leongfun
1 januari 2008, PM van het 10:21
ShowtimeDinsdagen 9pm et/pt
Woensdagen 8pm et/pt
Zondagen 8pm et/pt
Draai:
Voor het eerst zullen 16 HouseGuests het Huis ingaan en zullen voor de grote prijs concurreren. Dit is de eerste keer sinds Grote Broer 5 dat er een verhoging van HouseGuests is geweest.Een draai dit jaar elke HouseGuest is zal met een boezemvriend worden in paren gerangschikt en de paren zullen Hoofd van Huishouden delen en de Macht van Veto wint samen en uitgezet.Zij spelen nu zoals uitkiest.
Sheila
Adam
UITGEZETE
Jen -

UITGEZETE
Parker -

UITGEZETE
Allison -
Ryan
Natalie
Mat
Joshuah
Neil - VERLIET het HUIS

UITGEZETE
Amanda -

UITGEZETE
Alex -
Chelsia
UITGEZETE
James - MAAR KWAM terug

UITGEZETE
Sharon - MAAR KWAM terug

UITGEZETE
Jacob -
UPDATEJosh probeerde om Sheila te rammelen. Hij zei dat in 2.5 u iemand en hun familie op nationale televisie zal aangevallen worden.
Sheila kwam terug met „brengt het“ en zij wilde weten waarom Josh nooit een mens aanviel en zij hem om vertelde te komen en haar te meppen, haar als een vrouw bestrijden omdat zij nooit een strijd aan een vrouw heeft verloren.
Weggegaane Josh.
James zegt dat Sheila wist wat zij omhoog ondertekende voor en als zij om het even wie niet over haar jong geitje wilde spreken zou zij het omhoog nooit moeten gebracht hebben.
Sheila werd verstoord en gevraagd om in Dr. te krijgen. Zij schreeuwde aan Josh dat Allison een bespreking met hem ging hebben.
James zei de tactiek van Josh duidelijk omdat zij aan DR. liep werkte, kreeg hij (josh) in haar hoofd vóór de show.
Nu zegt Josh dat hij haar op de show gaat aanvallen. James zegt dat Josh alles zegt dat zij denken. Josh zegt die Sheila beter gekomen niet uit DR. of hij zal haar haar uit scheuren.
Nu neigt Ryan en Mat samen met Josh en James. Zij beginnen het ermee eens te zijn dat Sheila een backstabber is.
Josh zegt dat Sheila als een rijpe vrouw moet handelen. Hij is een 25 éénjarigenjong geitje hij een verontschuldiging heeft.
Mat vertelt Josh hij niet om het even wat over de zoon van Sheila zou moeten zeggen, dat Josh beter is dan dat--James verbetert Mat en zegt dat Sheila haar zoon bracht in en Josh heeft een recht het tegen haar te gebruiken.
Josh wil Sheila vertellen of zij werpt HoH of hij zal haar zoon scheuren die apart over zijn onbekwaamheid spreekt.
_Jwes
1 januari 2008, PM van het 10:25
wow het interesseren. ik hoop zij het nog niettemin op de zomer tonen, is het enige horloge-bekwaam toont tijdens de zomer, haha.
♡DOLLYGIRL
16 januari 2008, 12:24 AM
WAT? GEEN MANIER DIE!! ONTZAGWEKKEND IS!

Ik houd van BB en het enige ding dat ik over het heb gehaat ben hoe het slechts lucht tijdens de zomer.
Ik kan niet tot volgende maand wachten!
addickshun
16 januari 2008, 12:44 AM
hopelijk doet Australië dat.
daphee*
16 januari 2008, PM van het 05:10
de winter uitgave? keurig haha! Hoop dit seizoen goed is, was het vorige seizoen niet dat het interesseren
Xcstasy
17 januari 2008, PM van het 11:18
NAH UGH?!?
Ik ben zo opgewekt!
Ik houd van deze SHOW en ik gebruikte ook om te haten dat het slechts tijdens de zomer… YAYYAYYYA! was! Ik ben opgewekt
eternal.happiness
26 januari 2008, 12:50 AM
omg.ik moet op <3 lettenahaha, hield ik eigenlijk van het resultaat van bb8.iedereen was anders daar enkel zo ugh aan me.zo JA was ik absoluut gelukkig maar ik Danielle ABSOLUUT verkies
bliss_
11 februari 2008, 01:11 AM
BB9 morgen!
Kan niet wait~
leongfun
11 februari 2008, PM van het 11:03
Ik kan niet ook wachten!!!
I looooooove Grote Broer ♥
sockrahtease
12 februari 2008, PM van het 09:12
Ik mis de zomer zo veel, LOL!

