Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Programma's van de Bescherming van het virus
de soompi forums > soompi interesseren > technologie
Pagina's: 1, 2
- gecharmeerd.
Ik heb werkelijk een goed programma voor virusbescherming nodig. Ik gebruikte onlangs mcafee, maar mijn abonnementsding verliep.
Welke programma's goed zijn? Online downloadt u hen of koopt u de daadwerkelijke schijf en alles?
CatGoesMeow
http://free.grisoft.com/doc/download-free-...-virus/us/frt/0
mystic_heaven
stem vóór I gebruik AVG ook
Avast is ook een goed vrij anti-virus programma
deelicious `
Ik gebruik RegCure en XoftSpySE in volledige versies
Antz
Ik gebruik AVG. Het is in orde, doe ik veel met het niet. _.
xswt_lil_babix
ik gebruik kaspersky zijn een goed programma voor virusbescherming
zijn beter dan norton en mcafee
als u een programma wil dat dan ik waarschijnlijk vrij is stel AVG voor
Melitus
Ik gebruik MAC

- vrij virus
Lol die ik niet zelfs er zijn virusprogramma's voor macs denk.

Goed op mijn venster I gebruik Norton, download ik het en word enkel het serienummer… <free.
- gecharmeerd.
Ik heb MAC, maar het neigt om langzaam te laden vooral wanneer ik op Internet ben. En dan beschuldigen mijn ouders me dat ik een virus op het = \ zette

CITAAT (Melitus @ Januari 25 2008, PM van het 10:23) *
Ik gebruik MAC

- vrij virus
Lol die ik niet zelfs er zijn virusprogramma's voor macs denk.

Goed op mijn venster I gebruik Norton, download ik het en word enkel het serienummer… <free.
boka
ik gebruikte om kaspersky te gebruiken maar na de proeftijd liep uit, desinstalleerde ik het enkel en heb geen problemen in de afgelopen zes maanden gehad, of als ik een besmetting heb, ben ik niet van het op de hoogte.

voor de meeste situaties redelijk veilig zou moeten zijn als u achter een router bent en u gebruikt geen geplagiÃërde software
sylph
Ik gebruik NOD32. Eerlijk, weet ik niet het hoe te om het te gebruiken omdat mijn neef het enkel op mijn computer XD installeerde
yglove
Ik gebruik Vensters OneCare.

De naam klinkt werkelijk slecht en goedkoop, maar het doet een echt goed werk dat virussen en andere ongewenste crap weg houdt. laugh.gif
alluring^melody
ik gebruik bitdefender =o
geprobeerd avast maar het gaf me sommige problemen - -;
iPandaBear
NOD32 en XoftSpySE.
Volledige versies.
Alethia

Ik gebruik GD ole Norton. usin tt aangezien ik playin met computer lol. begon.
Nvr probeerde andere progs b4 ph34r.gif
ihigh
aangezien ik een macbook ook heb!

ik gebruik geen één, cuz zijn er als 1-2 virussen die u kan krijgen maar zijn. .pretty hard om het te krijgen
maar ik gebruik ook vensters zo i kapersky gebruik biggrin.gif
Joanna
ik gebruik Antivirus Norton en het ongeveer 7 jaar gebruikt? T__T die ik heb willen om niettemin veranderen, Norton niet werkelijk schijnt goed te zijn bij het beschermen van virussen, ik niet denk.
mizzxangie
ik gebruikte om AVG te gebruiken maar anderzijds moest ik houden opnieuw installerend nadat de proef verliep (lol, te goedkoop om te kopen ph34r.gif )
zo gebruik ik norton nu enkel anti-virus aangezien het met mijn computer kwam. ^^ ''
joolee.
Ik gebruik momenteel AVG. smile.gif
Falcior
Avast is programma van het DA het het best vrije antivirus. Als u niet wil dan betalen krijg Avast.
Pogichinoy
Gebruikend Antivirus Norton aangezien wij eerst Internet werden.
Mandu
Antivirus Norton van Uh… en AVG o:
Xarthan
Ik heb MAC, wtf rvirussen?

heh j/k.
cpopbaby19
Ik gebruik norton.

Geprobeerde AVG en Avast. x_x jammer genoeg, deden zij veel niet. Ik weet niet waarom though~ T_T zo ik met Norton geplakt ben. Goed, minstens ontdekt het crap op mijn laptop. x_x en ik werd kostenloos het! XD
knitoe
AVG al manier. Het verblijf vanaf Symantec, tenzij u een bloated geheugenvarken wilt dat u zal vertellen u heeft een virus en het kan niet om het even wat over het doen.
★jace★
im gebruikend Norman, cos. mijn fujitsu lappie met 1 jaar vrij abonnement met het kwam.
angel_wings88
AVAST - u kunt dit absoluut kostenloos worden
Ik gebruik COMODO als mijn firewall & Onderzoek Spybot & vernietig als mijn anti -anti-spyware
Ivy202
Ik gebruik Norton maar nu schakel ik op AVG over. smile.gif
Haneul-
Laptop ik ben op gebruikt op dit ogenblik tendens micro- antivirus.
Mijn andere laptop heeft Avast.
Dat is fundamenteel het.
Ayuu~
gebruikend Antivirus Norton… sinds ik een computer. kreeg.
akim
Ik heb eerlijk nooit werkelijk een anti-virus programma 10 jaar gebruikt? Ik laat slechts de venstersfirewall toe en ik ben geen virus. .lol ooit geworden
VTjimmy
Ik gebruik NOD32, is het werkelijk goed =),
maar ik denk slechts de proeven vrij.
Ik gebruik de volledige versie smile.gif
souljunkie
CITAAT (yglove @ 26 Januari 2008, 08:27 AM) *
Ik gebruik Vensters OneCare.

