Ik was wat benieuwd de gedachten van iedereen over de kwestie waren. Ik leerde over dit van het letten van op online documentaire Zeitgeist een tijdjerug. Het is vrij schokkend aangezien dit een reusachtige invloed op onze economie zal hebben. Ik bracht dit ook de slechts draad 20+ omdat I „gelooft“ wij van deze dingen ons meer opgeleid en bewust zijn aangezien wij ouder worden.
Voor zij die niet van dit op de hoogte zijn kunt u google „amero“ of „Noordamerikaanse unie“ meer eenvoudig te weten komen.
CITAAT
Ik denk Amero een afschuwelijk idee is. Een gedecentraliseerd monetair systeem met een 100% reservevereiste dat door goud wordt gesteund en met het recht zou bankbiljetten voor gouden op bestelling te ruilen is het meest soundest monetaire systeem zijn. Het verwaarloosbare reservebankwezen is frauduleus omdat de banken, als zij uit de vraagstortingen lenen, niet aan hun contractuele verplichting kunnen voldoen om stortingen op bestelling terug te keren. Dat is de reden Gevoed werd gecreÃërd. Het werd gecreÃërd zodat konden zich de banken samen uitbreiden, en als zij overexpand zij naar Gevoed Th kunnen gaan en Gevoed zullen opkopen hen door de digitale drukpers omhoog aan te zwengelen. Het effect van het toestaan van banken om tot geld uit dunne lucht te leiden moet de levering van geld verhogen en de waarde van geld verminderen. Aangezien het geld zich vermenigvuldigt verdeelt zijn waarde.
Ik denk enkel met de ineenstorting onze economie blijft gaan onderaan in, zou het een perfect stadium voor de inleiding Amero zijn en met het publiek dat geen beter kent het idee zou steunen.
Aan me kijkt het dichter als één stap aan globalisering en een één wereldorde.