Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Superbowl
soompi forums > soompivermaak > sporten
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5
KateLove
Yay mijn geliefde Patriotten is opnieuw in de Super Kom!! Wij zijn DEFF gaand het nemen dit jaar!!

GA KLOPJES!!
lumiere
Mijn mamma dat zelfmoord gaat begaan als de reuzen. .so verliezen GAAT GIANTS~

Haha, zou u haar gisteren moeten gezien hebben toen de reuzen tegen de verpakkers. wonnen. =x zij liep rond huis het gillen „YESYESYESSSS!! ~“
xt1naaa
GA REUZEN!
lol. im niet zelfs een voetbalventilator, maar Reuzen = het stem vóór van New York zo…
herovueboi
[citaat name='lumiere post='8287440 date='Jan 21 2008, 02:42 PM'] Mijn mamma dat zelfmoord gaat begaan als de reuzen. .so citaat verliezen]

um, ja… winnen de Reuzen beter als dit cirmstances was.
xsilentangel
Steunend mijn PATRIOTTEN al manier!

De baby van New England!
juffrouw schat
PATRIOTTEN AL MANIER!
Wij maken geschiedenis. =)
xkrndreamer
gelieve te gaan niemand
een voetbalteam moet terug aan La komen
gbk
2 van mijn favoriete teams r dat in superbowl spelen, maar ik pluk de klopjes om het allen te winnen om kwikmorris n voor allen eens te sluiten.
philmein
Ik wens ernstig dit ik in Boston leefde zodat zou ik een legit ventilator kunnen zijn, maar hey, ben ik achteloze één.

De reuzen zijn eigenlijk de verdrukten, grote degenen, maar zij hebben bewezen dat zij de kansen kunnen tarten. Nochtans, persoonlijk, geloof ik dat de Klopjes zullen winnen. Het schijnt als Klopjes heeft kunnen de passtormloop van Reuzen (Dec) en tegen de Laders (vorige week tijdens AFC Champ.) vrij effectief controleren. Één defensie van het dingsKlopje zal bij het vorderen moeten houden is zijn pasdefensie die een verbetering tegen de Laders was. Ik heb werkelijk geen klachten van de inbreuk maar werkelijk, heeft het GEEN gebreken. TEVEEL wapens.
*_Milia
GA BOSTON GAAN NEW ENGLAND GAAN KLOPJES!!!!!!!!!!!
wwwooooootttt
maak tot het baby 19-0!
hab818
Niet van Boston maar ik ben hersenspoeld aan gelijkaardig de klopjes (haha). niet hard nadenkend hebben zij talent, kregen zij goede defensie en brady dat is enkel te heet om te ontkennen. ik zal zonder twijfel rootin zijn want de klopjes superbowl komen. hopelijk tom zal de „verwonding“ zijn praktijk niet teveel beïnvloeden. ga klopjes!!
cksdayoff
Tom Petty halftime toont > Reuzen versus Patriotten

ahndee
Ik ben allen voor Patriotten in Superbowl, zou het groot zijn om hen te zien superbowl en het hebben van een perfect verslag winnen.
N Dey zegt
Ik wil de Reuzen hun geluksperiode beëindigen, maar ik wil de Patriotten geschiedenis gaan undefeated maken al manier. Ga klopjes. geen wachttijd gaat Reuzen! Klopjes! Reuzen! … wacko.gif
epark1281
Ik vind als de Klopjes gaan winnen, maar ik zou de Reuzen willen hebben winnen niettemin. Ik zou sooosnoepje zijn om de klopjes te hebben undefeated gaan, en in superbowl losmaken. Kunt u de handdruk aan het eind van het spel tussen Belichek en Coughlin veronderstellen? Dat zou ONBETAALBAAR zijn. Zo enkel het aan New England plakken, GA REUZEN!
Krn_Track_Star
patriotten. =). tom brady wuz die een gietvorm WTTTTFFF draagt.
epark1281
CITAAT (Krn_Track_Star @ Januari 23 2008, PM van het 01:22) *
patriotten. =). tom brady wuz die een gietvorm WTTTTFFF draagt.

