Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Herinnert Uw Crush/bf/gf U eraan van Beroemd iemand?
de soompi forums > soompi interesseren > liefde & verhoudingen
Pagina's: 1, 2, 3
xowildguyxo
DE MIJN! Mijn Verbrijzeling kijkt enkel als Gezongen Dae wanneer hij glimlacht.

=)
kimchii
CITAAT (xowildguyxo @ 3 Februari 2008, 06:23PM) *

=)

haha aww hoe kostbaar laugh.gif !!

De MIJN TOTAAL ph34r.gif hij eraan herinnert me Heel wat Benjamin Mckenzie, aka Ryan van OC laugh.gif!

Ik zal omhoog zijn foto voor vergelijking ernstig posten, als ik de kans en de toestemming krijg w00t.gif
hangbok_2007
Een persoon dievan ik een hield keek een bit zoals Se7en smile.gif
BU_RP
toen I eerste mijn BF vorig jaar zag (hij dateerde mijn vriend)
ik dacht hij als john cena (worstelaar) LOL keek
Antz
^ omfg zelfde hier O_O ik als <3 was

awwww daesung!!

maar mijn BF, nope. kijk niet als iedereen.
h3artbr3ak3r
lolzzzzz. .my de „verbrijzeling“ herinnert me aan Justin temberlake hahahah… zijn naam tran Justin is: D
kimchee1
Nope, lol.
20 karakters.
~ BunnyliciouS ~
de eerste keer zag ik mijn ex, herinnerde hij me aan Arnold Schwarzenegger, het gezicht en het kapsel. Hij is niettemin een Aziaat.
starstargumi3
matte damon:]
YeHae_OCEAN
Ja, is er deze kerel in mijn bestuursklasse die bij me staart wanneer ik „niet“ kijk, maar ik kan hem bij de hoek van mijn ogen. .hah. .it zien ben leuk, maar hij kijkt een PARTIJ zoals YESUNG van SJ. Ik bewonder Yesung zodat veel, maar ik denk niet ik dateren=zou= deze kerel… Zijn naam is eveneens Gehangen. bijna gelijkaardige .names. Het is enkel verkeerd, voelen SLECHTS aangetrokken naar hem coz herinnert hij me aan Yesung… dang.
魚燕往返
De Vlaamse gaai Chou, iedereen denkt zo ook. Ik denk hij een mengeling van JaeJoong en Vlaamse gaai Chou is.
Daisyblu89
Toen I eerst mijn BF als 3 jaar ontmoette geleden toen wij waren dachten enkel vrienden i hij als Minwoo van Shinhwa keek. Ik werd zo geschokt bij de gelijkenis en nu doet hij nog soort blik als hem.
swtfirefly
Hmm, mijn verbrijzeling kijkt als taeyang van grote klap en taebin van 1TYM gecombineerd. ^^;
Wanneer ik hem in klasse zie, denk ik automatisch aan die twee. LOL. tongue.gif
*frutti
omg nu u het hebt vermeld, vind ik altijd één of ander soort gelijkenis aan een celeb in alle kerels die ik ooit van heb gehouden. er waren de luwtes van Wang hom, luwtesjunki, Aaron yan, kkr….yeahhh haha
ling91
haha mijn ex herinnert me eraan soo veel van jiyong en maakt het seungri gecombineerde laugh.gif … soort me in liefde met de jongens vallen zelfs nog meer als hoe ik in liefde met mijn ex haha viel blush.gif
+Chique+
Mijn mooie jongen kijkt als Kame Kazuya wink.gif
XxXCrimson TearXxX
uhh herinnert mijn verbrijzeling me aan Kurt cobain
iwanabiggal0lly
Mijn verbrijzeling herinnert me aan dit meisje dat ik in 7de rang D heb gehouden van: Koelen niet.
WENJJANG
Mijn vriend herinnert me aan Oh Wonbin HAHA:]

de kerel die ik ook heb gebruikt als was een MENGELING GD & DAESUNG
X_X
en een andere verbrijzeling kijkt als CHOI JONG HOON van voet ISAND:]
addickshun
mijn huidige verbrijzeling lijkt op g-draak. EEN o__o "
szejia
Lee Seungi? Ik denk het de samengetrokken lippenglimlach en de schuchterheid is. maar hij is een meer skinnier versie van LSG. XD
esm90
Hij kijkt als hij kon een student in Harry Potter (ik weet zelfs niet waarom) spelen. De beter-kijkt, natuurlijk.
x. suki
hij lijkt werkelijk op joo van Brian.
haha~~
sky.xo
mijn BF is als de Aziatische versie van Paul Dano - whathisname van Weinig Misser Sunshine.
ernstig, ahaha.
hij ...... mellow.gif
fireinthedisco
Blijkbaar kijkt de mijn als Edison Chen.

x0_saturn_0x
Omgsh JA!
Hij sorta bekijkt als Yunho van de Toenemende dagen van de Zon bepaalde hoeken X3
Onhandige Glimlach
Ik denk hij als Sjiïtische Labeouf maar met tan kijkt.
Hij heeft de zelfde wenkbrauw/oogstructuur, neus en kort bruin krullend haar.
brightstars90
er was een kerel vorig jaar in onze school die als Yoochun ..... ik kende hem niet zelfs… keek maar ik ging rechtstreeks tot hem en vertelde hem…. en hij ging naar huis en keek op Yoochuns pics en was als WOW! XD
ddragon1234
het meisje ik van soort sorta houd kijkt als een jongere versie van Kim eugene (ses dagen)
chairya
eric maan. hij heeft sterke eigenschappen wink.gif
skimchee
mijn eerste verbrijzeling kijkt als de jongere versie van wie kwonsangwoo zoals in trap aan hemel handelde
ik vergeet de namen smile.gif
joolee.
Hij kijkt als Lee MinWoo. smile.gif
xt1naaa
Hij is geen verbrijzeling, maar deze kerel in mijn school kijkt als Changmin. laugh.gif Hij is ook vrij lang.
abductedalchemist
CITAAT (xowildguyxo @ 3 Februari 2008, 06:23PM) *

