Één of andere persoon
15 Dec 2007, 04:23 AM
In orde zegt I werkelijk, werkelijk als het spelen van
badminton maar een vriend van mijnen het een girly sport is
en een kerel niet het zou moeten spelen. Wat denkt u kerels bent de meeste sport wimpy/girly?
babii_bubz
15 Dec 2007, 04:32 AM
uw vriend is een bimbo (lol) als u van het werkelijk u zou moeten het houdt voortzetten niet omdat u vriend zei het een girly sport was, is het rugby een guyishsport maar u ziet nog meisjes weggaand en speel het daar. mijn enkel advies ^^
Één of andere persoon
15 Dec 2007, 04:38 AM
Haha het rugby is sorta een guyishsport maar „sommige“ meisjes proberen voor het uit en konden „sommige“ kerelteams waarschijnlijk slaan. Het badminton van Anyways in veel volkerenadviezen is geen girly sport maar sommige mensen denken enkel verschillend.
Antz
15 Dec 2007, 05:10 AM
Ik zou „het meest wimpiest niet“ of „girly“ sport. zeggen. enkel is één dat ik niet dierbaar ben van Lawnbowls. .“Het enkel kijkt zo boring. O_O maar ik ken sommigen wie de zelfde manier zoals me hebben gevoeld, en zij probeerden het eigenlijk, en vonden het WERKELIJK pret.Zo meh. : /Het badminton is in orde. Ik houd niet enkel van soms speel het.
YUNMii.
15 Dec 2007, 06:20 AM
Ik denk de kerels die badminton spelen hete lmao zijn.
Ik ben niet zeker over girly sporten… Ik denk niet om het even welk van hen „wimpy“ zijn. o_O
iPhets
15 Dec 2007, 06:33 AM
CITAAT (YUNMii. @ 15 Dec 2007, PM van het 09:20)

Ik denk de kerels die badminton spelen hete lmao zijn.
goed is het. soort

ik denk het netball niettemin wimpy is.
Malice_Kaiser
15 Dec 2007, 08:39 AM
Goed girly is het niet, maar het golf zeker is niet ook niet MANNELIJK. Wanneer ik aan golf denk dat ik aan vaag vette mensen op middelbare leeftijd aan oude in grappige broek heb gedacht. Maar uh, is dat absoluut enkel me die stereotiep is. ^^;
Ik denk niet het badminton girly één van beiden is. Het soort heet. Maar ik wedde de ladingen van mensen niet akkoord gaan. X_X waarschijnlijk meer machokerels die, niettemin niet akkoord gaan.
De voetballers zijn uiteindelijk.
xBABy
15 Dec 2007, PM van het 05:43
Het badminton is. gewoonlijk bedoeld als „wimpy“ sport.
MAAR het zou niet moeten van belang zijn als u houdt van speel het. ik veronderstel.
rainbow_nonstop
15 Dec 2007, PM van het 06:54
ik denk persoonlijk badmitton HOTT lol XD is
hmmmm of golf of pingpong haha = wimpy sporten lol
Happy_Day
15 Dec 2007, PM van het 07:20
IK HOUD VAN BADMINTON!!!! Het is veel meer pret te spelen dan tennis, ik denk.
Anyways, beschouw ik als geen golf een sport. Het is waarschijnlijk de meest wimpiest sport aan me, haha~
kfreak
15 Dec 2007, PM van het 08:28
Batmin? wimpy? naww…
de jongens spelen batmin op mijn school, vind ik het grappig, xD
zij zijn als onhandige ><
zombie_milk
15 Dec 2007, PM van het 09:58
het badminton is fijn. idk, zijn soort onhandige ziende mensen hyped tot tho van de spelpingpong, krijgt het zelfs wordt beschouwd als een sport?ik zie niet hoe het heel wat vaardigheids… misschien hand-oog coördinatie maar uh… neemt
takashi
15 Dec 2007, PM van het 10:07
u weet waarom uw vriend girly a.sport van het badminton. zei? omdat hij als een meisje speelt. OHHHHH ernstig moet hij een daadwerkelijke badmintongelijke nooit gezien hebben. Ik zou hardcore hem scholen en zou hem daarna als een paardhahaha berijden! girly schaatst de sport voor me… xD maar als de kerels die schaatsen pimps xD zijn
insignes
15 Dec 2007, PM van het 10:08
^
^ Ik veronderstel u niet het pros spel hebt gezien? De pingpong kan gek worden.
itslovedarliinx3
15 Dec 2007, PM van het 10:29
uh denk ik sjoelbak xD
Junpei
16 Dec 2007, 12:32 AM
Ik zie niet waarom de mensen denken het golf een wimpy sport is. : & Probeer speel het ik denken u uw mening zou kunnen veranderen, is het slechts werkelijk boring op TV.
In elk geval, is het Badminton werkelijk pret zolang het winderig binnen of geen gespeeld is. Ik zou niet zeggen het een wimpy sport is.
In elk geval, voor het meest girly sport. Kennen doet Ik, hinkelspels of geen dubbel het Nederlandse sprong roping als sporten kwalificeert?
Één of andere persoon
16 Dec 2007, 01:19 AM
CITAAT (takashi @ 15 Dec 2007, 08:07PM)