Niet een gietvorm, een het lopen laars. Groot verschil.
Het been van Cast=broken
Lopende enkel Boot=sprained.
Niet als vraag ik zijn hardheid, maar hij trekt hier precies geen Philip Rivers. Hij tweeked enkel een enkel. Geen bigge. Tom Brady Homers heeft geen paniek nodig.
beanie
ik haat de klopjes. .cos ik tom brady. .cos haat hij bangin Gisele is
lol

anyhoo. .i am die eigenlijk voor de klopjes wortel schiet
cos. de reuzen sloeg mijn bucs. .cos gruden was stom om de spelers twee weken te rusten

maar in al eerlijkheid… heb ik rente in het daadwerkelijke spel verloren
de reclamespots zijn interessanter
en zelfs zijn die niet zo goed aangezien zij eens waren

BakaPrincess
Ga PATRIOTTEN!!!

mofo
ga reuzen! ik schiet altijd wortel want verdrukte. de .and ik van geen gestapelde teams houd. brady tom heeft het allen. ik haat hem voor dat lol
epark1281
CITAAT (mofo @ 25 Januari 2008, 01:43 AM) *
ga reuzen! ik schiet altijd wortel want verdrukte. de .and ik van geen gestapelde teams houd. brady tom heeft het allen. ik haat hem voor dat lol

u weet wat het slechter maakt? Hij gaat met een Geheim Model van Victoria uit. Ik weet wat niet anders hij in het leven mist.
verhoging
lol… kregen haters te haten. dat is wat zij doen
___
xsilentangel
CITAAT (epark1281 @ Januari 25 2008, 08:34 AM) *
u weet wat het slechter maakt? Hij gaat met een Geheim Model van Victoria uit. Ik weet wat niet anders hij in het leven mist.

Goed is er controverse over zijn ex-meisje Bridget Moynahan dat zijn kind. .anywho had

Hoe de NY kranten durf om hem een mens girly te roepen fury.gif
khixuatabe
GA PATRIOTTEN! WIJ MAKEN GESCHIEDENIS EN IK KAN NIET OP DE PARADE WACHTEN: - D
thealmightyGOD
[hoest] muziekwagen [hoest]
limbo189
woot…. ga reuzen!!! sla onderaan die klopjes als geen andere
verhoging
ik zal met de patriotten bij -11.5 en het overschot bij 53.5 rollen wink.gif
janicex3
REUZEN! REUZEN! DE REUZEN VAN NEW YORK! GA ELI MANNING! <3 biggrin.gif
AsianL0ve
PATRIOTTEN AL BABY VAN DE MANIER!
WIN DIT ALS RODE SOX WON HET <3
wereld kampioenschap en superbowl!
hol celtics kan bezitten
Krn_Track_Star
ik denk de klopjes gaand maar niet door geen 13 punten winnen. meer als 5-7 richt hoogstens.
hotspicedcider
CITAAT (AsianL0ve @ Januari 31 2008, PM van het 08:18) *
PATRIOTTEN AL BABY VAN DE MANIER!
WIN DIT ALS RODE SOX WON HET <3
wereld kampioenschap en superbowl!
hol celtics kan bezitten

ik houd niet van Rode Sox, maar ik hoop de Patriotten het… het zouden zijn interessant winnen om geschiedenis te zien in het maken. 19 x 0… tat indrukwekkend.

xsilentangel
Ik heb een gevoel dit spel intens zal zijn, maar anderzijds zullen de Patriotten met een klein lood uittrekken en zullen winnen.
YeHae_OCEAN
Ga REUZEN

Ja, leef ik in New England, maar ik heb NOOIT de Patriotten of om het even welk team van Ne gesteund. Enkel uit zijn een paar klappen [goed misschien enkel] en Brady. Kom op Reuzen!!!

Ik ben niet een ventilator van de Reuzen, maar de klopjes… Ha… een bos van muziekwagens.

Ah hopelijk de Klopjes niet videoband de reuzen, als zij met de Rammen en de Stralen in vorige sb's deden. haha enkel duidelijke pathetische… OOh waarom moet leef ik in New England?! Zij zouden hun titels gestript moeten krijgen. Het is in het vragen op dit ogenblik anyways, bedriegers!
verhoging
CITAAT (LyndaNMicky)
Ah hopelijk de Klopjes niet videoband de reuzen, als zij met de Rammen en de Stralen in vorige sb's deden. haha enkel duidelijke pathetische… OOh waarom moet leef ik in New England?! Zij zouden hun titels gestript moeten krijgen

Krijg over het. Dit is jarenlang door vele teams gegaan
limbo189
als strahan en umeniora een stuk brady een paartijden… toen zijn over hahaha samenbrengt

het bemannen zal opvoeren en jacobs zal overheersen

GA REUZEN!!! GA LAWRENCE TYNES!!! HAHAHAHA
philmein
CITAAT (LyndaNMicky @ Februari 1 2008, PM van het 06:49) *
Ga REUZEN

Ja, leef ik in New England, maar ik heb NOOIT de Patriotten of om het even welk team van Ne gesteund. Enkel uit zijn een paar klappen [goed misschien enkel] en Brady. Kom op Reuzen!!!