=)

LOL OMFO mijn verbrijzeling kijkt enkel als gezongen dae wanneer hij ook haha glimlacht
i.luv.tea.
deze één kerel hield ik blikken van soo heel erg zoals yunho (van dbsk). geen grap.
abstractmistress
ik denk mijn vriendsoort me aan Philip van wongfu herinnert. idk als u als hem een beroemdheid zou beschouwen, maar ik. x]

&he herinnert me ook aan Lucas scott van één boomheuvel. Niet zo veel van Tsjaad murray michael, dat de rol van Lucas scott, maar charcter speelt. biggrin.gif … ik denk niet die met geheel „iemand werkelijk beroemd“ ding. verbind. _.“ oh goed. x]
Mardi09
mijn oude/huidige verbrijzeling .....

oud:
gelijkaardige Kim Kyung Rokof V.O.S (Stem van Ziel)zij zowel kijken koppig -koppig-ish… als materiaal….soms….
gelijkaardige Choi Jong Hoon van F.T Eilandzij allebei hebben leuke glimlachen die u maken willen smelten

stroom:
gelijkaardige Seo Do Young; hoofd lood van de Wals van de Lente, modelzij zijn zowel schuw als hebben leuke glimlachen
AMIbunny
mijn Ex keek als DK van de Afwijking O_o van Tokyo ppl riep hem DK.

lol

maar herinnert mijn huidige BF me niet blijkbaar aan iedereen
w00dchild.jnR
Mijn verbrijzeling, kijkt blijkbaar als Regen. Ik kan het helemaal niet zien. Maar blijkbaar, kijkt hij net zoals Regen. Hij en ik gaat niet niettemin akkoord, me omdat ik eerlijk niet het en hem kan zien omdat hij van geen Regen houdt (:
cathyy_
mijn verbrijzelingssoort blikken zoals Vlaamse gaaichou
lelijkere versie niettemin
HAHAHAHA XD
`tiffany&co_*
soms wanneer ik mijn BF bekijk, herinnert hij me aan Ninomiya Kazunari van Arashi

dunno waarom hoewel O_O

theres deze kerel die ik op de bus praktisch elke dag op de manier aan universiteit zie.
hij kijkt soooooooo heel erg zoals yunho, zijn gek =
minni3e
mijn vriend is enkel normaal maar ik houd dearly van hem
zoals voor mijn vriend… hij soort blik zoals TaeYang van BB
te slecht is hij underage of anders zou ik hem gedateerd hebben. {lmao}
<3 Kim
hmmm nope X__X
geen van de kerels die ik als om het even welke celebs van gekeken heb gehouden tongue.gif
theLOSER
CITAAT (swtfirefly @ 3 Februari 2008, 09:41PM) *
Hmm, mijn verbrijzeling kijkt als taeyang van grote klap en taebin van 1TYM gecombineerd. ^^;
Wanneer ik hem in klasse zie, denk ik automatisch aan die twee. LOL. tongue.gif

0______________0 OH MIJN GOSH! IK WIL ZO AAN UW SCHOOL NU KOMEN! HAHA
DANG! DAT IS EEN HETE MIXX!!
Ik wil zijn u! tongue.gif Ik ben zo jaloers!

CITAAT (ling91 @ Februari 3 2008, 10:03PM) *
haha mijn ex herinnert me eraan soo veel van jiyong en maakt het seungri gecombineerde laugh.gif … soort me in liefde met de jongens vallen zelfs nog meer als hoe ik in liefde met mijn ex haha viel blush.gif

Gelukkig HAHA u bemant! HAHA spruit!

Gosh, u kerels allen heeft kerels die als iemand beroemd kijkt! haha mijn verbrijzeling niet als iedereen anders maar zelf =] haha kijkt!
uknowyunho
Mijn verbrijzeling herinnert me aan Donghae. =]
Miluvchrist0ph3r
LOL! mijn verbrijzeling kijkt als g-Dragonn!
mroh
de o.k. bak van Kim of yoobin, vooral nu met haar kort haar. zeer vrij. alhoewel zeer tomyboyish.
pooface
ja. mijn verbrijzeling herinnert me eraan heel wat kdramas leidend de mens! . hmmm. dit is wijze persoonlijkheid! .

kijk wijs. kangin van suju!
Tropisch Paradijs x3
Omg mijn vriend/verbrijzeling kijkt als Se7en wanneer hij met zijn hoofd met een adellijke titel omhooggaand stelt. Omdat zijn lippen als precies gelijk zijn. Zo zijn zijn ogen. Het enige verschil in de neus, die waarom is wanneer hij omhoog zijn hoofd wanneer nemend een beeld overhelt, het is als een replica van Dong -dong-wook Choi. haha
SilentDream
Mijn b/f kijkt als hij zou kunnen de jongere broer van Kim Jong Wan van Nell zijn.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.