Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Hoe Oud was u?
de soompi forums > soompi interesseren > auto's
Pagina's: 1, 2
lovejack
hey iedereen.
ik ben ook gekomen op de leeftijd wanneer een auto noodzakelijk is.
vooral in lang eiland laat b/c gezicht het u niet veel zonder kan hier doen
en het ergert aan hapering enkel een rit van iemand anders en kan frustrerend zijn
en al mijn vrienden rond me krijgen hen behalve me.
maar nu ben ik vers in tweede jaar van universiteit en het is mijn tijd
maar ik was enkel nieuwsgierig toen iedereen begon theirs te krijgen.
ik was zo jaloers toen 16 jaar - olds begonnen nicee nieuwe oness te krijgen
maakt me nog jaloerse b/c zelfs nu ik om tot mayy werd te wachten
v8subie
17 jaar oud, moest 1988 Honda Civic… de beste gebraden gerechtkerel zijn evAr om te krijgen wat ik had.
yayyxitsxjenny
Ik ben 16 &&
het krijgen van mijn auto
deze maand.

I het soort wil geen auto hebben.
omdat, goed eerst uw vrienden
vraag altijd om ritten. Ja zijn zij mijn
de vrienden, zullen maar soms het worden
weinig het ergeren. Sinds in Texas
de prijs van het vloekgas is zo hoog!
&& goed I soort wil niet krijgen
in een een autoongeval & matrijs. ><
Sinds stomme gedronken & stomme bestuurders
deze dagen.
Zo ja, wil ik a
Dark van Toyota Camry Le (?) Blauw.
Ja, ken ik een typische Aziatische auto.
Maar ik houd van het werkelijk:]
PoooBear
Ik was 16 en ik kreeg '06 Maxima van Nissan.
Ja werd ik een nieuwe auto maar het gaat de laatste auto zijn die ik van ouders zal krijgen.
Het is veronderstelt om me door universiteit en tot te duren ik wordt oud genoeg om mijn te kopen.
RaIn33
Ik kreeg mijn eigen auto bij 16. Herinner wat niet het is, maar ik begon officieel rond te drijven toen ik 17 was, en het is een Bloemkroon 06. Ik drijf nog vandaag dit.
Stevent
Ik was drijven 16 sloeg omhoog de overeenstemming van 1990….de stomme auto stierf op me talloze tijden.
aeolus
rii nu im 18, en ik drijf een ex coupé
verhoging
mijn eerste auto was een Legende Acura van 1986… een auto die aan me op leeftijd 16 wordt gegeven. het een handme was beneden en ik was gelukkig met het aangezien ik niet liep of meer teruggelopen op school, lol werd. Later maanden van het paar, werden mijn ouders me een gloednieuwe SC400.
calvinENG.fc3s
16 jaar oud toen ik mijn eerste 91 ' rx7 kreeg, werd het nog tot deze dag.
herovueboi
De wens die ik met een aardigere auto… mijnen ben begonnen was een super roestemmer van een Camry. 1988 kreeg Toyota Camry met 272.000 mijlen precies toen ik het bezat en het groot gasbenzineverbruik, maar was uber luid… lol… ik vrij eerlijk gezegd mist de auto omdat ik hield van gevend ritten met het. Ik was 18 in de tijd en ik kocht de auto zelf want $400… de auto in plaats van het kopen van de beelden van de Studio van Trambestuurders kochten; zo werd ik niet om in het jaarboek worden gezet. LOL…
Mikey
ik dreef de familieauto tijdens mijn tienerjaren. maar toen ik 20 draaide, kreeg ik mijn eigen auto
ZiGeNX77
Ik kreeg een Veldleeuwerik Buick van 1984 mijn mamma aan me overleverde toen ik 16 was. Dat ding was comfortabel maar zoog uiteinde in betrouwbaarheid. Ik me herinner niet precies, maar de transmissie maakte het niet voorbij 110k.
spook
haha zoals in gegeven of wettelijk te drijven wink.gif
PDURRR
ik heb nog mijn eerste auto niet *tears
ik deel met mijn ouders
en aangezien im niet in school mijn ouders op dit ogenblik de auto gebruiken en ik mijn ezel overal loop wanneer ik dingentodo heb
maar ik let niet op

misschien volgend jaar… lol
ieesuhgoo
hmmm auto's =_=

16 - > dreef 92 Honda Accord ex-r van mijn papa als leerling
18-19 - > dreef awd is250 van mijn mamma
20 - > kocht mijn eigen tsx!
hpnotiq
Gekregen eerste auto toen ik 17 was.
07 Acura MDX.
Y g U e N.O.G
16 toen ik mijn acuratl type s van 2002 kreeg
JASH
15 dreef mijn Dads 88 Cherokee Jeep
15 1/2 dreven 97 towcar Lincoln van mijn papa
16 dreef 88 Honda Accord van mijn papa
17 dreven Nissan Altima van mijn Papa
18 dreef 2000 van mijn Papa Audi A4
Nog drijvend Audi maar het is mijn now.d
ladee_bug
Ik ben 17 en nog het wachten om mijn vergunning te krijgen.
Zo denk ik niet ik spoedig een auto tot volgend jaar zal worden.

