Warning: fopen(cache/9305d19141a26049b223fb0a1e140605.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76
soompi forums > het Toetsenbord van de Laser
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het Toetsenbord van de laser
de soompi forums > soompi interesseren > technologie
Pagina's: 1, 2
littlepinkmarshmallow

dit is het sensording…

res0nate
Ik heb bij het werk in de afgelopen jaren gebruikt, neem een te wennen aan tijdje, maar de producten worden beter en beter.
marmar
Ik herinner me ziend dit op een episode van CSI: Miami. en ik dacht het ik wil zo koel was één proberen maar ik denk niet ik van het veel zal houden.
iamsars
ik zag dit in een episode van pimp mijn rit… lol

schijnt als het projecten een klein toetsenbord… als u ontwierp het werkelijk afgelegen het? reusachtig zou zijn!
angelqian
CITAAT (iamsars @ 27 Dec 2007, 03:54PM) *
ik zag dit in een episode van pimp mijn rit… lol

schijnt als het projecten een klein toetsenbord… als u ontwierp het werkelijk afgelegen het? reusachtig zou zijn!

nr, bekijkt de manier het aanslagen ontdekt, moet het ontworpen gebied niveau met de basis van het apparaat zijn, hoewel… het waarschijnlijk vrij gemakkelijk zou zijn om het voorwerp langer te maken en de sensor te kalibreren… maar ik veronderstel zij plaatsen reeds wat de beste grootte is.
souljunkie
Het kijkt niet als iets ik… zou houden van
Pogichinoy
Ik zag deze jaren geleden, dacht veel van het niet aangezien het belemmerd kijkt en ik houd eigenlijk van typend in een apparaat.

Ik verkies mijn vouwbaar toetsenbord van PK.
uberzero
Kijkt keurig! Een te kleine bit niettemin…: /
charm__bracelet*
heyy zag ik dit op CSI: Miami EN pooit Mijn Rit… het kijkt zo koel.
Ik wil het proberen één dag! haha… wachttijd. .is duur het? o.O
LunaDiviner
Ohhhh. Dat is mooie luim. Ik houd van de sleutels die daar zijn hoewel zo ik weet ik op de eigenlijk sleutel duw.
chobit145
Kijkt koel, iets voor pret te proberen, maar zou niet van het zeer houden. Ik zou willen weten welke sleutels ik XD druk;
Alethia

stem vóór. ik zou de sleutels willen kunnen voelen ik typin ook *lol* ben
tt een deel van de pret van typin die ik heb berekend - tt u kan eigenlijk horen al tt klikt & voelt sleutels ur pressin biggrin.gif
xxsara
Zoet. Maar werkt het voor alle computers?
Kijkt als het wordt gebruikt met een PDA of iets in de foto's.
joongified.
… WHOA o_o
dat is zo koel
trungiie
ik hoorde over dit. .i denk zijn vrij keurig cool.gif
KTHubbybunch
ik verkies het gebruiken van een gewoon toetsenbord dan dit. zijn niets speciaal over het… - __-; ;
a.p.r.i.l
lol. ik zal met de gebruikelijke toetsenborden plakken
ik heb werkelijk niet laser één maar ik heb dit toetsenbord. zijn zeer dun het waarals ik voelt enkel stippel de lijst. .new het toetsenbord neemt een te wennen aan tijdje
Mej. cowie
LoL zag ik dit op CSI: Miami ook. Toen ik het ik was als whoaaa zag wil ik. _.
Hoeveel is zij?
MOOVERDOSE
Wow, die! zo koel kijkt!
vikkyx3
u kreeg om echte kleine handen voor deze te hebben.
maar aardige algemeen.
rkxo
sweeet
dat is koel
maar ik denk ik werkelijk gefrustreerd zou worden als ik hield typend maar het verscheen niet
joolee.
Dat schijnt manier die ook ergert te gebruiken. = \
fashion_love
WHOA. COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. waar zij dit materiaal verkopen
Sungminnnie
Er zijn dergelijke dingen!?
Woahh, die ontzagwekkend kijkt!
Ik heb nooit ooit gezien of
vernam zelfs voordien dit.
Joanna
yehh heb ik iets als die voordien gezien, kijkt het zo koel maar het zou bit het bizarre typen xD haha voelen
Kishire
dat is wat koel materiaal, denk ik het het bizarre typen op een bureau zou zijn en u geen daadwerkelijke sleutels. voelt.
OukaKioshi
woahh XD die interessant kijkt
weirdin het begin zou kunnen voelen

IK WIL ÉÉN THO XD PROBEREN HEHE
daphee*
ik houd van dringend knopen, maar het idee is koel ik veronderstelt.
sweetbait
omg dat ZIEK is. Ik wil één lol
PH4T
Ou! Ou! Ik herinner me merkend dit aan CSI: Miami!
Ik dacht het zo koel was! En zou houden van te hebben ohmy.gif !
Hoewel, ik denk zou het vrij moeilijk zijn om aan het te wennen.
Zie, zal het het proberen om op een vlakke oppervlakte zonder sleutels interesseren te typen.
Maar het kijkt zo koel! Zo hoog-technologie-y.
aleena
woah.that kijkt cool.but is niet vriendelijk van hard te typen?? lol.
STEPHOO--
kijkt vrij koel. Hoewel, ik niet denken ik goed met dit soort toetsenbord zal werken. LOL
AppleLove
wowwwwww!
Kijkt kool. Ik zou mijn toekomstige werkplaats willen hebben. maar ik zou persoonlijk één xD niet hebben
suki_*
geprobeerd vóór soort weirddd haha maar niettemin pret!
viviians
oh wow die keurig kijkt. maar de sleutels kijken zo klein; s
amyyboo
huh.gif ….ik wil! ahahah koele soo. Ik kan dit. .and type overal nemen overal.
rrrrrai
Kijkt koel, maar ik denk niet ik het. zou gebruiken. /:
Wenen
OH WOW>… T____T
de dingen ppl denken deze dagen van.

ik hoop zij niet laser anyones vingers. weg! @@
yellowchild
LOL, wilde ik één van die D: ik houd niet van regualrtoetsenborden -3 - zijn moeilijk om stille degenen o_o te vinden
knitoe
veronderstel hoeveel uw vingeruiteinden van het onttrekken van hen op de lijst… zouden kwetsen =X
geest uhwey
Kijkt high-tech. Maar ik ben zeker het als crap werkt. Reeds zijn de uiterst dunne toetsenborden zo ergerend om de sleutels net te raken.
ilyseojiniee
keurig, maar ik houd van dringend dichtknoop meer xD het dringende lawaai te horen pret is.
het gaomingming
def koel, maar somting niet identiteitskaart als.
ik houd van de sleutels te voelen.
[DarkFire] >
dat is werkelijk bizar! ik verkies buttons..0.0 te hebben
mal3ficum
het kijkt koel: O maar soort het kleine kijken? hmm denk ik zieke stok aan normale toetsenbordenaha
Pucca_x3
Ik zag dit op CSI! Het kijkt echte olievlek en alles behalve kijkt als het zou nemen een te wennen aan tijdje. Ik houd niettemin van gehele portableness.
gal-bi
de geluiden van de toetsenborden zullen = weggaan (het zal een stille wereld zonder de kliks zijn
bumblebeeez
Wat?! Ik heb nooit zelfs die vernomen! Ik denk het buitenissig me uit zou gebruiken.
yglove
ik denk ik uiteindelijk van het. geërgerd= zou worden.
crazypilovee
hmm hoeveel doet kosten deze? haha xP
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.