u weet waarom uw vriend girly a.sport van het badminton. zei? omdat hij als een meisje speelt. OHHHHH ernstig moet hij een daadwerkelijke badmintongelijke nooit gezien hebben. Ik zou hardcore hem scholen en zou hem daarna als een paardhahaha berijden! girly schaatst de sport voor me… xD maar als de kerels die schaatsen pimps xD zijn
Goed weet ik persoonlijk dat het badminton geen sport is girly/wimpy omdat ik op het team voor de laatste 3 jaar ben geweest en waarschijnlijk één van het beste op het team geweest. En mijn vriend i een meisje btw ..... lol. Oh en het stem vóór sommige mensen zijn werkelijk slecht bij het spelen badminon en kijken werkelijk bizar ..... vooral enkele mensen die naar playday vorig jaar op mijn basisschool ..... waren gegaan
Johnny Y
16 Dec 2007, 08:15 AM
Sport „Girliest“? Dat is gemakkelijk, moet het KRULLEN. Om het even welke sport die ijs schaatsend combineert en SCHOONMAKEND (d.w.z. vegend) wint neer handen. Yikes, vlamt me niet
M. Boo Boo
16 Dec 2007, 08:24 AM
ik ga met Johnny akkoord lol… en ik ging die sport =p ook zeggen
epark1281
19 Dec 2007, 07:51 AM
CITAAT (Dec 2007, 09:15 AM van Johnny Y @ 16)

Sport „Girliest“? Dat is gemakkelijk, moet het KRULLEN. Om het even welke sport die ijs schaatsend combineert en SCHOONMAKEND (d.w.z. vegend) wint neer handen. Yikes, vlamt me niet

zij zijn niet op schaatsen.
p.s. zodra nike het krullen sponsort, omhoog onderteken ik.
KLUIZENAAR
19 Dec 2007, 09:22 AM
Ritmische Gymnastiek
AtomicNorthernLights
19 Dec 2007, PM van het 03:31
het meest gayest kijken sport is BJJ kijkt als twee mensen die geslachtshoogtepunt hebben gesimuleerd opzet ftw! maar het meest wimpiest soort sport is om het even welke sport die geen gevechtssport is ik… beïnvloed ben
Krn_Track_Star
19 Dec 2007, PM van het 04:59
geen inbreuk aan golfspelers maar ik denk het golf is. het maakt heel wat meningsmacht maar ik denk zodra u uw schommelingsvorm beneden krijgt die vrij gemakkelijk kan zijn is.
Johnny Y
19 Dec 2007, PM van het 07:13
CITAAT (AtomicNorthernLights @ Dec 19 2007, PM van het 04:31)

het meest gayest kijken sport is BJJ kijkt als twee mensen die geslachtshoogtepunt hebben gesimuleerd opzet ftw! maar het meest wimpiest soort sport is om het even welke sport die geen gevechtssport is ik… beïnvloed ben
Homosexueel BJJ? Kijk, weet ik niet hoe u aan die conclusie, maar enkel andere dag in klasse kwam BJJ ik aan één of andere kerel sprak over of BJJ of niet vrolijk was terwijl wij in de het noorden/zuidenpositie waren. Ik bekeek over hem, bekeek hij over me, en toen bloosden wij allebei een weinig en hadden een goede lach. Het was absoluut duidelijk vanuit onze perspectieven dat BJJ NIET VROLIJK is. Als u niet kunt zien dat, u op wat meer BJJ moet letten of een bit zelf zoon rollen
CITAAT (Krn_Track_Star @ Dec 19 2007, PM van het 05:59)

