Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Lcd van Ipod Gebarsten het Scherm!
de soompi forums > soompi interesseren > technologie > mp3 en digitale camera's
dying1004
hahha

Zo. Ik kreeg mijn videoIpod in Januari 2006. Twee later weken, ontvangt het mijn scherm een smerige barst [ik weet niet hoe aangezien ik het nooit] liet vallen zodat is het mijn scherm al dark op diverse manieren.

Zo enkel benieuwd ben ik. Kent u kerels van om het even welke plaats die dit bevestigt?

Ik weet ipodresq.com dit doet maar het is meer dan $100, en ik zou een nieuwe Ipod eveneens kunnen worden als ik dat veel betaal.

Ik hoorde geruchten dat de Stad van de Kring het scherm voor gelijkaardig. bevestigt. $60? Weet om het even wie of is dit waar?

Ik wil werkelijk geen nieuwe Ipod krijgen aangezien dit sentimental waarde aan me houdt. =]
MINJI.v
Zo werd u iPod twee jaar geleden in Januari 2006, barstte het 2 daarna weken, en deed tot nu toe u om het even wat 2 jaar niet? Uw post houdt geen steek.
Xarthan
CITAAT (MINJI.v @ Februari 8 2008, 11:47 AM) *
Zo werd u iPod twee jaar geleden in Januari 2006, barstte het 2 daarna weken, en deed tot nu toe u om het even wat 2 jaar niet? Uw post houdt geen steek.

lol ja was ik het zelfde ding benieuwd! misschien hij ment twee weken GELEDEN
verschijning
lol… goed als u twee weken geleden… betekent als u niet onder één of andere sortagarantie bent, zou u nieuwe waarschijnlijk moeten worden sad.gif. als u twee weken bedoelde nadat u kocht het toen… waarom u het niet? crazy.gif ? ruilde?
xjaneee
oooh, gebeurde dat aan me, maar mijn papa bevestigde mijn
xthitime! x
gebeurd aan mijn nano 1st generatie viel ik terwijl het houden van het…. nu heb ik een ipodaanraking
KTHubbybunch
ahh… de Peulen…. zeker kregen zij alles maar de duurzaamheid mist. rolleyes.gif
dying1004
ik kon niet om het even wat doen cuz de garantie behandelde het niet, noch kon ik het terugkeren. de barst is weg duidelijk zelfs wanneer ipod

en ik probeer om iets te doen nu, cuz wordt het harder om het scherm te zien elke maand =]

de rug toen, het was niet merkbaar dat.

Minji - dank u voor uw nutteloze post =] ik denken mijn post perfecte steek houdt aangezien ik enkel onderzoek als iedereen van een plaats kent die dit kan bevestigen.

Jane - hoe uw papamoeilijke situatie het?!

Xarthan
de enige manier u kunt bevestigen bent door I te openen en LCD met werkende te ruilen. U kunt prob werkende LCD of op de ebay of één of andere opslag van ipoddelen kopen.
fatcupoftea
Ack! U slecht ding! >.<

Het mijn ipodscherm brak over een jaar geleden nadat ik het liet vallen en mijn vriend op het >.< STAPTE en ik overal online keek om een goedkope plaats te vinden die mijn eveything eind dat van het ipodscherm… omhoog bevestigen zou $80+ is als u het verschepen + prijzen omvat om het te bevestigen + het nieuwe LCD scherm. Ik beëindigde omhoog gaand naar een dichtbij geroepen opslag „wij bevestig Macs“ en het kost $60 totaal. Zij bevestigden daar juist het en nu werkt het mijn scherm volkomen fijn. Yay! U kunt delen enkel ook kopen en het scherm bevestigen zelf (waarschijnlijk ongeveer goedkopere $30), maar omdat ik savvy geen technologie ben had ik enkel iemand anders het voor me bevestigen. tongue.gif
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.