You&Me
11 februari 2008, PM van het 05:34
Ik weet iedereen van hun computers houdt, maar enkel als mensen, zijn zij niet perfect. vertel ons wat houdt u NIET ongeveer van uw computer, dingen het, zijn input (toetsenbord, muis, enz.) om het even welk klein ding!!

ik werkelijk houd niet van het toetsenbord op mijn laptop, ga knoop in is te klein en zijn recht naast de knoop \, en ik beëindig altijd omhoog dringend die in plaats van knoop inga. mijn hand moet letterlijk over aan het toetsenbord vliegen zodat zal ik niet de knoop \ drukken! ><
en mijn volume scroller is uiterst gevoelig! zijn var var het ergeren!
vikkyx3
11 februari 2008, PM van het 07:33
het laggs als een motherfunker.
ik schuin heb meer dan 4 dingen die op mijn Desktop w/o het worden geopend bekleding zoals een betch af.
buiten dat, houd ik van mijn uiterst kleine muis, draadloos toetsenbord, webcam, en creatieve sprekers [:
loveme100x
11 februari 2008, PM van het 07:41
Ik houd niet van het feit dat de mijnen aan virussen kwetsbaar is aangezien het sPC is. & houd ik niet van het feit dat het houdt van op zijn af te sluiten uit het blauw.
Mikey
11 februari 2008, PM van het 07:53
het kostte me een om het, haha te bouwen
imuhhater
11 februari 2008, PM van het 07:54
Ik haat mijn toetsenbord en muis. Ik typ werkelijk snel en ik druk soort hard, zodat wanneer ik op mijn toetsenbord typ, wordt het vrij luid. Ik ben verrast mijn zuster niet heb geklaagd veel over het (het aandeelruimten van I met haar). Met mijn muis, is het niet draadloos, zodat is het een pijn in het uiteinde om zo vele koorden rond mijn computer te hebben. Krijgt al twisty en gestopt het vol.
MINJI.v
11 februari 2008, PM van het 08:04
Het webcamding werkt de geen helft van de tijd - ik gebruik het niet dat vaak maar wanneer ik, het niet werkt, zodat is het ergerend. En het is met fouten.
KTHubbybunch
11 februari 2008, PM van het 09:20
Desktop = bewerker & ram. (zijn een afval celeron ram 2.53ghz & enkel 512mb!)
laptop = bewerker (kernduo 1.46ghz??!! ik wil minstens 1.73ghz +!! - __-), hardisk (slechts 40gb?! hoe vrekkig!! ik heb minstens 80gb of omhoog vrekkige PK nodig!!

), het schermgrootte (wil PK blind me ja worden! waarom het incher 12 of 13 niet maken…) & geen gebouwd in kaartlezer (wil me die USBs bezetten niet u PK…)

ik LAPTOP van PK! OPNIEUW OOIT NOOIT gelieve TE WORDEN! >0<
MINJI.v
11 februari 2008, PM van het 09:55
^HP is niet vrekkig. U bent vrekkig voor het krijgen van goedkope laptop - u krijgt wat u voor betaalt.
songielove
12 februari 2008, 01:04 AM
GAH. ik houd zo van mijn laptop muchhhh. ik vind als ik het verraad als ik dit. schrijf.

Maar hier het goes~. Ik heb SatellietLaptop Toshiba btw.
- Weegt bijna 6lbs.
- De vingertoppen zijn manier te gemakkelijk links op gepast aan de glanzende dekking.
- De ram is niet genoeg voor me.
bonbons
12 februari 2008, 02:34 AM
firefox werkt niet hier het best aan, voor macs soms sommige toepassingen die voor vensters eerste worden gemaakt na een tijdje van use~ bizar zijn
gebrek aan software compatibility~
gokken.
maar deze dingen ik kan leven without~ de liefde van I mijn MAC ^^
STEPHOO--
12 februari 2008, 04:18 AM
Mijn PC neemt VOOR ALTIJD aan opstarten. Ik moet gaan maak ontbijt, eet het. dan teruggekomen, tegen die tijd zou het klaar T__T zijn
Antz
12 februari 2008, 04:59 AM
ik houd niet van mijn webcam. ugh! en ik haat die D.W.Z. houd bevriezend, ffs. T_T
<3 Kim
12 februari 2008, 05:48 AM
het mijn computerscherm wordt opgehouden
ik houd van het enkel omdat het groot is: /
Xarthan
12 februari 2008, 10:36 AM
de waardeloze schermen die het aftappen hebben. ik wil de schermen OLED!
hungrycollegeboy
12 februari 2008, PM van het 01:49
CITAAT (STEPHOO-- @ 12 februari 2008, 02:18 AM)