Maar vanavond was de episode zo goed.
Ik haat Parker; hopelijk omhoog spoedig zullen Ryan en hem gewricht. HAHHA.
Alex is HAWTTT.
Het wortel schieten voor Jacob + Sharon om achtertogether.<3 te krijgen
simpletea
13 februari 2008, PM van het 10:40

Uitgezete
Jacob en Sharonwere!
Ik wilde hen terugkeren samen ook!
leongfun
13 februari 2008, PM van het 11:35
CITAAT (simpletea @ 13 Februari 2008, 11:40PM)

Uitgezete
Jacob en Sharonwere!
Ik wilde hen terugkeren samen ook! Ik wedde dat als zij langer bleven, zij „vrienden opnieuw“/„vriend/meisje“ zouden geweest zijn. De grote Broer herenigt samen altijd gebroken verhoudingen met familie/vrienden (aka Donatos) terug opnieuw.
_ambrosia
14 februari 2008, 06:28 AM
Ik wedde BB dat zij de eerste om zijn te gaan eheh verstoord is, spreekt niet meer van mogelijke strijden tussen hen of het emotionele vergeven lol.
sockrahtease
15 februari 2008, PM van het 04:12
ik hield werkelijk van jacob en sharon. hopelijk kan BB in een draai werpen en over hen terug binnen stemmen.
nGk2M
15 februari 2008, PM van het 07:21
CITAAT (Februari 2008, 04:28 AM van _ambrosia @ 14)

Ik wedde BB dat zij de eerste om zijn te gaan eheh verstoord is, spreekt niet meer van mogelijke strijden tussen hen of het emotionele vergeven lol.
ja. zij waren één ook van de draaien.
ik wilde meer van hen zien
_ambrosia
16 februari 2008, PM van het 12:11
Gebaseerd op jokersupdates, verspilde BB hun inspanningen lol.
De mensen dit seizoen schijnen werkelijk saai in vergelijking met andere seizoenen. En de draai is interessant voor de dag van de Valentijnskaart, maar nu het over… is Ik geef niet veel voor paren. Ik hoop het dramatischer wordt!
sockrahtease
18 februari 2008, 02:25 AM
Ik las/het letten op spoilers.
Chelsia is zulk een vrouwelijke hond, en alles zij doet, schijnt het als zij doet het voor Alex. Al dat „Alex u is een grote kerel I effin liefde u“ ish ishoutta me ergert. Ik kan geen zij geloven al aangevallen Amanda als dat. Dat materiaal over haar vader is niet koel.
Dit seizoen zuigt. DIT IS EEN SPEL. Krijg uw gevoel niet geïmpliceerdo. Sleep niet in de dode vader van iemand. Houd op zo harteloos, schijnheilig, en slutty zijnd. VLOEK. Een welk afval van productie.
Ik hoop enkel Amanda dit terug stuiteren en kan winnen. Joshua verdient te sterven.
Xcstasy
18 februari 2008, PM van het 09:30
oh HECKS NAH miste ik het!
Het is zo bizar, word ik niet aan het gebruikt die tijdens dit seizoen is… omg
is er een manier om op de herhalingen?!?!?!?! te letten?
leongfun
18 februari 2008, PM van het 09:34
CITAAT (Xcstasy @ Februari 18 2008, PM van het 10:30)

oh HECKS NAH miste ik het!
Het is zo bizar, word ik niet aan het gebruikt die tijdens dit seizoen is… omg
is er een manier om op de herhalingen?!?!?!?! te letten?

http://www.youtube.com/user/komasyr
bliss_
18 februari 2008, PM van het 10:38
leongfan, dankuwel voor de youtubelink! Ik miste de eerste twee episoden en nu kan ik op het definitief letten.
Wacht.
Waarom is het zulk een grote overeenkomst dat Jen en Ryan een echt paar zijn? Ik krijg het niet.
knickstorm
18 februari 2008, PM van het 11:02
Julie is zulk een idiot, hoe vertelt iedereen iemand u dateert op het andere team in het huis is ......... geen goed kon hebben kwam uit het ........
leongfun
19 februari 2008, PM van het 06:19
CITAAT (bliss_ @ 18 Februari 2008, 11:38PM)

leongfan, dankuwel voor de youtubelink! Ik miste de eerste twee episoden en nu kan ik op het definitief letten.
Wacht.
Waarom is het zulk een grote overeenkomst dat Jen en Ryan een echt paar zijn? Ik krijg het niet.

