Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De munt Amero
soompi forums > soompiwereld > de echte wereld (20+ SLECHTS)
aaandy

Ik was wat benieuwd de gedachten van iedereen over de kwestie waren. Ik leerde over dit van het letten van op online documentaire Zeitgeist een tijdjerug. Het is vrij schokkend aangezien dit een reusachtige invloed op onze economie zal hebben. Ik bracht dit ook de slechts draad 20+ omdat I „gelooft“ wij van deze dingen ons meer opgeleid en bewust zijn aangezien wij ouder worden.

Voor zij die niet van dit op de hoogte zijn kunt u google „amero“ of „Noordamerikaanse unie“ meer eenvoudig te weten komen.

CITAAT
Ik denk Amero een afschuwelijk idee is. Een gedecentraliseerd monetair systeem met een 100% reservevereiste dat door goud wordt gesteund en met het recht zou bankbiljetten voor gouden op bestelling te ruilen is het meest soundest monetaire systeem zijn. Het verwaarloosbare reservebankwezen is frauduleus omdat de banken, als zij uit de vraagstortingen lenen, niet aan hun contractuele verplichting kunnen voldoen om stortingen op bestelling terug te keren. Dat is de reden Gevoed werd gecreÃërd. Het werd gecreÃërd zodat konden zich de banken samen uitbreiden, en als zij overexpand zij naar Gevoed Th kunnen gaan en Gevoed zullen opkopen hen door de digitale drukpers omhoog aan te zwengelen. Het effect van het toestaan van banken om tot geld uit dunne lucht te leiden moet de levering van geld verhogen en de waarde van geld verminderen. Aangezien het geld zich vermenigvuldigt verdeelt zijn waarde.

Ik denk enkel met de ineenstorting onze economie blijft gaan onderaan in, zou het een perfect stadium voor de inleiding Amero zijn en met het publiek dat geen beter kent het idee zou steunen.

Aan me kijkt het dichter als één stap aan globalisering en een één wereldorde.
boka
het schijnt waarwhoeverals dat de film koud-oorlogsera samen neurolinguistic programmeringstechnieken - hypnotic intro gebruikt, achtergrondmuziek, het „stembroodje“ enz. zette laugh.gif

de film zelf brengt zeker sommige interessante punten naar voren, hoewel het zijn aandeel onnauwkeurigheid en weglatingen heeft. in elk geval, als wij niet ons eigen onderzoek naar de kwestie kunnen doen, dan geloven wij enkel blind wat wij worden verteld, die is wat de video voorstelt het probleem in de eerste plaats is.

zoals voor amero, had ik het niet omhoog tot nu toe vernomen. wikipedia heeft sommige anticlimactic dingen over amero en de „Noordamerikaanse unie“ te zeggen maar buiten dat, is er niet heel wat dadelijk beschikbare informatie.
aaandy
CITAAT
het schijnt waarwhoeverals dat de film koud-oorlogsera samen neurolinguistic programmeringstechnieken - hypnotic intro gebruikt, achtergrondmuziek, het „stembroodje“ enz. zette

Haha, ja zou ik moeten akkoord gaan. Ik veronderstel ik zou moeten verduidelijken dat Amero/NAU zuiver theoretisch is maar aangezien de tijd door het gaat schijnt als een potentiële werkelijkheid (aan me minstens).
vc1188
CITAAT (boka @ 27 Januari 2008, 05:15PM) *
het schijnt waarwhoeverals dat de film koud-oorlogsera samen neurolinguistic programmeringstechnieken - hypnotic intro gebruikt, achtergrondmuziek, het „stembroodje“ enz. zette laugh.gif

de film zelf brengt zeker sommige interessante punten naar voren, hoewel het zijn aandeel onnauwkeurigheid en weglatingen heeft. in elk geval, als wij niet ons eigen onderzoek naar de kwestie kunnen doen, dan geloven wij enkel blind wat wij worden verteld, die is wat de video voorstelt het probleem in de eerste plaats is.

god ja. De film Zeitgeist maakte ZEER gewaagde eisen. Ik vond me gemakkelijk gelovend alles het, tot dichtbij het eind, toen ik definitief dacht, „wacht een seconde.“ zei Het 9/11 ding was niettemin zeer overtuigend ph34r.gif

Aanvankelijk was ik zeer geinteresseerd over deze nieuwe unie en munt, maar I wiki-E-D het, en in de eerste zin wordt het bedoeld als een „samenzweringstheorie“… die me eindelezing maakte. haha zal ik til echte informatie wachten en het nieuws komt uit
papabear
Het Vennootschap van de veiligheid en van de Welvaart van Noord-Amerika

CITAAT
Het vennootschap van de Veiligheid en van de Welvaart van Noord-Amerika (soorten) werd in Maart 2005 als driezijdige inspanning gelanceerd om veiligheid te verhogen en welvaart onder de Verenigde Staten, Canada en Mexico te verbeteren door het grotere samenwerking en informatie delen.