, Geef zei ik uit enkel ik 17 was? = (ik maak me gevoels oude lol
Anyways, ben ik werkelijk 16 maar ik wilde zeggen dat ik mijn vergunning zal krijgen wanneer ik 17 draai en dan zal ik een auto het jaar na dat worden. Zo zal ik *sigh* 18 zijn
beana*
Ik was 16 toen I eerst mijn auto werd
en het is camry 06
LaydeeMel
Zo jaloers van wat van u kerels. >< Ik kreeg mijn eerste auto bij 17 en het was waardeloze 93 " burgerDX die omhoog sloeg mooi was. Nu drijf ik 07 '' BurgerLX, zodat bevorderde ik vrij een bit. wink.gif
herovueboi
CITAAT (LaydeeMel @ Januari 21 2008, PM van het 02:07) *
Zo jaloers van wat van u kerels. >< Ik kreeg mijn eerste auto bij 17 en het was waardeloze 93 " burgerDX die omhoog sloeg mooi was. Nu drijf ik 07 '' BurgerLX, zodat bevorderde ik vrij een bit. wink.gif

Dat was een verbetering, eerste ding dat ik in mijn RSX heb gedaan was ontploffing a/c. Geen van mijn auto's heeft ooit het gehad die, lol werkt.
freshman11
16 jaar kochten de oude ongeveer twee weken alvorens ik mijn vergunning ging krijgen mijn mamma me een gloednieuwe Accod biggrin.gif
x SaRaNg HaE x
Ik was 16. Ik kreeg een 2003 Mitsubishi Lancer.
★KIKO
Wow iedereen was zo jong. Ik heb nog zelfs geen auto en ik ben 18.
Integra36
15.5 toen ik mijn vergunningstest overging.

Ik had het altijd, was het mijn zusters overlevert me. 91 Integra LS. Hebben vandaag het nog. maar mijn ouders maken me zo droevig sad.gif haar verkopen. ik houd van Integras zodat was ik fijn met het die een 10+ éénjarigenauto is.

wow wat van u kerels kreeg sommige auto's van NICE toen u kerels 16. was. haha
remmy
Hmm kreeg ik mijn eerste auto bij 17. En Gekregen nieuwe een paardagen geleden als 18de verjaardagsgeschenk biggrin.gif
Clix
CITAAT (Integra36 @ Januari 22 2008, PM van het 06:31) *
15.5 toen ik mijn vergunningstest overging.

Ik had het altijd, was het mijn zusters overlevert me. 91 Integra LS. Hebben vandaag het nog. maar mijn ouders maken me zo droevig sad.gif haar verkopen. ik houd van Integras zodat was ik fijn met het die een 10+ éénjarigenauto is.

wow wat van u kerels kreeg sommige auto's van NICE toen u kerels 16. was. haha

Hoe nu oud bent u?

15.5 2002 Nissan Sentra GXE, zweer ik deze auto groen is maar heel wat mensen zeggen blauw. Zeer klein, maakte het me gevoel claustriaphobic.
16.5 2000 Honda Accord, houdt van deze auto.
18 1995 Burgervijfdeursauto, projectauto die ik na vervelende uren van pijn en het lijden heb gedumpt. Zag vandaag het enkel en het keek beter toen ik het had.
Bijna 19 1998 Integra LS, houd ik van deze auto en ik drijf zo veel het aangezien ik kan. Ik neem enkel het „lange manier“ huis zodat kan ik het drijven.
Daikirai
16
'03 celica GT
kelvin6
Laat mijn eerste auto's zien:

Mijn eerste auto dat ik bezat was een 1993 Mazda 626, was ik 19 tegelijkertijd. Kocht de auto voor $1600 van ebay. 5 maanden verpletterde later het omhoog in de bergen. Ik zal deze auto missen:

Spoedig nadat ik werd verlaten drijf dit, die mijn papa me gaf.

Ik was ZEER GELUKKIG om de autorug na een maand te geven. Het vreselijke geheugen kwam uit deze auto… maar het was niettemin een praktische auto.