Ruïneert hun spelplan.
Als zeggen…
U en uw vriend kwam in Grote Broer 9 huis. U kerels hebt een voordeel. U kerels kent elkaar van de buitenwereld. U kerels fundamenteel bent „één persoon“ in het spel, maar met „twee spaart“ -- als uw vriend HoH wint, zou hij geen geëlimineerde *and* zijn u niet ook niet (omdat hij uw vriend! is) vice versa. De andere mensen niet, zodat als ik in het spel was, zou ik proberen om u eerst te elimineren kerels. Ziet u waar ik ga?
bliss_
19 februari 2008, PM van het 06:31
oh stem vóór. Dat houdt totaal steek. Dank voor de verklaring.
Ik las op een website ook dat Neil wegging. Ik veronderstel wij vanavond of deze week zullen zien.
Momo*
19 februari 2008, PM van het 06:47
theres gekregen een draai ergens langs het spel te zijn. als twee @ een tijd geëlimineerdg worden, de show tweemaal zou zo kort zijn?
cannedpeaches
19 februari 2008, PM van het 07:23
anders iedereen vindt parker heet materiaal? ahah. te slecht zal ik episoden op dinsdagenoorzaak van één boomheuvel missen
res0nate
19 februari 2008, PM van het 09:23
Parker is de grootste baby op werkelijkheidsTV, samen met het meisje dat hem de massage gaf.
bliss_
19 februari 2008, PM van het 09:33
SPOILERS!
Neil verliet het huis om redenen die zij niet ons vertellen. Hij wordt vervangen door Sharon aangezien Joshuah een keus om tussen Sharon of Jacob ertoe bracht te plukken.
Natalie en Mat won POV maar het paar gebruikte het niet.
♡DOLLYGIRL
20 februari 2008, 12:37 AM
Ik dacht Parker een vrij koele kerel was, maar hij schijnt zeer conflict te zijn.
Het is geen slecht ding, maar het is absoluut niet goed voor het spel.
Ik ben totaal geschokt met het nieuws over het verleden van Jame.
Oh, en hoe heet is Mat en Alex?
Alhoewel Alex (vorge nacht episode) uiterst stiekem en griezelig is, denk ik nog hij heet is
o (>_<) o
20 februari 2008, PM van het 08:29
wat werkelijk dit seizoen zuigt is het die op Dinsdag, Woensdag, en Zondag is
Ik houd van het beter elke andere dag in plaats van samen volgestopt allen
hebbend de uitzettingepisode de dag na de vetoepisode niettemin groot is
maar waarom niet
leef?

zeer gelukkig met de resultaten van vanavond toon
Ryan > Jen
de enige die houd ik werkelijk van niet ben Amanda en Adam blijven
CITAAT (Momo* @ Februari 19 2008, PM van het 07:47)

theres gekregen een draai ergens langs het spel te zijn. als twee @ een tijd geëlimineerdg worden, de show tweemaal zou zo kort zijn?
houdt voor hen steek om dat te doen, aangezien de reden BB meestal toe te schrijven is aan de staking van de schrijver is
ook, als zij BB10 deze zomer gaan hebben, die ik hoop aan God zij, hebben zij een fatsoenlijke hoeveelheid binnen tijd - tussen nodig
je_amourx
20 februari 2008, PM van het 09:35
Ik zag ergens op een beroemdheids blog plaats, hadden zij een klem van één van het meisje… doend vuil voor de kerel. U schuint ziet het af maar u kunt de motie ZO vertellen. o.O
Seizoen 7 moet mijn favoriet van allen zijn!
leongfun
23 februari 2008, PM van het 05:00
Uitgegeven eerste post.
Amanda is en allison meegesleept aan het ziekenhuis.
Allison had aperintly een penut gegeten, en zij wist niet zij aan hen allerigic was.
Enkel een weinig terwijl recentere Amanda op het levende voer aankondigend werd gezien dat zij/diabeticus hypoglycemic is. En zij zei dat zij suiker nodig had. Zij was op haar manier de agendaruimte om aan BB te spreken toen zij instortte. Nadat zij verzwakte begon zij om een beslaglegging te hebben.
Josh beëindigde omhoog dringend de noodsituatieknoop en medische personelle werd gebracht in het huis.
WitchGoddess
25 februari 2008, PM van het 08:06
Ik houd van geen Josh, wat hij zei over Amanda de papa uitweg van lijn was. Ik bedoel waarom u zo wreed iets zou zeggen? ugh.
leongfun
25 februari 2008, PM van het 08:53
CITAAT (WitchGoddess @ Februari 25 2008, PM van het 09:06)

