cameraoog verschijnen. Tijdens die tijd, wordt een geweer-stijl controlemechanisme gebruikt.

GN-003 Gundam Kyrios::
Hoofd Hoogte: 18.9 meters
Het Gewicht van de basis: 54.8 ton
Veranderlijke eenheid die in een vluchtvorm kan omzetten. In zijn vluchtvorm, heeft het een achtergedeelte bewapent container en kan elke opdracht met veelzijdigheid behandelen. Terwijl het bij klap-en-looppasaanvallen in zijn vluchtvorm uitblinkt, zelfs in zijn vorm van lidstaten heeft het aanvallende mogelijkheden om andere Gundams aan te passen.

GN-005 Deugd Gundam::
Hoofd Hoogte: 18.4 meters
Het Gewicht van de basis: 66.7 ton
Heeft het zwaar bewapende type en krachtige wapens zoals de Bazooka van GN en het Kanon van GN. Het breidt het GN- Gebied uit, dat behandelt met een barrière en heeft aanzienlijk hoge defensie.
Personeel en Gegoten
Directeur: Seiji Mizushima
Reeks van de Samenstelling/Scenario: Yousuke Kuroda
Het Ontwerp van het karakter: Yun Kouga en Michinori Chiba
Mechanisch Ontwerp: Kanetake Ebikawa, Takayuki Yanase en Kunio Okawara
Gundam Animelizer: Seiichi Nakatani
Conceptontwerp: Nobuto vervolgt, Kenji Teraoka, en Hitoshi Fukuchi
Teaser Aanhangwagen: http://www.youtube.com/watch?v=lMuzpMwZcTg
p.s. ik zal om het even welk nieuws bijwerken dat op deze nieuwe reeks wordt gebaseerd

ik ben droevig ik me I
dacht dat de dame van gundamvleugel koel was, de persoon zal gedragen die rond de slechte kerels hangt (ik kan niet haar naam herinneren)

. en ik lette zelfs op hun Ep3 omdat GundamS.net sommige problemen bevrijdend in hun gebruikelijke tijd had.