De naam klinkt werkelijk slecht en goedkoop, maar het doet een echt goed werk dat virussen en andere ongewenste crap weg houdt. laugh.gif

Ik gebruik ook dat. Het werkt zo voor me wat lol.
observateur
nod32. beste in termen van algemene prijs/beschermingsIMO
chikuhaku_she
kaspersky al manier smile.gif
j00n
De Laboratoria van Kaspersky en Antivirus AVG
layla17
Ik gebruik AVG. Ik heb geen problemen tot dusver gehad.
res0nate
AVG en Begeindiger. Snel en gemakkelijk.
Seipher
Ik gebruik de vrije versie van Avira AntiVir.
Nuguya?
Ik gebruik AVG smile.gif… ik desinstalleerde Norton de eerste keer ik mijn eerste laptop en laptop van mijn mamma kreeg en in plaats daarvan AVG… installeerde
blu_smiley
Gebruik aan gebruik AVG maar im nu gebruikend nod32
brian032
Op mijn gebruik van MAC en van PC I niets. Verrassend heb ik geen virussen of spyware op mijn PC nog gehad, en het is 4 jaar geweest.
alluring^melody
Ik gebruik AVG:) vrij goed.
Ik houd van BitDefender en geen Kaspersky: \
Belleeza
im ernstig gebruikend zijn NOD32 n niet recommended~~~~
het zogenaamde Trojan Virus kwam aanvallend mijn laptop en het antivirus helpt niet it~~~it werkelijk beïnvloedend mijn system~~
Avast is good~~~ mijn neeflaptop ook is geweest aanval door dat Trojan thingy BT haar PC o.k. was aangezien zij avast~~ gebruikt
ik beteken, voerde het haar system~~~ niet uit
aaandy
Ik gebruik Nod32, is het één daar van hoogste 3.
awdark
CITAAT (Belleeza @ brengt 7 2008, 10:57 AM) in de war *
im ernstig gebruikend zijn NOD32 n niet recommended~~~~
het zogenaamde Trojan Virus kwam aanvallend mijn laptop en het antivirus helpt niet it~~~it werkelijk beïnvloedend mijn system~~
Avast is good~~~ mijn neeflaptop ook is geweest aanval door dat Trojan thingy BT haar PC o.k. was aangezien zij avast~~ gebruikt
ik beteken, voerde het haar system~~~ niet uit

Er zal altijd virussen zijn één anti-virus kan zien maar een andere kan niet.

Te slecht schuinen wij looppas af anderen wanneer wij kwesties hebben.

Hen die Nod32 gebruikten 3.x 3.0.6 iets iets aardiger zijn dan 3.0.2 soemthing één… Ik dacht niet het de oorzaak van heel wat mijn ellende op dit laptop was.
angela_bears

ik heb vrij AVG voor een tijdje nu gebruikt. geen problemen met het hebben gehad.
PH4T
Ik gebruik Bescherming Norton op Vensters.
wannaymoore
Ik heb heel wat virus van het Paard van Troje, en iets 32 gekregen. Wat! Vloek Ares!! Dat is waarom ik nooit liederen van Ares meer, thadingen freaks de hel uit me door me onzinvirus te geven download! Sheesh. Maar anderzijds, aangezien ik met elk van deze gek ben gegaan, vraagt mijn computertechnicus me om RegCure te proberen, en het werkt goed! Zelfs wanneer u PCneerstortingen beneden en allen bent, gebruikt u RegCure, ben ik niet zeker of het uw PC uit zal GENEZEN, maar Regcure werkt goed. Het wordt momenteel gerangschikt als aantal #1 voor het VirusFree thingy Programma. En ik gebruik ANTIVIRUS AVAST ook, de werken vrij boete met mijn PC.

Juicht toe; Maria.
fullhouse.forever
im het gebruiken van PE Antivir Schrijver uit de klassieke oudheid.
xChristineee
Ik had antivirus van AOL, en het deed OM HET EVEN WAT niet.
Ik zou mijn computer miljoen keer aftasten, en zijn altijd zouden de zelfde resultaten, het nooit om het even wat bevestigen

De tendens is niet slecht, maar het is duur, $100

Op het ogenblik, heb ik AVG

Norton is ook vrij goed
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.