Ik houd van geen Josh, wat hij zei over Amanda de papa uitweg van lijn was. Ik bedoel waarom u zo wreed iets zou zeggen? ugh.
ia.
maar eerlijk als u over het denkt, de commentaar van chelsia was ook creul, wat josh tot het zeggen van dat leidde.
cannedpeaches
25 februari 2008, PM van het 09:00
iedereen is in liefde met hun partner, haha. zo leuk
leongfun
27 februari 2008, PM van het 07:38
Werkte de eerste post bij, stak Adam in brand!
bliss_
27 februari 2008, PM van het 08:21
^
wow ernstig? goed, is dat het gevolg wanneer u niet denkt alvorens u spreekt. meer reden voor hem moeten winnen omdat hij geen baan heeft wanneer hij teruggaat.
leongfun
29 februari 2008, PM van het 02:36
CITAAT (bliss_ @ 27 Februari 2008, 09:21PM)

^
wow ernstig? goed, is dat het gevolg wanneer u niet denkt alvorens u spreekt. meer reden voor hem moeten winnen omdat hij geen baan heeft wanneer hij teruggaat.
Ik ga akkoord, en ik hoop hij nog niet wint. Als hij wint gaat hij een houding werpen en zijn als, „welk ik niet de baan hoe dan ook nodig had, heb ik meer dan een half miljoen!“
o (>_<) o
Breng 5 2008, PM van het 02:01 in de war
^ niemand moet zich over het winnen van Adam ongerust maken, zuigen hem en Sheila
zelfs als zij het aan het eind maken, is er geen manier in hel die zij zou winnen
Ik denk of Mat & Natalie of Chelsia & zal James winnen
wat denkt y'all over de sirene?
thnk iedereen het terugkomen?
C51236
Breng 12 2008, PM van het 08:39 in de war
voelde om het even wie bedrogen anders toen de Grote Broer aankondigde dat houseguests of de geheimzinnigheid gast konden kiezen die door Amerika of James wordt verkozen terug te komen? zei BB niet dat één van de keus van Amerika terug naar het huis worden gebracht. men openbaarde dat Amerika Alex om verkoos terug te komen maar hij niet…
i voor één voelde gelogen aan cuz ik opgewekt was om somebody te hebben die weken geleden om wegging terug te komen niet James die waarschijnlijk links voor welke 2 minuten til hij terug in het huis… weer toe werd gelaten
ik denk ik geef wie niet anymore… geen wonder y wint de classificaties… zuigen
res0nate
Breng 12 2008, PM van het 08:47 in de war
Wat werd zij vandaag deden opgehouden. Zo veel voor volledig het nemen van dingen door verrassing en omhoog zelfs meer het schudden van het huis.
Ik hoop zeker dat iemand in het kamp van Ryan wint. Sheila, Adam, Matty, Nationaal of Ryan zelf.
Darling
Breng 12 2008, PM van het 11:27 in de war
Ik ben disapointed in whos nieuwe HOH
Ja, was ik ook van mening dat het showsoort bedrogen ons denken die dat de persoon die wij hebben gestemd voor in het huis zou terugkomen. Dit seizoen zuigt werkelijk compaired aan anderen.
_ambrosia
Breng 13 2008, PM van het 01:06 in de war
Zij maakten zulk een grote overeenkomst uit Amerika dat krijgt te stemmen en uiteindelijk van belang zelfs was het niet; Ik voelde zo geïrriteerdh!
En nieuwe HoH… Whyyyyyyyyyyyyyyyy T____T!?
o (>_<) o
Breng 19 2008, PM van het 07:21 in de war
„James, u is zo volledig van crap, die is waarom uw ogen zo donkere bruin“ zijn
_ambrosia
Breng 27 2008, 06:31 AM in de war
Chelsia werkelijk is krankzinnig, en klasseloos. Ik hield niet van haar werkelijk toen zij - omhoog in Ryan voor het opzetten van James in plaats van Mat blies, en haar zelfde boze uitdrukking is achter deze gehele episode. Ik beteken, die eieren vernietig en als een maniak terwijl het doen van het lach? o_O
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.