duykato
8 januari 2008, 02:55 AM
Heeft iedereen het gedaan? beginnende daling ik uit militair en de gedachte van het zijn een full-time student voorkwam aan me zal zijn. Ik was welke klassen benieuwd in DE-Anza zal moeten nemen ik naar Kerstman Clara over te brengen. Zo veronderstel ik de vraag… is
Wat zijn hun pre-reqs-pre?
starstrewnnight
8 januari 2008, 04:07 AM
De Gids van de overdrachtHier is een link met de overdrachtgids van DE Anza aan SCU voor de belangrijkste boekhouding.
duykato
9 januari 2008, 07:46 AM
CITAAT (starstrewnnight @ 8 Januari 2008, 04:07 AM)

De Gids van de overdrachtHier is een link met de overdrachtgids van DE Anza aan SCU voor de belangrijkste boekhouding.
Dank van Ahh, dat een bit helpt, maar het schijnt alsof die lijst niet in een tijdje. is bijgewerkt. Ik was of benieuwd had iedereen anders om het even welke ervaring uit de eerste hand?
ZiGeNX77
Breng 20 2008, PM van het 06:49 in de war
De lijst kijkt zeer gelijkaardig aan de lijst voor van Bedrijfs San Jose State overdrachtstudenten. De vereisten veranderen niet over het algemeen veel, al dan niet.
Ik betwijfel de Kerstman Clara University een verouderde lijst op hun website zou zetten. Ik ging op de SCU.edu website en na de links kwam over het zelfde geposte pdfdossier starstrewnnight.
In geval van twijfel, ga naar DeAnza en register. Zij zouden u een pakket met informatie moeten verzenden over het overbrengen van naar 4 jaar universiteiten.