Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Wat was het Eerste Forum u zich binnen bij hebt aangesloten?
de soompi forums > soompi interesseren > algemene bespreking
Pagina's: 1, 2, 3, 4, 5
tangerine_kisses
Herinnert u kerels nog het eerste forum u zijn toegetreden en bij geregistreerd? Firsts is altijd gedenkwaardig. haha.

De mijn was wat forum voor Raaf. ja is het meisje van dat zo Raaf. Ik was zo gek over haar.

Als er reeds een draad als dit is, gelieve te voelen vrij om dit (mods) te sluiten.

POST WEG, GUYS~!
★jace★
het eerste forum dat ik was…. ben toegetreden SOOMPI.

in feite, zijn ook het ENIGE dergelijke forum heb ik bij cos. me goed aangesloten, schijnen andere forums ah. gematigde .less, slordiger. zo yay, Soompi!!
~ BunnyliciouS ~
het was soompi

i er bestond dunno Aziatisch forum vóór heheh
XlYesterdaYlX
de mijn was type-V… ik aansloot zich toen bij soompi. sigh….
PH4T
Mijn eerste was starz-Minnaar; een forum wijdde aan het Aziatische Vermaak.
Het was een klein forum, maar zeer vriendschappelijk. Het was als wij was een familie XD!
&. _Euphoria
Soompi --> TVfXQForever ---> YGBB ---> Aziatische Fanaticus

Eerst was Soompi en ik ben nog met Soompi al manier. =] Gegraven de andere forumoorzaak worden de meeste materialen hoe dan ook verkregen uit Soompi.
mzweirdo
mijn eerste forum was waarschijnlijk CreateBlog! haha.
sentuhmentalfo0l
het was asianfanatics maar anderzijds kwam ik over soompi te weten
nooit gekeken achterhaha
Nuzzay
Ik herinner me mijn eerste forum over de Overweldigers XD was van de Kaart die ik het Kaart Captorz of gelijkaardig iets werd genoemd heb gedacht, maar ik weet het dat is wat me in het grafische ontwerpen kreeg.
MEiRiN
Een animeforum dat zonder twijfel oo was;
kfreak
crunchyroll ---> Asianfanatics ---> TVFXQforever ---> Soompi

ik ontdekte soompi rond 07 juli.
en soompi is mijn nieuwe forumobsessie <3
~Manyh
tvseriesfans - >hkseries ffans - > soompi - >asianfanatics de rest
dank aan hkseriesfans heb ik soompi rond 2004 gevonden smile.gif
inej
ik denk Aziatische fanatici of wat forum voor het dl-ing dramass lol. maar ik groef hen allen voor soompi (: SOOMPI <33
Sp0iL3d_Br8t
I eerste aangesloten bij Solid07.net, dan kwam aan Soompi. Ik gebruik om nog daar te gaan, maar het sloot.
xasdfx
ik herinner me nog.
het was een dongklap fourm.
maar ik trek aan; t weet of is het nog daar anymore…. >.<
kiwi_fruity
Mijn eerste forum was asianfanatics, maar ik werd bored van het en groef het. Ik vond dankzij Soompi Google! tongue.gif
hwarang61
Soompi was het eerste forum dat ik ooit ben toegetreden! ~ Woohoo! ^___^
addickshun
het eerste forum dat ik was HK bespreek ben toegetreden.
angelcadex
Zijn werkelijk droevig dat ik niet om de naam lol maar mijn allereerste te herinneren was voor Changmin van DBSK biggrin.gif
kathy
ik sloot aan me vrij veel tezelfdertijd bij soompi, asianfanatics & z-graden allen -- bij het begin van mijn Aziatische muziekobsessie.
weirdazn
Ik denk het eerste forum dat ik ooit in was ben toegetreden: volledig.
Pandapple
asianfanatics maar de mensen antwoorden nauwelijks op uw draad zodat vond ik soompi en graaf het sweatingbullets.gif
pepprmint
cooltests.com forums
cuz was ik 11 jaar oud met vrij fondness voor het nemen van online quizzen, haha!
maar dat was 8 yrs geleden….
x0_saturn_0x
Ik denk het wat DBSK forum XD was
maar anderzijds ontdekte ik soompi kort na dat haha
slypatt
het was solid07.net maar ik kon niet het vinden meer, kijk als het ben gesloten, ben ik benieuwd waarom.
not long after vond ik solid07, werd ik geïntroduceerd, aan soompi smile.gif dan het shinhwa sarang. is.
ik houd van soompi en shinhwa sarang smile.gif
Michelleys
Het eerste forum dat ik was Blogring.net ben toegetreden
Terug in gelijkaardige 2004. Het was zo actieve rug toen en nu is het dood. Maar yay voor Soompi~!
x `aNNiie.
Ik sloot me aan bij één van de forums van de Boa.
Dan was het asianfanatics, maar iedereen is zo V.N.-actief.

