Warning: fopen(cache/2630b325081dffd92ea89378457d8c95.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76
soompi forums > Okwap I885
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Okwap I885
de soompi forums > soompi interesseren > technologie > cellphones
xtinaaXD
Ik weet OKWAP een bedrijf van Taiwan… is?

Werkt het goed in de V.S.?

Ik wil werkelijk dit nieuwe Hello Kitty één… om het even wie om het even welke antwoorden kreeg?

TEVREDEN EN DANK U! =)

xtinaaXD
Om het even wie kent om het even welke info? =
yurii
Ik wilde krijgen dat telefoon vorig jaar maar ik niet denk het de moeite waard is omdat het rond $400-$450 USD… en het dosen't zelfs een mp3 speler heeft. Ja, kunt u het in de V.S. gebruiken als u het opent. Het werkt met AT&T, cingular, en Verizon. U kunt kopen het opende hier: plemix.com
Ik denk aan het kopen van dit wanneer ik naar Azië (als zij het in Hongkong) verkopen *cross vingers en hoop zij do* ga

Hoop die ik (heb geholpen:
Nuguya?
^ u kunt niet het voor Verizon gebruiken. Slechts voor AT&T/Cingular en t-Mobiel wanneer geopend.
xtinaaXD
CITAAT (yurii @ 28 Januari 2008, 04:22 PM) *
Ik wilde krijgen dat telefoon vorig jaar maar ik niet denk het de moeite waard is omdat het rond $400-$450 USD… en het dosen't zelfs een mp3 speler heeft. Ja, kunt u het in de V.S. gebruiken als u het opent. Het werkt met AT&T, cingular, en Verizon. U kunt kopen het opende hier: plemix.com
Ik denk aan het kopen van dit wanneer ik naar Azië (als zij het in Hongkong) verkopen *cross vingers en hoop zij do* ga

Hoop die ik (heb geholpen:

zij verkopen het op ebay voor 300. .haha…
valerick
CITAAT (xtinaaXD @ 14 Januari 2008, 03:45 PM) *
Ik weet OKWAP een bedrijf van Taiwan… is?

Werkt het goed in de V.S.?

Ik wil werkelijk dit nieuwe Hello Kitty één… om het even wie om het even welke antwoorden kreeg?

TEVREDEN EN DANK U! =)

Ja werkt het in de V.S. Atleast in Hawaï. =)
xtinaaXD
buil. .bump. .bump.

iedereen?
kuroxkitsuneX3
Het werkt slechts zo met t-Mobiel als u AT&T hebt de werkelijk waardeloze dienst verwachten. Vond deze lijst van een verkoper op ebay:
Eigenschappen

* Ingebouwd Hello Kitty flitsmenu, behang, ringtones & groetanimatie om tot uw mobiele telefoon 100% Kitty stijl te maken!
* Dubbele MMI van de Flits/dubbele cpu
* Videotaal leren het van verschillende media hulpmiddelen & Chinees - Engelse bilinqual woordenboeken
* Ingebouwde 2 megapixelCMOS camera
* Het formaat videoopname van steunen 3GP
* Ingebouwde MP3 playback/MPEG 4 opname & playback/flitsspeler
* Het geheugenuitbreiding van MiniSD van steunen
* De functie van de blauw-Tand van steunen
* De playback van de Flits van Macromedia van steunen
* Radio FM

Specificaties:

* GSM Triband (900/1800/1900MHz).
* GPRS Klasse 10 (de Algemene Dienst van de Radio van het Pakket)
* Gewicht: 112 g (met batterij)
* Browser GPRS/WAP
* EMS (de Verbeterde Berichtendienst van) en MMS (Berichtendienst de Van verschillende media van).
* 2 " 65k het kleuren (pixel 176 x 220) TFT LCD scherm.
* Het paneeltoetsenbord van de aanraking. Engelse handschrift & toetsenbordinputsteun.
* De input vooruitlopende software van de tekst.
* MegaCMOS van Pixel 2 camera met videorecorder/playback en digitale gezoemfunctie.
* De interne trilling van de antenneVraag
* De wijzerplaat van de stem, verslag en bevelfuncties
* polyphonic ringtones met 64 bits met tooncomponist/mp3 ringtones
* Cliënt USB
* De blauw-tand van steunen
* Downloadbare beelden, animatie en ringtones.
* Wekker, wereldklok, calculator, kalender, memorandum, de software van de handschrifterkenning, PC sync, fotoalbum, fotoredacteur, behang en spelen.
* Reservetijd: 80-100 uren
* De tijd van de bespreking: 2.5 u - 4.5 u
* Speakerphone

Het bekijken specs het is een niet te sjofele telefoon. :]
Het beste ding over Hello Kitty telefoons is dat zij met een ton toebehoren komen.
Maar ik denk voor de prijs u iets kunt beter waarschijnlijk worden…
Hoop die… hielp
xtinaaXD
CITAAT (kuroxkitsuneX3 @ brengen 5 2008, 06:50 PM) in de war *
Het werkt slechts zo met t-Mobiel als u AT&T hebt de werkelijk waardeloze dienst verwachten. Vond deze lijst van een verkoper op ebay:
Eigenschappen

* Ingebouwd Hello Kitty flitsmenu, behang, ringtones & groetanimatie om tot uw mobiele telefoon 100% Kitty stijl te maken!
* Dubbele MMI van de Flits/dubbele cpu
* Videotaal leren het van verschillende media hulpmiddelen & Chinees - Engelse bilinqual woordenboeken
* Ingebouwde 2 megapixelCMOS camera
* Het formaat videoopname van steunen 3GP
* Ingebouwde MP3 playback/MPEG 4 opname & playback/flitsspeler
* Het geheugenuitbreiding van MiniSD van steunen
* De functie van de blauw-Tand van steunen
* De playback van de Flits van Macromedia van steunen
* Radio FM