geen inbreuk aan golfspelers maar ik denk het golf is. het maakt heel wat meningsmacht maar ik denk zodra u uw schommelingsvorm beneden krijgt die vrij gemakkelijk kan zijn is.
Werkelijk? Het golf is één van de meest technisch moeilijke sporten die ik ooit heb gespeeld. De grondbeginselen zijn gemakkelijk te begrijpen maar er zijn zodat vele ingewikkeldheid aan elke schommeling het vloek dichtbij onmogelijk is te beheersen. Er zijn een redenveel vroegere atleten, niet alleen zuivere golfspelers, spel jaren 30+ en heeft probleem dat 72 (pari) maakt op de hardere cursussen.
chopstickss
21 Dec 2007, 01:15 AM
kunstschaatsen. kerels in sparkly purpere lycrakostuums = geen haha =P
ik niet denk wimpy golfs. ik speel golf en theres heel wat heel wat heet/cuteish kerels bij de club =D hhahahah
kokopuff!
21 Dec 2007, 02:18 AM
het krullen
zij zouden voor een patbingsoobedrijf moeten werken
xiam9
21 Dec 2007, 07:31 AM
Badminton indien gespeeld de juiste manier en niet met ongecoördineerd die
de schommeling en het voetenwerk kunnen u al die vet los maken u aan bent gestorven
word weg bevrijd.
Uw vriend weet waarschijnlijk het hoe te om badminton geen recht te spelen.
Ik vind het zo grappig wanneer de mensen enkel randomnly hun racket slingeren
en raak de pendelhaan en denk zij zo goed zijn.
---
Ik ben niet in sporten veel zo Idk.
Ik heb om een sport girly nog te zien.
Iedereen in mijn land neemt ernstig hier sporten.
MoonlightConfessionx3
21 Dec 2007, PM van het 07:34
CITAAT (iPhets @ 15 Dec 2007, 11:33PM)

Geen manier D;!Ik ga naar een sportenschool, en het netball is één van de ruwste sporten die ik heb gezien. Ik bereken het ruwer is dan bball. Freaking, de meisjes wordt zo concurrerend in netball. het is eng. _.LOL DIE @ KRULT.
AtomicNorthernLights
21 Dec 2007, PM van het 09:48
CITAAT (Dec 2007, PM van Johnny Y @ 19 van het 08:13)

Homosexueel BJJ? Kijk, weet ik niet hoe u aan die conclusie, maar enkel andere dag in klasse kwam BJJ ik aan één of andere kerel sprak over of BJJ of niet vrolijk was terwijl wij in de het noorden/zuidenpositie waren. Ik bekeek over hem, bekeek hij over me, en toen bloosden wij allebei een weinig en hadden een goede lach. Het was absoluut duidelijk vanuit onze perspectieven dat BJJ NIET VROLIJK is. Als u niet kunt zien dat, u op wat meer BJJ moet letten of een bit zelf zoon rollen

lol gaat het broodje, uw dwaze wapenbars en gaat plata doet schrikken me niet BJJ de mensenheer, ben ik een onverschrokken judokavrees mijn tachiwaza!
btw droevig voor spam.
Één of andere persoon
22 Dec 2007, 01:37 AM
CITAAT (Dulce_Estrangera @ Dec 21 2007, 05:31 AM)

