Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Snowboarding?
soompi forums > soompivermaak > sporten
Echoe
Nu, ken ik verschillend iedereen wanneer het over de behandeling van sporten en de tijd wordt vereist die een gemiddelde pensionair komt te worden (door gemiddelde, wil ik kunnend regelmatig zonder het vallen op uw ezel om de vijf seconden) inschepen, maar wil neem rond ik enkel hoeveel reizen het weten gewoonlijk doet alvorens u over uw vrees krijgt?

Ik heb slechts ging eens snowboarding, en hoewel ik zou houden van te zijn is één van die pensionairs die onderaan de heuvels als het kruisen niets, was het werkelijk moeilijk voor me de eerste keer, en ik had werkelijk geen rente om het opnieuw te achtervolgen. Maar het ding is mijn vriend is een begerige snowboarder en hij gaat vaak inschepend, en ik wil niet de verliezers nippende cacao in het blokhuis zijn terwijl iedereen omhoog in de hellingen.

Ik veronderstel het beste antwoord enkel moet houden het inschepen, geen kwestie hoeveel keer u valt?
Yikes.
observateur
nam me twee dagen… en veel kneuzingen. maar het was allllll de moeite waard biggrin.gif
tehelmo
Ernstig, neem een les. Iedereen leert verschillend.
jojoboy4
Mijn frist snowboarding reis, viel ik een aangezien ik het breken praticing. