Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Wens om u opnieuw te zien 這裡發現愛
soompi forums > soompivermaak > andere TV, movies, & boeken
Pagina's: 1, 2, 3
sylver

Titel: 在這裡等你/Ni van Li Deng van Zai Zhe
Genre: Romaans
Episoden: 22
Het netwerk van de uitzending: Tvbs-g
De periode van de uitzending: 2008

Synopsis: „Ni van Li Deng van Zai Zhe“ wordt geleid door twee directeuren, Xu Zhao Ren en Ping van Lin Zi, en bestaat uit 22 episoden. De raming is dat het NT$ 60 te maken miljoenen zal kosten. Het zal de schoonheid van acht het vlaggeschipplaatsen van Taiwan via romantisch manuscript demonstreren. Zo, terwijl het letten van op de reeks, zal het publiek door het mooie landschap en het bezoek Taiwan, en zo de het toerismezaken van verhogingsTaiwan worden aangetrokken.

De achtergrond van het verhaal is een taxibedrijf en lichte restaurants. Het bedoelt echt in Taiwan te tonen. Het zal de vitaliteit van mensen in Taiwan door de vreugde en het verdriet van regelmatige mensen aantonen. Ondertussen, zal het vier kenmerken van Taiwan kenmerken: gastronomische voedsel en snacks, nachtmarkten, gastvrijheid, en het reismilieu van 24 uur.

De gegoten en Beschrijving van het Karakter:
Zaizai Zhou Yu Min speelt een best-sellerauteur, Xu Le. In de loop van de jaren, heeft hij tientallen miljoenen dollars gemaakt NT vele slechte auteurs waarvan jaloers zouden zijn. Nochtans, onlangs is hij verontrust door het blok van de schrijver. Gedrukt door zijn redacteur voor een manuscript, besliste hij een taxibestuurder te worden om aan de verhalen van zijn passagiers voor inspiraties te luisteren toen, per toeval, hij een schoonmaakster hoorde klagend over hoe de taxibestuurders met de passagiers houden van te babbelen. Heeft nooit hij gedacht dat door taxi te drijven, hij een vreemd meisje, PanNeng Xian zou ontmoeten, die op de een of andere manier dit idee dat van Xu Le heeft zelfmoord wil begaan. Niet alleen dat, hij zijn hoge schoolschoolmate en vriend tegenkomt, een Hao.

Zhu Xiao Tian speelt een taxibestuurder, Ding Yu Hao. Nadat zijn vader stierf, nam hij de zaken van zijn vader met grote ambitie en hoge hoop over. Niemand kon het verwacht hebben. Zijn oom die zij aan zij met zijn vader werkte om de zaken op te bouwen haalde voordeel uit zijn vertrouwen en inexperience en swindled hem van al zijn geld. De status van een Hao veranderde van een rijke jonge mens in een taxibestuurder die niets bezit. Zelfs verliet zijn fiance hem. Na dat, volledig veranderde zijn persoonlijkheid.

Wang Chuan Yi is een erfgenaam aan een vijfsterrenhotel in het drama, genoemd Ma Yong Rui. Het karakter is iemand wie niet door sociale overeenkomsten wil worden beperkt en houdt van te doen wat hij bij zijn gril wil. Xiao Ma ging naar de zelfde hoge school met Xu Le en Ding Yu Hao. Drie van hen waren boezemvrienden tegelijkertijd. Nadat een Hao naar het buitenland ging te bestuderen, verloren zij contacten met hem. Nochtans, blijven Xiao Ma en Xu Le nog met elkaar in contact. Als schrijver, is Xu Le lives een reclusive en binnenlevensstijl en Xiao Ma zijn enige vriend.

Guan Ying speelt Lu Yi, die de droomminnaar van Xu Le, Ding Yu Hao, en Ma Yong Rui tijdens hun hoge schooljaren was. Lu Yi is een redacteur van het maniertijdschrift. Omdat zij vaak in manierpartijen verschijnt, heeft zij wat bekendheid in de sociale cirkel van Taipeh bereikt. Maar houdt zij op de een of andere manier altijd mensen bij een afstand. De medewerker van PR van een vijfsterrenhotel vroeg haar om een nieuwsartikel op het gastronomische voedsel te schrijven dat momenteel bij het hotel wordt bevorderd. Toen zij de jonge ondergeschikte werkgever van het hotel ontmoette, keek hij zo vertrouwd. Als het openen van een Doos van Pandora, houden alle verleden en geheimen die binnen haar geheugen wordt gesloten terugkomend. Dit gehad niet gebeurd als zij niet was overeengekomen te schrijven.