Ik ben niet een ventilator van de Reuzen, maar de klopjes… Ha… een bos van muziekwagens.

Ah hopelijk de Klopjes niet videoband de reuzen, als zij met de Rammen en de Stralen in vorige sb's deden. haha enkel duidelijke pathetische… OOh waarom moet leef ik in New England?! Zij zouden hun titels gestript moeten krijgen. Het is in het vragen op dit ogenblik anyways, bedriegers!

Bazelde - nonsens.
Op videocassette opgenomen zij de Stralen, maar met betrekking tot dat van de Rammen, die nog heeft worden bewezen. OOK, worden de Patriotten nog beschouwd als één van de beste teams in NFL ongeacht de videobandschandalen. Het schijnt als uw het baseren de capaciteiten van het team omdat zij „.“ bedrogen Denk opnieuw.
aimi54
PATRIOTTEN!

Heeft gehouden van de Cowboys te zien tegen hen gaan maar aangezien ik in Boston ben en de Reuzen veracht, al manier GETIKT.
LimeLily
De patriotten al manier!!! <3

M'from New England. Zij zullen altijd mijn favoriet voetbalteam zijn. : D
ihlubdbsg
Dit gaat een opwindend spel zijn. xD
De hoop zal iedereen een pret en een veilige Superbowl hebben!
Mei het beste team dit jaar wint. biggrin.gif
xOhEmGee
PATRIOTTEN AL MANIER!!!! WOOT WOOT!! LOL
papasmurf
goed is mijn patriottenembleem de voetbalembleem van mijn oude middelbare school, maar watever wil ik Reuzen dit keer winnen
B0hemian_Sprite
Ik denk er het gaan verstoord en de Reuzen zijn zijn zal nemen dit. Ga NY… ik betekenen ik daar geboren was zodat voel ik een weinig iets
LiLChnKAn93L
PATRIOTTEN AL BABY VAN DE MANIER!!!
hel ja New England!!
YeHae_OCEAN
CITAAT (philmein @ 3 Februari 2008, 12:16 AM) *
Bazelde - nonsens.
Op videocassette opgenomen zij de Stralen, maar met betrekking tot dat van de Rammen, die nog heeft worden bewezen. OOK, worden de Patriotten nog beschouwd als één van de beste teams in NFL ongeacht de videobandschandalen. Het schijnt als uw het baseren de capaciteiten van het team omdat zij „.“ bedrogen Denk opnieuw.

WIJ ZULLEN ZIEN
xsilentangel
LMAO U ZAG DIE BAL! recht uit de handen van #12 van reuzen en in de handen van mijn klopjes =)

DE BESTE BABY VAN DE TIMING OOIT
aimi54
CITAAT (xsilentangel @ 3 Februari 2008, 07:14PM) *
LMAO U ZAG DIE BAL! recht uit de handen van #12 van reuzen en in de handen van mijn klopjes =)

DE BESTE BABY VAN DE TIMING OOIT

Zag u wat daarna gebeurde? Houd niettemin nog van de Klopjes…
dbSk is k00l
DE PATRIOTTEN VAN NEW ENGLAND VOOR FOOKIN `WINN! ~

GROOT DOEN TOT DUSVER

NYG-3 NE-7 STREVEN NA!
nak3d
Patriotten al manier!

I ongeveer zoals Reuzen ook, maar aangezien het een slag tegen de Klopjes is, ik moet zich aan mijn wortels houden. Stem vóór!
dot1q
De beste delen tot zover waren de aanhangwagens voor de „Mens van het Ijzer“ en „Gewild“. De advertentie Godaddy dit jaar IS achtergebleven… haha…

REUZEN ~!!!! Zij doen beter dan ik tot zover dacht. IMHO… De reuzen speelden de betere 1st helft. smile.gif
xsilentangel
Ahh, wat u die AANVALLENDE LIJN doen! zijn! Tom Brady is onder druk elke aandrijving. hij werd ontslagen zo veel en geklopt onderaan sad.gif.

GA PATS<3.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.