Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Nieuwe Movie Pixar: Muur-e
soompi forums > soompivermaak > andere TV, movies, & boeken
obezag8
Ik struikelde enkel op heimelijk neem teaser voor nieuwe movie Pixar de uit volgende zomer. Het wordt genoemd „muur-E“ en dat is de naam van het leuke belangrijkste karakter in deze klem.

AWW, denk ik enkel hij zo aanbiddelijk kijkt. Kijkt als Pixar gaat zelfs hoogste leiden zelf met dit!

http://www.youtube.com/watch?v=_Q1nOFPHR2s
WINNIEE.
soooo die dit gaat zien.
lol bij het brandblusapparaatdeel.
f0reveralways
haha die ik me heb herinnerd lettend op een voorproef voor dit in de theaters.

zij plukten een ontzagwekkende tijd om het vrij te geven--wanneer de school beëindigt (:
Onhandige Glimlach
Het is van de zelfde kerels die het Verhaal van het Stuk speelgoed en Inc. van het Monster maakten.
Zo zal het een zeker ding voor me zijn om op dit één te letten.
snaeha_dalis13
Aw het schijnt droevig. Ik hoorde het niet dat veel dialoog zal hebben. Ik ben benieuwd hoe zij dat zullen leiden.
bashful_harmony
Awwww het is zo leuke XD
Kan niet wachten om op dit te letten biggrin.gif
baileimei

Het fascineren… en ik verheug me op dit!
bloo.
Ik wil op dit letten biggrin.gif
Luly
dit is zo leuk… ik ga op het letten.
ichigo_no_powder
ahh zag ik de voorproef toen ik „Enchanted“ ging zien. Ik ben nog verward in verband met wat movie is over maar het kijkt zo aanbiddelijk
hyperanime
Ik kan niet wachten om dit movie te zien!
Het klinkt zo zoet!
en mijn hart gaat aan hem uit…
Ik hoop hij geen alleen >_< BLIJFT

Pixar maakt grote movies periode.
obezag8
CITAAT (snaeha_dalis13 @ Januari 24 2008, 01:39 AM) *
Aw het schijnt droevig. Ik hoorde het niet dat veel dialoog zal hebben. Ik ben benieuwd hoe zij dat zullen leiden.

Werkelijk? Ya, hoorde ik sommige geruchten ook als dat, maar ik weet niet of is het waar. Van de aanhangwagens, ben ik hoe dan ook reeds werkelijk opgewekt voor deze film. Ik heb geloof dat Pixar op dit één zal vervolledigen, enkel als zij deed met al mijn andere favorieten! Niet denkt u?
o1_b4by
ik hield van alle pixar movies zo ik hopelijk van dit één zal houden smile.gif ik me op het letten van op het verheug
leongfun
<3goesDOKIDOKI
het kijkt leuk:] ik zal op het waarschijnlijk letten
baoi
aww. het is leuke soo! ik wil werkelijk het zien.
een aardige dag.
ik HOUD van pixar!!!
>< gah kan niet wachten om dit te zien
de voorproef is zo leuk. __.
obezag8
Heeft iedereen deze nieuwe affiche gezien? Ik kwam enkel over het en het is zo aardig. Ik houd van de scherpe grafiek en van de kleuren. Muur-e kijkt zo leuk en zijn ogen!

122333
het schijnt als leuke movie en mijn weinig borther schijnt… intrested misschien wij horloge het zullen gaan wanneer het.!!! uit komt!
obezag8
Leongfun die ik enkel u ook gepost=had= de nieuwe affiche heb gezien. Ik ben droevig! Enkel werd ingehaald in de opwinding.

Ik las de muur-e- wikipediapagina en ik kreeg wat interessante informatie. Blijkbaar, is muur-e een acroniem voor de aarde-Klasse van het Heftoestel van de Lading van de Toewijzing van het Afval.

Me maak samen wonder hoe het alle banden in? Ik wens dit zij een nieuwe aanhangwagen zouden vrijgeven! blink.gif

dreamofgoose
CITAAT
Ik wens dit zij een nieuwe aanhangwagen zouden vrijgeven!

Aangezien u dit wenst, omhoog is een nieuwe aanhangwagen! Zeer grappig.

Klik „AANHANGWAGEN“

http://www.apple.com/trailers/disney/walle/
AznSinger336
haha lette ik op aanhangwagen laatste nite en ik was ouuuuuu >.< kijk zo goede lol.
Yukita
DIT IS OOIT DE ZIEKSTE MINIKUIPER

ik neem zo als 2013948 mensen om op dit te letten
obezag8
Ik houd van die nieuwe aanhangwagen. Muur-e kijkt zo leuk wanneer hij die bustehouder bekijkt. Ik ben benieuwd hoe oud hij verondersteld om is te zijn. Het is zo verbazend hoe Pixar zo veel emotie in zulk een uiterst kleine robot kan zetten. Het zal interessant zijn hoe zij de „toekomst“ in de film afbeelden.
strawb3rry
<3 i de liefde pixar ~ van de liefdeliefde elke enige tijd komen zij uit met nieuwe movie + een aanhangwagen i letten altijd op aanhangwagen het zeggen [… wat? wat ongeveer dit? is! im verward!! ] maar ik let altijd ALTIJD op movies Pixar en val bijna ALTIJD in liefde met hun movies. <333

Ik ZO ZO ZO ZO kan niet ZO totaal op dit movie wachten!!! Ik ben zo opgewekte ~!! [matrijzen]
weird&short
aardige grafiek. maar het schijnt boring aan me…? niet veel dialoog in de aanhangwagens.
obezag8
CITAAT (weird&short @ breng 21 2008, 06:02 PM) in de war *
aardige grafiek. maar het schijnt boring aan me…? niet veel dialoog in de aanhangwagens.

Werkelijk? Het schijnt boring? Ik dacht eigenlijk het zo creatief en verschillend was. Ik ga met strawb3rry akkoord, verbaast Pixar me altijd met hun nieuwe ideeën en verhalen. Ik hield van het verhaalaspect van die aanhangwagen en dacht het eerder dan enkel normale dialoog verschillend was die in elke gewone movie is. Ik kan niet over al emotie in muur-E en Vooravond krijgen. Ik denk dit men een klap als alle anderen gaat zijn!
thermopyle
Pixar opnieuw juist het. Ik was dissapointed met Auto's (hield niet van het werkelijk) maar dit één schijnt werkelijk goed te zijn. De cutenessoverbelasting.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.