Chen Yan Xi speelt een meisje genoemd PanNeng Xian die enkel 24 draaide. Haar familie bezit een Chinese kliniek van de Geneeskunde en zij is de tweede dochter. Haar levendige en open persoonlijkheid komt uit het hebben van een gelukkige familie en vriendelijke ouders. Hoewel de kliniek geen groot ziekenhuis is, verdient het genoeg geld om de gehele familie te steunen. Zij behaalde enkel van universiteit een diploma en kon de hotelzaken ingaan die zij lang coveted had. Zij vond een baan als medewerker van PR in een vijfsterrenhotel. Wegens deze baan, is zij een prachtige reis met Xu Le en zijn vrienden begonnen!

(vertaald door laiou@vicpower.net; hoffelijkheid van winterlove@AF)

Beelden van prescon.

hoffelijkheid van kenforever.com en asianfanatics

Extra info: Het heeft bevestigd dat Vanness Wu Jian Hao een speciale gastster in dit drama zal zijn.

Persoonlijke gedachte: Wat me naar dit drama aantrok is Michelle Chen Yan Xi. w00t.gif Ik houd van haar die binnen waarom waarom Liefde en was blij handelt dat zij een lood tegenover Vic Zhou werd gegeven. Hoop zal zij in dit beter zijn. wink.gif
vc1188
Ik ben ook opgewekt! Terwijl ik lette op waarom waarom Liefde, ik wist Chen Yan Xi more and more rollen zou krijgen. Zij is werkelijk begaafd!

Dit drama klinkt vrij interessant; absoluut niet het typische idooldrama (goed hoop ik)
Te slecht houd ik niet van de F4 leden
16candl3s
Het verheugen zich op dit… KEN, VIC plus Kingone! weeee 3 HETE mensen met speciale participatie van Bestelwagen!

Ik hoop enkel het… na alle manuscriptrevisies goed zal zijn zij moeten gaan door.
Snijd Ziel in
Chen Yan Xi is zeer leuk. Ik ben opgewekt om meer van haar te zien die handelt. Hopelijk, zal het eveneens verbeteren. Vic<3 was het laatste drama ik van hem ben geweest Mars. Ik kan niet wachten om hier te zien hem in! DRIE leuke kerels in ÉÉN drama. Dat is probleem;]
De Nota van de dood
AH een ander drama met Kingone!!!!
Ik ben gelukkige sooo hoewel im nog wachtend op hem om een loodrol te krijgen dry.gif
Die dag zal komen: schreeuwt:

Ah, Vic is koel… het laatste drama ik hem in was MARS ook… zag en ik hield van het een.
Ik kan niet wachten om dit drama te zien, hoop ik iemand subs het biggrin.gif

flavorshots
Sommigen zeggen dat Michelle Chen Yan Xi als Barbie Hsu kijkt, zodat hoop ik het gaat vic-Michelle zijn die, haha in paren rangschikt. xD

En ja, meer van Kingone! <3
babymarzy07
wow Kingone opnieuw? yey!! im niet zo zeker over de andere f4 jongens. ken kijk heeft veranderd top wat een verrassing. zo vechten alle kerels voor één meisje?
sylver
^^Not zeker over dat maar van wat heb gelezen ik bij AF, zullen Vic en Michelle een paar zijn. Ik denk Kingone omhoog met Guan Ying zal worden in paren gerangschikt.
renfu_4lways
kingone ^ en guan ying? wow! ugh. ken wordend molliger…? of is het bcuz van het haar =X en vic waaay te skinny gosh wat met hen verkeerd is huh.gif
sylver
Pics van Vic en Ken als taxibestuurders.

hoffelijkheid van winterlove@af

hoffelijkheid van xiaotian_lover@af
~lin~
Vic en Ken samen in een drama opnieuw…. Dang kon ik niet recongnize zelfs Vic, kijkt hij zo verschillend… Ken kijkt als hij bereikt gewicht.