Ik vind enkel soompi het beste. cool.gif
imgonnaownu
Mijn eerste was AsianFanatics, dan ging ik naar Soompi omdat ik van AsianFanatics met zijn werkelijk langzame respons en ook bored werd omdat er teveel nationalisten in daar lmao dat het forum letterlijk politiek verkeerd was en slechts u een van xD Buuuut boos werd ik nog daar enkel voor de pret van het =P ga debatteren en ik aansloot enkel zich onlangs bij z-Graden zijn. Ik ga op alle 3.
songielove
Het was of Soompi of Backstreet Boys laugh.gif
beautiful_decay
ik sloot me aan bij VAST LICHAAM 07 en KPOPPER…
Weet om het even wie wat aan hen gebeurde?
zij verdwenen enkel
en fanfics op Vast lichaam was werkelijk goede 2
comcis
I dun herinner de naam maar dat is waarschijnlijk wat muziekforum, cuz was ik gek lange tijd over muziek alvorens ik ontdekte dat sommige hete kerels ook kunnen zingen en dan begin ik hier mijn Koreaanse absession in soompi: D
Urban.love
het eerste forum dat ik me was de Forums van Kizz van de Engel heb aangesloten bij. Dat was toen ik werkelijk in die websites was van de beeldverhaalpop en ik bezat.
verloren
Solid07 zullen altijd mijn first<3 zijn maar algemene Soompi is het beste (:
lime_shadow
Jesse McCartney. 2002, denk ik.

Ik ben niet zeker als het als 5 jaar geleden voelt. Ik ben volledig verschillend. maar zo snel werkelijk ging de tijd over?
angel2nyt
CITAAT (sentuhmentalfo0l @ Februari 10 2008, 04:02 AM) *
het was asianfanatics maar anderzijds kwam ik over soompi te weten
nooit gekeken achterhaha

hahaha. ik wil u nu koesteren.
het zelfde verhaal, zag een soompilink in AF. en hoewel ik daar een aardige positie (ik was een gevorderd lid, en daar als slechts 100-200 van ons) had, houd ik meer nu van soompi.
meeyu
hummm zou ik moeten zeggen het was aFradio xD hoorde niet over soompi tot mijn zuster me vertelde
Aireia
wFL Forums. Ik houd absoluut van dat forum en ik nog vandaag. Ik hoop enkel someday dat, zal admin het file brengen.
dying1004
het was soompi! ik vond zijn link onder een affiltrate voor… of sechskies fansite, of een baby vox fansite

hehe =]
b1gb4ng1rl
Kan niet me herinneren, sloot aan ik me bij hopen.
Ik weet het niettemin geen Soompi. was.
stjapo46
Boajjang =] ik ben niet actief daar anymore aangezien ik Soompi xD ontdekte
<3 Kim
Ik denk het een forum van Sailor Moon was: /
Het eerste forum dat ik eigenlijk binnen was een forum PGSM heb gepost
hseliz
Asianfanatics.
ging niet meer daar veel sinds ik soompi vond. ph34r.gif
sweetbait
Het was een ashley tisdale forum =) en toen werd ik in het materiaal… zo asianfanatics van Taiwan =) en nu dit =)
kim_sienna
te herinneren begin zich….

ik denk zijn anime-club, dan gevolgd door forums.abs-cbn.com. door forums van abs. ik begin om periodesoompi te kennen….
ssarahleee
eerst was km, dan vonden de z-Graden, Brian, en ten slotte Soompi geen behoefte om een andere na soompi te vinden.
baoi
CITAAT (Sp0iL3d_Br8t @ Februari 9 2008, PM van het 04:59) *
I eerste aangesloten bij Solid07.net, dan kwam aan Soompi. Ik gebruik om nog daar te gaan, maar het sloot.

me ook.

ik herinner hier de namen van heel wat Solider rond…
Het vaste lichaam was wayy te rijp voor het jonge publiek, zo het vriendelijk van gestorven.
ik houd niettemin van Vast lichaam. ik nog.
Antz
ja ik. ik denk de Blauwe officiële forums biggrin.gif
maar ik herinner wat, waren zij meer als tienerforums.
jaexann
asianfanatics.net mellow.gif
hah, betere <333 van soompi
springyangel
foolishways<3
vond het toevallig terwijl het zoeken van de manier backk LOL van xangalay-outs

nog werd de post daar, maar niet zoals actief na het forum binnendrongen in een beveiligd computersysteem en alles werd vorig jaar verloren sad.gif
realies09
Het was een anime verwant forum, was het pret terwijl het duurde. Maar het forum stierf na paar van jaren.

Dan sloot aan ik me bij verscheidene forums, nu vond ik me hier bij soompi.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.