Badminton indien gespeeld de juiste manier en niet met ongecoördineerd die
de schommeling en het voetenwerk kunnen u al die vet los maken u aan bent gestorven
word weg bevrijd.
Uw vriend weet waarschijnlijk het hoe te om badminton geen recht te spelen.
Ik vind het zo grappig wanneer de mensen enkel randomnly hun racket slingeren
en raak de pendelhaan en denk zij zo goed zijn.
---
Ik ben niet in sporten veel zo Idk.
Ik heb om een sport girly nog te zien.
Iedereen in mijn land neemt ernstig hier sporten.
AHAHAHA niiiccce. En ja is het grappig om op mensen te letten die het weten hoe te om badminton geen spel te spelen.
xx-SecreTarek-xx
7 januari 2008, PM van het 07:14
Badminton een girly sport?? : knipoogje:
goed. ik speel badminton nu sinds bijna 9 jaar, is het een zeer snelle sport, moet u zeer geschikt zijn en macht hebben. De snelste ineenstorting in de wereld werd gemaakt door Fu Haifeng bij 336 km/h <<< is dat werkelijk een girly sport? uw vriend zou een professionele gelijke moeten zien, kan ik beloven dat hij dat niet opnieuw zal zeggen! hahaha
Maar I went aan het, hier in Frankrijk het als sport om op zondag met uw gehele familie heeft verwezen te spelen, niet ernstig genomen, hoewel in Azië, het een zeer beroemde sport is en iedereen weet hoe hard het badminton moet spelen.
Het maakt me droevig om te zien dat het Badminton niet wordt genomen voor wat het werkelijk is: scheuren: : scheuren:
ptoor
7 januari 2008, PM van het 11:36
Pook.
Iedereen wie badminton zegt is een wussy sport leidt me automatisch tot de conclusie dat zij hard bij de sport zuigen en bij het leven ontbreken. Als u dit profiel past, gelieve te treden onmiddellijk van het leven af.
iamsars
11 januari 2008, 12:14 AM
op mijn school wordt het badminton beschouwd een de dalingssport het „badminton als van de meisjessport… van Meisjes“
lol…
imo… de meest girliest sport… het gesynchroniseerde zwemmen is? XD
ik ken zijn hard… maar meestal de meisjes juist het?
negitoro
12 januari 2008, 07:07 AM
Ik denk er een onderscheid tussen wimpy en girly sporten moet zijn.
Er is ton sporten die niet fysisch eisend is dat zich op beide geslachten richt (gazonkegelen, pijltjes, enz.) en er zijn sommige werkelijk girly sporten die super tough zijn (het gesynchroniseerde zwemmen, zoals hierboven vermeld).
hotspicedcider
13 januari 2008, PM van het 05:45
concurrerende het LOPEN rassen
bittere SOOweet
16 januari 2008, PM van het 02:13
Het krullen.
Kerel ernstig wat.
Ik ben zeker anderen maar ja niet akkoord gaan.
Geen bedoelde inbreuk. Mijn enkel eigen persoonlijk advies.
joonage
20 januari 2008, 01:58 AM
Werkelijk? Ik denk Krullen… strak is of misschien ik enkel door hen geïntrigeerdi word „HARDER HARDER“ of „SNELLER SNELLER“ of het „BEREIK die van het BEREIK“ xD schreeuwen
Ik zou het gesynchroniseerde zwemmen zoals de minste mannelijke sport… ik beteken zeggen, kreeg u om goede longen te hebben, maar het enkel is geen mannelijke… haha
Pogichinoy
28 januari 2008, PM van het 08:05
Kunstschaatsen. ^^
Geen twijfel. xD
johnderek
1 februari 2008, 07:50 AM
absoluut niet-belemmerend het cheerleading. het zuigt ezel
XhoXho
6 februari 2008, 12:54 AM
Hey! De meisjes zijn hella ontzagwekkend ook bij sporten! Ik word altijd verteld „het als een vrouw raken!“ wanneer ik word aangemoedigd om het beter te doen.
Ik deed varsitybadminton in middelbare school, en de ballen gaan snel freakin! Absoluut niet het badminton van de Vooravond van laméNieuwjaren.
De meest lamest sport is waarschijnlijk autorennen. Ik houd van te rennen (ik hoop er geen cops hier lezend dit hahaha) zijn, maar het is werkelijk geen sport. U kunt niet uitwerken… tenzij u bijna verplettert, en toen-goed-u wordt zeker uw hart het rennen! Hahaha.
Pook! Het is zo geen sport! Tenzij u dicht bij het losmaken van een ton geld, en toen… bent wordt u zeker uw hart het rennen.
Golf wth? Niet zo uit werk, vooral karren w/golf.
Als om het even welke „atleet“ me vertelde dat she/he die „sporten“ deed, zou ik als die persoon een atleet helemaal niet beschouwen.
Hmmm, als u de kerels het Gesynchroniseerde zwemmen denken en de Kunstschaatsen wimpy zijn, dan Amerikaanse Voetbal is absoluut wimpy een lamé-sport. omdat als de vette kerels het kunnen spelen, het geen sport is.
cathyy_
6 februari 2008, 04:45 AM
pingpong @_@
i. omg! de haat het haat het!
waarschijnlijk cos. zuig ik ook bij het HAHAHA
dOotsiez
12 februari 2008, PM van het 10:57
Ik ben zeker het badminton op professioneel niveau zeer krachtig kijkt. Maar telkens als ik amateurs zie speel…
meteorstarbb829
12 februari 2008, PM van het 11:43
uhm volleyball.
haha. idk maar tegenwoordig, zie ik slechts meisjesspel het.
tranceeee
15 februari 2008, PM van het 11:20
CITAAT (iPhets @ 15 Dec 2007, 11:33PM)

goed is het. soort

kerels bij mijn netball van het schoolspel. .LOL
Kenstr
Breng 5 2008, 01:56 AM in de war
Ik speel badminton XD… Ik houd niet van het absoluut. Soms is het een pijn in de ezel, letterlijk.

Goed is de praktijk op onze school koortsachtig, en tegen het eind van het seizoen, is het bijna dicht bij militaire opleiding. Maar het zijn een whimpy sport, is verre van het zodra u deed eigenlijk wat ernstig materiaal met het hebt.
mofo
Breng 6 2008, 11:01 AM in de war
het golf is een wimpy sport. .name één taaie golfspeler lol
als john daly als een athelete wordt beschouwd, dan kreeg u problemen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.