Anyways, wanneer is de versiedatum op dit drama??
sylver
^^Supposedly, zal het begin 2008 worden gelucht. De nauwkeurige datum is nog onbekend.
Pebrero
Vic is zo dun. Ik hoop hij meer gewicht, zoals zijn cijfer in Mars bereikt.

macy
Ah. Zai Zai moet een bit bereiken meer gewicht omdat hij een bit zieken begint te kijken. Ik kan niet wachten om dit niettemin te zien. Zijn acteren is aardig. smile.gif

__mace
lov3-me-n0w
de gietvorm dun trekt me aan o_0
Rainie_Days
Is Yan Xi het meisje dat Xiao Nan speelt (de beste vriend van Di Mei)? Als zo, ja, denk ik haar acterenvaardigheden vrij goed is en ik van haar ^^ houd

En wow, Kingone wordt populairder.
sylver
CITAAT (Rainie_Days @ Augustus 31 2007, PM van 11:40) *
Is Yan Xi het meisje dat Xiao Nan speelt (de beste vriend van Di Mei)? Als zo, ja, denk ik haar acterenvaardigheden vrij goed is en ik van haar ^^ houd

Ja, is zij die Xiao Nan, de beste vriend binnen van Di Jia waarom waarom Liefde speelt. Ik houd ook van haar. wink.gif
rlia
OMG… vic en ken in één drama opnieuw…?? ik houd niet werkelijk van hun nieuwe hairstyle… ja het schijn als vic zo dun ben en ken is zo mollig…
andrelei
Door nog duwt dit? huh.gif
lilminx
Wow, Vic & Ken in een ander drama samen!!! Ja!!! Het verheugen zich op dit.

Inzake een andere kwestie: Weet iedereen of is er een draad van Chu Liu Xiang - dat Ken binnen is?

Droevig om het te vragen hier, maar ik stelde voor dat de ventilators van Ken en Vic zouden kunnen het weten….
FESHA
huh vic en ken in orde!!
en de andere kerel nog ken ik zijn naam niet. die drie zijn hier op. ontzagwekkend!
goddessofkrw
CITAAT (sylver @ 29 Augustus 2007, 05:17 AM) *
^^Not zeker over dat maar van wat heb gelezen ik bij AF, zullen Vic en Michelle een paar zijn. Ik denk Kingone omhoog met Guan Ying zal worden in paren gerangschikt.

awww… Ik hopoing Kingone zou in paren rangschikken omhoog met Michelle!
jvchou1316
ik houd hier vic van haar!!

=)

welk karakter speelde Michelle in waarom waarom liefde?
Sy14
Het ZIEN van VIC EN KEN HERINNERT ME SAMEN OOK AAN 'LIEFDE STORM'AND ...... F4!! HIER ZIJN SOMMIGE PICS VAN HEN I PENCILED DE RUG VAN EEN PAAR JAREN.

http://i261.photobucket.com/albums/ii58/Sy14_pho/F4.jpg
[/img]

http://i261.photobucket.com/albums/ii58/Sy...izeofZaiZai.jpg
[/img]

http://i261.photobucket.com/albums/ii58/Sy14_pho/VANNESS.jpg
[/img]
se7enshar
wah. .vic zhou met Michelle ^^. Ik houd binnen van vic in Stilte n Michelle waarom waarom liefde
het verheugen zich op dit drama
mikasaranghae
f4 zo snel verouderd; zij keken nu zo oud.
flavorshots
^ Ja, maar ik houd van hen nog.

Zag iedereen de aanhangwagen? Ik heb slechts de 1 minieme aanhangwagen gezien. Het kijkt interessant, maar zij hebben slechts het karakter van Zai Zai tot dusver getoond.

Een paar enkel meer weken vóór het lucht in Taiwan! 3 februari! Kan niet wachten!