Mijn PC neemt VOOR ALTIJD aan opstarten. Ik moet gaan maak ontbijt, eet het. dan teruggekomen, tegen die tijd zou het klaar T__T zijn
probeer lopend schijf defragmenter. Ik ben zeker dat zal helpen.
en u kunt controleren welke dingen u tijdens opstarten wilt of niet in werking stellen om het te versnellen.
ga naar het beginmenu, klik looppas, en type in msconfig en configurate uw montages.
gewerkt voor me.
j00n
12 februari 2008, PM van het 03:02
Ik heb meer macht nodig. Mijn levering van de voorraadmacht is slechts 290 gewicht, en ik heb heel wat materiaal met inbegrip van RAM, HD, en een ATI x1650 PROgrafiekkaart bevorderd. Ik zou rond 500 gewicht van macht moeten hebben maar aangezien ik een OEM computer pre-gebouwde Sony VAIO Desktop… heb kan ik geen machtslevering vinden om het geval te passen, om niet te vermelden is het de grootste te vervangen ruzie, en de Ploeg Geek wil $150 het installeren.

Ik veronderstel ik enkel een geheel nieuw systeem zal zal wachten en kopen.
Zuidkoreaans
12 februari 2008, PM van het 03:10
theres zo veel kon ik ongeveer schrijven. maar ik zal webcam. zeggen. het sux steekt. uit. vooral vergeleken bij macbook. (ik heb Sony btw).
brian032
12 februari 2008, PM van het 07:45
Mijn MAC? Ik houd van het en denk niet er een ding is dat ik over het heb gehaat. Mijn laptop? Ik hield van het 3 dagen geleden. Nadat mijn vriend zijn vloek 360 controlemechanisme over de ruimte terwijl spelend COD4 wierp en het mijn scherm barstte ben ik niet zo zeker ik van het meer houd.
x0_saturn_0x
12 februari 2008, PM van het 07:51
mijn monitor trilt soms als daar is geen morgen = (
R1CE
12 februari 2008, PM van het 08:25
ik niet hoe als mijn douane MAC niet met mijn dinovomedia toetsenbord zal werken. ook dat kan ik niet het) bijwerken:
PDURRR
12 februari 2008, PM van het 08:36
ZEER OUD!
ik ben op één of andere oude waardeloze asusmobo in werking stellend een p4 bewerker 1.6ghz
512mb van ram… 80gb HD….vrij verouderde videokaart…
ik kan geen online spelen spelen, (ik heb geprobeerd)
ik was op gunbound en toen werd ik in een in brand gestoken spel… en de computerterugstellen
maar ik kan al het andere doen enkel fijne lol
ik heb slechts onlangs aan een dvdbrander bevorderd en de machtslevering vervangen omdat psu van mijn broer stierf
ik moet een nieuwe baan vinden zodat kan ik geld besparen en een belangrijke verbetering doen.
stjapo46
12 februari 2008, PM van het 08:51
- het blijft achter als gek - soms
- kleverig toetsenbord
- wanneer de lusjes onbeheerst worden
- wanneer u 1 hoofdprogramma (nu, haat ik openings WMP aangezien het als een rivaal van iTunes xD is) kunt slechts hebben
meteorstarbb829
12 februari 2008, PM van het 08:57
er zijn niets verkeerd met mijn PC.
ik enkel houd niet van het feit dat het zo weinig geheugen heeft