Dit driezijdige initiatief wordt vooropgesteld op onze veiligheid en onze economische welvaart die wederzijds versterkend zijn. Soorten erkent dat onze drie grote naties door een gedeeld geloof in vrijheid, economische kans, en sterke democratische instellingen worden gebonden.

(Het Geloof is niets--hoe ongeveer bestaande praktijken en instellingen om de geloven uit te voeren? Sterke twijfels over hoe waar dit in Mexico, met betrekking tot democratische instellingen is--en dat is zelfs twijfelachtig hier en in Canada. Het zelfde is waar over economische kans.)

CITAAT
Soorten verstrekt het kader om ervoor te zorgen dat Noord-Amerika de veiligste en beste plaats om is te leven en zaken te doen. Het omvat ambitieuze veiligheid en welvaartprogramma's om onze grenzen die aan terrorisme nog te houden open aan handel worden gesloten.

Soorten bouwt op, maar is afzonderlijk van, onze al lang bestaande handel en economische verhoudingen. Het activeert andere aspecten van onze behulpzame relaties, zoals de bescherming van ons milieu, onze voedsellevering, en onze volksgezondheid.

(Waarom voedsel een deel van de vergelijking? is)

Cfr- Rapport: „Opbouwend een Noordamerikaanse Gemeenschap“
weinig gemengd meisje
ik heb slechts net onlangs over dit gehoord.

maar aangezien de mensen over de euro hebben gesproken, een paar jaar geleden I wacht de gedachte, „psh, enkel til Amerika, Canada, Mexico, zullen Japan en Korea maken een munt… het de Super dollar-peso-winnen-Yen“ worden genoemd.

dat zou de euro die zoals Whitney meppen wordt die door bobby… of iets in die aard wordt gemept.
Pogichinoy
Oh hoe dwaas.

Al die Amerikaanse films waar de bokken wordt gebruikt, is niet meer van toepassing. EKKKKKK
Tuffcore
Waarom? Dit moet zich de tegen Euro Munt verzetten?

Noord-Amerika (de V.S., Canada, en Mexico) loopt praktisch op één munt anyways (de V.S.).

Plus op dit ogenblik ook hebben wij Canadees kopers een ontzagwekkende wisselkoers tegen de Dollar van de V.S.! happy.gif
Tamago86
Als NAFTA mensen stuurt die voor de heuvels lopen die ik zou haten om te zien wat dit doen=zou=. Amerikanen zouden of zich als verliezer in de overeenkomst zien en zouden over Mexico en Canada klagen of die twee zouden Amerika van het bedriegen van hen beschuldigen. Het Amerikaanse publiek zou waarschijnlijk meer paranoïde dan om het even wat, het waarschijnlijkst met economische of culturele redenen in mening zijn (het UK Denemarken & Zweden weigert nog om de Euro om gelijkaardige redenen goed te keuren ondanks het zijn in de EU).
naoto
hmm yup natuurlijk zal het niet gebeuren maar denken „als“. Ik denk niet wij de Mexicaanse economie op onze ruggen konden dragen, als de Europese Unie heeft ook sommige arme landen maar zij schijnen om geen gigantische bevolking te hebben en kunnen door de meeste ontwikkelde machtslanden worden gecompenseerd. Canada-V.S.-Mexico schijnt zeer scheef.

- Ik ben niet in economie, dood me niet.
crushoflove
Er is zo veel oppositie voor deze munt Amero dat de kansen van dit het gebeuren onwaarschijnlijk is.
knickstorm
waarom zou Canada akkoord gaan met ameros wanneer hun dollar meer dan van ons? de moeite waard is? echt ben, als de Amerikaanse dollar waard is wat het jaren geleden was, meer dan de canadaian dollar, zouden wij deze bespreking niet hebben.
addicted2kdrama
CITAAT (knickstorm @ 27 Februari 2008, 09:37PM) *
waarom zou Canada akkoord gaan met ameros wanneer hun dollar meer dan van ons? de moeite waard is? echt ben, als de Amerikaanse dollar waard is wat het jaren geleden was, meer dan de canadaian dollar, zouden wij deze bespreking niet hebben.

Hoewel de Canadese dollar meer waard is, betekent het niet dat de Canadese Economie beter is dan de economie van de V.S.

Ik had een bespreking over dit met een vriend van mijn, en wij schenen om het ermee eens te zijn dat dit slechts zal gebeuren als Canada en Mexico op de zelfde economische schaal zoals de V.S. krijgen.

Het ding dat Amero werkelijk hard maakt is Mexico. Ik denk niet zij ooit aan de V.S. zullen inhalen. Maar ik denk Canada kan.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.