Het lucht op dit ogenblik in Japan en Youtube hebt de video's, behalve de ondertitels zijn duidelijk in Japanner.
aq_dsini
ken + vic = liefdeonweer (meteoortuin)
koning + Michelle = waarom waarom liefde
ik houd van die movies!!
dit drama heeft grote gietvormen, hoopt het goede movies too~ heeft
maar zij gaan taxibestuurder zijn?? <.<
nog, schuin wachttijd af om op het te letten!
willekeurige azn
aw, zag ik de voorproeven aan dit op Youtube, schijn interessant, wil ik op het letten! Het kijkt enigszins grappig. hehe.
bananaTW
ik lette reeds op EP 1/2
het was mooi goed dat ik het drama beter gaat zijn dan alle huidige het luchtendrama's heb gedacht; p

het karakter van zaizai is zo grappige. .i als hem in dit drama beter dan zijn karakter zoete verhoudingen is. .like x 1000000 meer
willekeurige azn
vraag, daar momenteel nog is geen subs voor dit dramarecht?
gillie
schuin wachttijd voor dit drama =D af
kijkt mooie interesting~
hehehe. .n het op mijn verjaardag ook lucht rolleyes.gif
de aanhangwagen is vrij interessante XD
babiplucki
這裡發現愛 Wens om u opnieuw te zien

Airtime - 2/3/08 -- (onbekend)
Genre: Romaans
Episoden: 22
Het netwerk van de uitzending: Tvbs-g

Gegoten

許樂 〈演員: 周渝民〉

丁雨豪 (阿豪) 〈演員: 朱孝天〉

馬永睿 (小馬) 〈演員: 王傳一〉

陸怡 〈演員: 關穎〉

潘能賢 〈演員: 陳妍希〉

李奧 〈演員: 吳建豪〉

Synopsis

許樂 is een bestselling auteur die nooit linkerhuis. Hij werd onlangs geslagen met een geval van het blok van de schrijver en is op zoek naar een inspiratie zodat beslist hij als taxibestuurder die dat te werken door te luisteren aan zijn passagiers hoopt dat hij met wat inspiratie zal worden geslagen. 許樂 ontmoet toevallig zijn hoge schoolklasgenoot, 啊豪, die ook een bestuurder van de taxicabine 馬永睿 is een erfgenaam aan een vijfsterrenhotel en is ook 許樂 en 啊豪 oude klasgenoot is. 陸怡 is nu een redacteur van het maniertijdschrift en zij was het droommeisje dat zij allen wilden. 潘能賢 is een 24 éénjarigenmeisje dat onlangs van universiteit een diploma behaalde. Zij krijgt een baan als medewerker van PR in het vijfsterrenhotel van 永睿.

De Status van de verhouding

Gebruik HJSplit om zich bij delen dl-E-D van Mediafire aan te sluiten.

Episode 2
MegaUpload

Episode 1
MediaFire (4 delen totaal)
MegaUpload
maytan00101
wachtend op deze reeks om uit te komen…
ik heb niet ken in oud (in TV die) is… gezien
laatste zag ik hem was toen hij aan Manilla laatste december zijn film kwam bevorderen…

het verheugen zich op ddl van 6de betekenis! ik heb geen idee waarom maar het bergstroom op me sinds vorige week woest gaat!
vanaf nu heb ik 這裡發現愛 Wens om u opnieuw te zien maar het nog is 0%! ik sta krankzinnig te gaan op het punt…
joeyclaire
Episode 1 van de DOWNLOAD ~ van BT

De dossiers van het bergstroom:

6de het Voelen versie

http://www.box.net/shared/meoyyv5s0k

Krediet: 6de Gevoel bbs
akimi
xD Yay zijn er een draad + bergstroomlinks voor dit drama! *has waiting* hartelijk dank met joeyclaire voor altijd het verstrekken van het bergstroom verbindt =)
flavorshots
Dankt joeyclaire voor de link!

Het is definitief uit! Kan niet wachten om op de eerste episode te letten.