ik heb slechts 8gb weggegaan. geez

oh en wanneer het begint, het maken een hevig het piepen lawaai.
als wth?
pepprmint
12 februari 2008, PM van het 09:00
i haaaate hoe het uitzicht zo vele herinneringen heeft, telkens als ik probeer om iets te downloaden, of iets installeer, werd ik door letterlijk herinneringen 10+ vragend me of is dit o.k., als dat o.k. is, GAAAAHHHH SOOO FREAKIN ANNOYINGGGG
als iedereen het weet hoe te om dat uit te zetten, informeert pleeease me:]
Haneul-
12 februari 2008, PM van het 09:07
Nieuwe houdt laptop I van Gah van het. Het is enkel schrijft. Geen problemen hebben gehad.
MAAR. OUDE LAPTOP. GAHHHHH ZO OUD.
Nu afschuwelijke RAM.
Tiineeyyyy het SCHERM. Ik leefde terug in die dagen. 800x600. o.O. Hoe leef ik met dat. Ik weet niet hoe maar ik vrij goed geduld heb.
Harde Aandrijving: 60 GB. Niet genoeg voor me.
De enige manier mijn harde aandrijvingsplaats werd bespaard was gepast extern ik gebruikte.
- gebrek aan capaciteit om programma's zoals PS CS3 te gebruiken. - maar ik leidde.
Dat laptop was goed om het werk gedaan te krijgen. Maar nu ik nieuwe heb, ben ik zo veel beter van het gebruiken van het.
tre
13 februari 2008, PM van het 01:25
ik houd niet van het mijn scherm. het is celeron. ewww
en de sprekers voor mijn laptop is zwak. het heeft ONDER laptop de plaats bepaald van
ik wil nieuwe laptop, maar dat zou moeten kosten me geld, terwijl ik dit één kostenloos werd
SE7EN_
13 februari 2008, PM van het 10:03
De RAM en videocard, allebei wordt spoedig niettemin promotie.
ilovenozomi
13 februari 2008, PM van het 10:10
CITAAT (hungrycollegeboy @ 13 Februari 2008, 03:49 AM)

en u kunt controleren welke dingen u tijdens opstarten wilt of niet in werking stellen om het te versnellen.
ga naar het beginmenu, klik looppas, en type in msconfig en configurate uw montages.
gewerkt voor me.

mijn computer neemt oud ook aan opstarten. dank voor de suggestie
HET OPGEVEN VAN DE KUNSTACADEMIE
13 februari 2008, PM van het 10:11
ik haat dat het een gateway 1999 model is.
ik haat dat het met troep heeft geladen en ik haat dat het een PC is.
ik kan niet wachten til ik krijg mijn macbook!!!!
수정이
13 februari 2008, PM van het 10:22
mijn computer is als 123098123 jaar oud - __-; ;
ik heb die hugeeemonitors….- ___-; ;
en zijn sloww
en hoogtepunt van dbsgggbeelden en muziek en crupppp. (X
xkrndreamer
14 februari 2008, 01:18 AM
pros:
g5 muis
g11 toetsenbord
amd dubbele kern
256 mb x800 video verouderde kaart (?)
3 GB van Kingston ram
cons.:
vereis een vierling of een hoge eindkern 2 duo
mijn extra interne 400 GB hd werken niet
verschijning
14 februari 2008, 01:23 AM
meh, is mijn computer verouderd. dat is waarom ik niet van het =_= houd. vooral hoe u overweegt hoeveel u voor achter het toen… betaalde kunt u een low-end Com worden nu, en het zal mijn computer bezitten
ninjakke
14 februari 2008, 03:16 AM
zijn te oud nu, 2.4ghz p4 zijn moord me
justiiine
14 februari 2008, 03:29 AM
mijn muis is soms werkelijk werkelijk schokkerig! gahhd ergert het me! X (
sylph
14 februari 2008, 05:00 AM
Mijn toetsenbord maakt me type zo luide == ''
Het is zo oude XD ik god zij dank een computer spoedig word.
Het geheugen is zo slecht.
Het neemt voor altijd aan opstarten.
Ik denk die over het ben.
Mej. cowie
14 februari 2008, 08:17 AM
Ik haat mijn muis, maar ik kan nieuwe altijd worden ik veronderstel. _.
Ik gebruik in plaats daarvan altijd mijn tablet o_e
Oh en het blijft ook achter als gek wanneer de dingen D van I dl: D: D:
Ik veronderstel die vrij normaal ben, maar het was fijn toen ik dingen dled. Bijvoorbeeld één dag dling ik 200 liederen en het was volledig fijn: D
simpleandpink
15 februari 2008, 01:41 AM
Er is meer de behoeftemanier van slechts 3 USB HAVENS T_T I. De printer, Draadloze Muis USB… neemt reeds twee T_T op zodat neem ik altijd printer één maar het krijgt het ergeren…
Um… Ik houd van geen QuickPlay op dit laptop. Ik borstel altijd toevallig één van quickkeys en moet 4 seconden op het wachten om op te duiken zodat kan ik het sluiten.
Sommige van mijn toetsenbordstickers passen niet op de sleutels. (ik moet… hen snijden)
hellotiffy
15 februari 2008, 02:32 AM
het is niet compact genoeg! het is " anddd 15.4 daar is geen webcam, ugh. maar ik houd van errthang anders -- wit, glad, eenvoudig. (:
cathyy_
15 februari 2008, 02:47 AM
>.> "
IK HEB MEER GEHEUGEN NODIG
dat is wat ik over mijn comp haat
LunaDiviner
15 februari 2008, 03:14 AM
Het is LUID!!! Zelfs nadat ik het schoonmaakte, was het nog LUID!! Ik kan niet het verlaten om materiaal te downloaden omdat het! zo ergerend is!
STEPHOO--
15 februari 2008, 04:23 AM
CITAAT (hungrycollegeboy @ 13 Februari 2008, 06:49 AM)