Gedraaide 20 en definitief gekocht de auto die ik nog vandaag heb gedreven:
MINJI.v
Ik kreeg mijn vergunning toen ik 18 was en ik mijn auto kreeg toen ik 19 was. Ik kreeg gloednieuwe 2007 Acura TSX met GPS. Ik weet het een dure auto voor een beginner is maar ik plak zolang mogelijk met deze auto smile.gif
herovueboi
Ik wens dit ik mijn DSM en Camrys meer zou gekoesterd hebben toen ik hen voor mijn eerste auto had. Zo veel goed/slecht geheugen kwam hen naar voren auto's.
joolee.
Ik kreeg mijn eerste auto toen ik zeventien was? Dreef een wit 2006 TSX.
lazyvietangel
ik kreeg mijn eerste en laatste auto bij 18. 2004 rsx-s
goed, zijn niet werkelijk mijn laatste. haha is maar het over anderhalf jaar en I nog havent gekregen een andere geweest. = (
ik verpletterde het btw. misschien is dat waarom? haha
Razzi
CITAAT (verhogings @ 19 Januari 2008, 12:25 AM) *
mijn eerste auto was een Legende Acura van 1986… een auto die aan me op leeftijd 16 wordt gegeven. het een handme was beneden en ik was gelukkig met het aangezien ik niet liep of meer teruggelopen op school, lol werd. Later maanden van het paar, werden mijn ouders me een gloednieuwe SC400.

dat wat u is op dit ogenblik boostin bent?

begonnen drivin bij 15, oude 1993 Toyota Camry van het mamma. werkte weg mijn ezel voor de volgende 4 jaar, bewaarde genoeg om een 1999 Acura te kopen 3.2 TL, en ik houd van het

voor die die $20k+ kregen wanneer u onder 20 bent, wat is het gevoel als? om rond zo buitensporig te rollen? ik wil het zelfde doen als ik ooit jonge geitjes heb, koopt imma dat 16 éénjarigen een NSX lol tongue.gif
Chuyin
Ik was 17 en ik kreeg een Pasvorm van Honda van 2007 Metaal Oranje. Ik kreeg het rond Juli van vorig jaar.
bm5
15 - junky burger
17 - kreeg 5 reeksen na het krijgen van vergunning
minhcredible
Mijn ouders kregen me een auto toen ik 16 was. Nochtans, was het een mustang 03… dry.gif

*points bij hieronder beeld

Niet het zou meer montage zijn als het om het even wat MAAR een mustang was? lol
Ik wilde gebruikte honda&Toyota zoals elk ander normaal Aziatisch jong geitje. ph34r.gif
myfelicity
mijn eerste auto was camry Toyota. (17)
vc1188
Ik kreeg mijn eerste auto in December 2007 toen ik 19, bijna 20 was (letterlijk een minder dan maand alvorens ik 20 draaide)
Erfte de coupé van Honda Accord van 2003 van mijn oudere broer (hij ging toen te werk om een gloednieuwe Lexus te krijgen IS 250!).
Hij nam verbazende zorg niettemin van de Overeenstemming, zodat voelt het/kijkt gloednieuw. Het zelfs ruikt vriendelijk nog van nieuw hahah

De meesten van u kregen auto's toen u werkelijk jong was!
Ik had nooit een auto in middelbare school nodig, werkelijk. Nu ik in een flat en een aanwezige universiteit leef, kan ik geen kruidenierswinkels zonder een auto zelfs kopen.
eksentriik
Ik was 17 en ik kreeg BurgerSi 07
iiAGN3Sii
17 mijn eerste auto kwam vanochtend aan
08 zwarte Honda Civic coupé lx smile.gif
koreangirl143
T_T
ik ben 17.
en ik heb geen auto.
T_T
huhu
Belleeza
ermmmm ......
18 oude yrs
SP0NJiE
U gelukkige 16 year-olds >_<

Lol, nahh ben ik ook 16. Enkel dat mijn mamma zei zou zij me niet een auto krijgen tot ik als 20 of ouder ben sleep.gif; ; Ughh. En ik neem nog ook niet mijn zelfs drijftest niet. Ik wil werkelijk drijven. Ik ga haar bedelen dit weekend te drijven (voor het eerst o_O)
siass
ik kreeg mijn eerste auto een bloemkroon 90 '
O_O
van mijn tantes voor slechts 1000? 500? haha die ik heb vergeten.
toen ik 17 was
ohmy.gif
goed is een auto een auto, recht?
hellotiffy
ik kreeg mijn auto hoger jaar in middelbare school. het was ook de auto ik mijn drijftest met nam.
youre sexy <3
16 ik dreef de gehuurde auto. .so die ik hoofdzakelijk het mijn was heb verondersteld?
17 kregen biggrin.gif
jenny____x
im het krijgen van mijn fristauto in een paar maanden.
mijn mamma geeft me haar BMW -. -
iluvyooh
Mijn oudere zuster kocht gisteren haar blauwe ochtend van Nissan 350Z.
zij is 18. Im 17. EN….
Im pogend mijn eigen rood of zwart of zilveren Pontiac G8 in een paar maanden te kopen.
als niet ik tot volgend jaar zal wachten. maar het kost zo veel.
mijn papa bood te helpen aan maar ik wil het geld voor de auto verdienen allen op mijn.
Zo kan ik zeggen het MIJN auto in plaats van het zeggen „is mijn papa me een auto.“ kocht
stem vóór. =]

--deedee
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.