Geef uit: Whoa. Één gekke episode! Ik houd reeds van Vic en Michelle, haha. =) De liederen zijn werkelijk goed.
evelyn168
Ik lette op de eerste episode en ik hield van het… Het was werkelijk aardig… Het is een totaal verschillend karakter voor Vic en ik denk hij een… verbeterde Ik houd van de liederen daarin…
Azura
Ik download nu….het lied is aardig
maytan00101
babiplucki dank voor de ddllink voor de 6de betekenis… mens heb ik aan d/l het bergstroom geprobeerd aangezien gisteren en ik 20%… ik word de mediafire in plaats daarvan momenteel nog dossiers… bedraag

ik heb niet gezien de episode nog veroorzaken ik op TKA vorige zondagnacht… lette maar als ik niet het verkeerde zowel openen van als het einde van liederen werd gezongen door F4… ben is het in hun nieuw album
het openen zou moeten zijn: Ni van zai zhe Li deng
het sluiten zou moeten zijn: Ti yan
xsilentangel
De kerels kijken groot biggrin.gif. is niet dat het meisje van waarom waarom Liefde?

Ik ben opgewekt om op dit te letten!
joeyclaire
xsilentangel: ja, is 1 van het vrouwelijke lood van waarom waarom het drama van de Liefde.
In dit drama, denk ik zij omhoog met Vic als paar uiteindelijk in paren zal rangschikken.

maytan00101: yup… bent u correct, zowel worden de het openen & het sluiten themaliederen gezongen door F4. Het is van hun recentste album dat eind van Dec 2007 vrijgaf. Grote liederen wub.gif

Dit drama was filmed om grote plaatsen in Taiwan te bevorderen. Het is hoofdzakelijk doel voor de Japanners en de Koreaan. De dramalucht in Japan vroeg in Dec vorige jaren. Niet zeker welke episode toont nu in Japan… maar in het drama half zou moeten zijn.

Bovendien wordt dit drama hoofdzakelijk gesponsord door de Raad van Taiwan van Toerisme aangezien zij F4 om de ambassadeur van het Toerisme van Taiwan uitnodigden te zijn om meer vreemdelingen en F4 ventilators aan te trekken om Taiwan te bezoeken.

Ik veronderstel na afwerking lettend op dit drama, zeker iedereen zal maken Taiwan voor vakantie willen bezoeken biggrin.gif

Hier is de reclame van het Toerisme door F4
http://www.youtube.com/watch?v=1fpzfTf1Ftc
dada
dit drama is totaal verschillend van typische tw drama.& i werkelijk liefde it~it intresting scheen, hoewel im bij 1st eps zonder enig subs.&vic karakter intresting
addickshun
de Chinese titel herinnert aan „hoek met liefde“.
gillie
de eerste episode interesseerde werkelijk XD
ik houd van hoe vic handelingen als hij het gaan krankzinnige de hele tijd XDDD is
kan niet op de volgende episode wachten =]]

de Engelse versie van „體驗“ is werkelijk goed… ik hoopt het in OST gaat zijn. (als er een OST voor dit drama XD zijn)
leuk meisje
Is er iemand dat gaat naar sub het drama??
AlecRuby
IK HOUD VAN HET ACTEREN VAN ZAI ZAI IN EERSTE EP. HIJ WAS ZO HILARIOUS, MAAR GOED. HIJ TOONDE WERKELIJK ZIJN FUSTRATION ZIJND EEN SCHRIJVER EN ALLEN. IK HOOP OM WAT MEER VAN HEM EN MICHELLE TE ZIEN. HIJ IS VRIJ EEN GELIJKE.
berry_x.2
>__<
im niet zeker waarom
maar de delen treden niet samen op hjsplit toe… unsure.gif
zijn mijn eerste keer die het gebruikt
en het schijnt vrij ongecompliceerd.

T__T maar het niet workk

iedereen noe waarom.? of kan helpen? o.o

- bes <3
Rainie
Koele… 3 F4 leden samen in een drama opnieuw… O.o… en ik houd van KingOne… lol, let ik zo op dit zelfs als hij een kleine rol daarin heeft. En dat meisje….was zij de vriend van Rainie van waarom waarom geen Liefde?
Changminnie
OMG. Zai Zai is in een ander drama. De persoon van Aww. .the slechts het missen is Jerry. Als Jerry in daar was zal het een ander F4 drama zijn. =]
Welk meisje speelt het belangrijkste meisje?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.