gewerkt voor me.

omg. dank voor het uiteinde! Ik probeerde het enkel toen en het hielp absoluut.

dank!
esmiux
15 februari 2008, PM van het 03:38
Desktop 1 = Bewerker (is een celeron… lol) het enige ding dat deze computer voor celeron wordt opgehouden bewaart aangezien het RAM 768MB en een 512MB ATI VidCard heeft. maar globaal wordt het laggy wanneer het over video die komt zodat proccesing kan ik niet coderen of ontwerp daarin.
De de VideoKaart en RAM van de Desktop 2=. Het heeft slechts RAM 512MB en aangezien de Gravitatiekracht VidCard het brandwond had, werkt het met in bijlage aan Motherboard lol. Ik kan Photoshop 7 slechts gebruiken omdat een andere versie zou achterblijven en als een perzik zou bevriezen.
Laptop= is oud? 8D Ik heb een Paviljoen ZV5000 van PK. Het werkt vrij fijn en het heeft 1.25GB van RAM maar ik wens dit ik iets kon aardiger krijgen. Zijn een AMD Athlon 3000+ van 2.4GHz.
ik denk mijn computers minder sucky zouden kunnen zijn, maar fandom en andere noodzaak eten mijn geld lol.
87ers
15 februari 2008, PM van het 04:34
Laptop = alles. Het was verouderd zelfs wanneer ik het kocht
De Desktop = het heeft geen holografische projector. Naast dat, houd ik van het.
_ATELIER
15 februari 2008, PM van het 04:46
mijn monitor, zeer belangrijke raad en muis.
de monitor is wayyy te klein, en mijn muis spazzing onlangs,
mijn toetsenbord is vrij veel doend walgen, wegknipt de sleutels en u zult voedsel/crumbs… crap als dat xD zien
domokunn
15 februari 2008, PM van het 05:09
toetsenbord, muis, en videokaart.
mijn muis houdt springend en het ergert me wanneer ik spelen =_= speel
het toetsenbord is vrij luid en soms worden de sleutels geplakt.
mijn videokaart kan geen Cs steunen: kasdjkadal s @_@
Zoie
15 februari 2008, PM van het 05:27
Ik heb een witte macbook en toen I eerst werd was het al aardig en schoon.
maar nu een jaar later is het geval tweemaal gebarsten (wat niet zeer ongebruikelijk voor macbooks is)
het toetsenbord begint smerig te draaien en de sleutels soms worden geplakt
En oh het stem vóór ik zo nu de schijfaandrijving liet vallen werkt niet (ik ben zulk een clutz)
mrddongs
15 februari 2008, PM van het 09:10
ik houd van het omdat het macbook is!
foreverxlove
16 februari 2008, 12:14 AM
i dun werkelijk als mijn toetsenbord… cuz soms het duzn type wanneer de upers DA - _______- sluit
i ook dun werkelijk als mijn muis… is het luid… - ________-
ik heb een vaioCr.
inej
16 februari 2008, 12:58 AM
ik haat hoe zijn zo groot en maak dergelijk HEVIG lawaai dat geluiden zoals een stofzuiger. en de stomme muis bevriest… ik mist af en toe ook mijn oude computer = [[
ixbebe.
16 februari 2008, 01:22 AM
Ik houd van mijn computer, maar ik haat hoe het geworden zo luide T_T is
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.