Specificaties:

* GSM Triband (900/1800/1900MHz).
* GPRS Klasse 10 (de Algemene Dienst van de Radio van het Pakket)
* Gewicht: 112 g (met batterij)
* Browser GPRS/WAP
* EMS (de Verbeterde Berichtendienst van) en MMS (Berichtendienst de Van verschillende media van).
* 2 " 65k het kleuren (pixel 176 x 220) TFT LCD scherm.
* Het paneeltoetsenbord van de aanraking. Engelse handschrift & toetsenbordinputsteun.
* De input vooruitlopende software van de tekst.
* MegaCMOS van Pixel 2 camera met videorecorder/playback en digitale gezoemfunctie.
* De interne trilling van de antenneVraag
* De wijzerplaat van de stem, verslag en bevelfuncties
* polyphonic ringtones met 64 bits met tooncomponist/mp3 ringtones
* Cliënt USB
* De blauw-tand van steunen
* Downloadbare beelden, animatie en ringtones.
* Wekker, wereldklok, calculator, kalender, memorandum, de software van de handschrifterkenning, PC sync, fotoalbum, fotoredacteur, behang en spelen.
* Reservetijd: 80-100 uren
* De tijd van de bespreking: 2.5 u - 4.5 u
* Speakerphone

Het bekijken specs het is een niet te sjofele telefoon. :]
Het beste ding over Hello Kitty telefoons is dat zij met een ton toebehoren komen.
Maar ik denk voor de prijs u iets kunt beter waarschijnlijk worden…
Hoop die… hielp

Zo denkt u 275 duur zijn? Zijn het goedkoopst kan ik vinden.
kuroxkitsuneX3
CITAAT (xtinaaXD @ breng 6 2008, 11:54 AM) in de war *
Zo denkt u 275 duur zijn? Zijn het goedkoopst kan ik vinden.

Ik vond 265 op ebay. _. '' lol het hangt af, als u werkelijk deze telefoon wilt en u het WERKELIJK dan het zou moeten niet werkelijk over prijs van belang zijn wilt. Nochtans kunt u betere telefoons voor minder dan 265 (als Sony Ericsson K810i) vinden. U zou op wat moeten specificeren u in een telefoon niettemin zoekt. Die manier kan ik u helpen! :] Door de manier welke carrier u met is?

Oh ja, het is werkelijk geen nieuwe Hello Kitty telefoon sweatingbullets.gif lol. Het kwam uit vorig jaar? of het jaar vóór dat? Ik denk nieuwste voor Hello Kitty Okwap C150T is. Nochtans is het slechts dubbele band en kan niet in Amerika worden gebruikt. : [
xtinaaXD
CITAAT (kuroxkitsuneX3 @ brengen 6 2008, 02:51 PM) in de war *
Ik vond 265 op ebay. _. '' lol het hangt af, als u werkelijk deze telefoon wilt en u het WERKELIJK dan het zou moeten niet werkelijk over prijs van belang zijn wilt. Nochtans kunt u betere telefoons voor minder dan 265 (als Sony Ericsson K810i) vinden. U zou op wat moeten specificeren u in een telefoon niettemin zoekt. Die manier kan ik u helpen! :] Door de manier welke carrier u met is?

Oh ja, het is werkelijk geen nieuwe Hello Kitty telefoon sweatingbullets.gif lol. Het kwam uit vorig jaar? of het jaar vóór dat? Ik denk nieuwste voor Hello Kitty Okwap C150T is. Nochtans is het slechts dubbele band en kan niet in Amerika worden gebruikt. : [

het kwam uit valentines dag 07. .haha. .i vonden 274 het verscheepte. .haha. .and I gebruik tmobile. .i iemand mensen heeft gevraagd die van theirs veilden en zij zeiden het volkomen fijn met tmobile. .and werkt .haha dat de telefoon… ik zou worden zo c150t groot is maar het is slechts dubbele band. .haha die. zuigt.
kuroxkitsuneX3
CITAAT (xtinaaXD @ breng 6 2008, 06:46 PM) in de war *
het kwam uit valentines dag 07. .haha. .i vonden 274 het verscheepte. .haha. .and I gebruik tmobile. .i iemand mensen heeft gevraagd die van theirs veilden en zij zeiden het volkomen fijn met tmobile. .and werkt .haha dat de telefoon… ik zou worden zo c150t groot is maar het is slechts dubbele band. .haha die. zuigt.

Lol, als u het toen wilt gaat voor het! Geef een overzicht wanneer u het krijgt! :]
notoriousbea
Ik eyeing dat ook omdat ik een reusachtige ventilator van HK maar overal ben ik keek, zei iedereen dat het niet in de V.S. zal werken! Zo kan het en werkt? Bent u het nog geworden?
xtinaaXD
CITAAT (notoriousbea @ brengt 21 2008, 02:00 PM) in de war *
Ik eyeing dat ook omdat ik een reusachtige ventilator van HK maar overal ben ik keek, zei iedereen dat het niet in de V.S. zal werken! Zo kan het en werkt? Bent u het nog geworden?

Nope heb ik het niet gekregen, maar ik heb mensen op Ebay gevraagd die het hebben gekocht en één net leefde waar ik leef! Haha.
De persoon zei de grote telefoonwerken. Ik heb geen slechte antwoorden van mensen gekregen die ik heb gevraagd.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.