Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Jyu Oh Sei
soompi forums > soompivermaak > anime/manga & spelen
juhee
oh beste god hoop ik er niet een andere draad met zelfde topic~! is!
ik bekeek de officiële anime draad en ik ging minstens 10 pagina's… terug

Synopsis: In 2436 ADVERTENTIE, terraformed 350 jaar aangezien de mensen hadden het Balkan Systeem van de Ster, twee jonge tweelingen, Thor en Rai, die op het ruimtestation Juno leeft, komt naar huis aan één dag en ontdekt dat hun ouders moord. Om onverklaarde redenen, worden zij ontvoerd en op een niet in kaart gebrachte planeet genoemd Hersenschim verbannen, die ook als de „Planeet van de Koning van het Dier“ (Jyu Oh Sei) wordt bekend. Zij moeten desperately voor overleving op deze ruwe wereld, die met reuze vleesetende installaties wordt geteisterd en vechten die door paria's en misdadigers van over de melkweg wordt bevolkt. Bepaalde kost wat kost te ontsnappen, tracht Thor op een reis de „Koning van het Dier te worden“ (Jyu Oh), die om de enige persoon met een middel wordt gekletst te zijn om de planeet te verlaten.

Thor - >Voiced door: Minami Takayama (Kind), Koichi (Volwassen) Domoto [ja van Jonge geitjes KinKi]
Thor, het belangrijkste karakter van Jyu Oh Sei, werd verlaten samen met zijn tweelingbroer, Rai bij Hersenschim. Hij past snel aan het milieu van de Hersenschim aan en vecht voor zijn overleving op de planeet. Na vele dichtbijgelegen-doodservaringen, leerde hij meer over Hersenschim en de mythe van de Koning van het Dier.

Rai - >Voiced door: Minami Takayama
Rai is de tweelingbroer van Thor en samen met Thor bij Hersenschim verlaten. Hij is de zwakkere tweeling, en Thor moet naar grote lengten gaan hem beschermen.

Tiz - >Voiced door: Nana Mizuki
Tiz was oorspronkelijk Tweede van de vrouwelijke clan van de Ring van de Zon. Onmiddellijk na het samenkomen Thor, vergt zij het houden van aan hem en probeert om tot hem haar partner, veel aan de wanhoop van Thor te maken.

Derde - >Voiced door: Mijd Oguri (JA de ACTEUR VAN HANA KIMI [Japanner. ver] en Hana Yori Dango!)
Hij is genoemd geworden slechts `Third aangezien hij het derde in bevel van OkerRing was. Het is zo sinds lang hij werd geroepen door zijn originele naam geweest dat hij het kan niet meer herinneren. Hij handelt als verdediger van Thor wanneer hij verklaart dat hij de Koning van het Dier van plan is te worden.

Zagi - >Voiced door: Kazuya Nakai
Zagi wordt geïntroduceerd vroeg in de reeks aangezien hij Thor en Rai van een gevaarlijke situatie redt. Hij is zeer pragmatisch en moedigt Thor aan om zijn broer te verlaten eerder dan om hem te beschermen toe te schrijven aan zijn zwakheid.

Karim - >Voiced door: Romi Paku
Karim is een zeer mooie vrouw, en handelt als seconde van de Ring Blanc in bevel. Zij verschijnt later in de reeks maar speelt een belangrijke rol.

Chen - >Voiced door: Rika Fukami
De leider van de clan van de Ring van de Zon. Zij is constant hounded door de leider van de OkerRing om zijn vrouw te worden. Ondanks dit, is zij zeer enthousiast en vocaal over haar liefde voor zijn derde in bevel, Derde, die beiden plaatst in gevaar.

kredieten: wikipedia
Jyu Oh die Sei opent: http://youtube.com/watch?v=_LyejEXEes4

ik hield van dit anime… ik kan niet schijnen om een manga rond niettemin te vinden…. hmm
en ik kon niet geloven dat oguri is ook in dit!! mijdt!
ik adviseer ernstig dit drama aan everyone~
ik zal later beelden van de karakters… posten
fruiteechi
ik hield werkelijk van dit anime. ik dacht het vrij interessant was nochtans het een medelijden is dat het zo kort was. zij konden tot het lange episode gemaakt hebben 26 en het zou wat aardige karakterontwikkeling gemaakt hebben. het is nog goed hoewel en ik het hoogst adviseer vooral als u geen lange reeks aan horloge zoekt.
luwte-jun
waar. het wuz een echte aardige anime. het wuz soort langzaam maar ik kreeg luv 2 het *_*
Khikarugal
Ik beëindigde nooit anime alhoewel het slechts ongeveer 10 episoden lang… werkelijk nooit geworden in het maar niettemin was, lette op ik wegens Domoto Koichi. Hij is zo sexy blush.gif
PecanPie02
ahh mijd! zo gaand op dit anime nu letten. heheh dank youu!!
AzNdAyDrEaMeR
mijn meisje toonde me dit anime en ik werd vastgehaakt, kon ik niet ophouden lettend op tot ik eindigde en omhoog til 6 in de ochtend die het beëindigt bleef. ik houd anime wher van eyou krijg om het karakter te zien groeien en zich zo ernstig ontwikkelen, maar het is ook altijd zo droevig om het einde te zien, zou u dit wensen er meer soms aan het waren
comcis
het kijkt als een bishonen-shoujo anime
en oruri mijdt geuit 1 karakter
Ik ga zo op dit letten biggrin.gif
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.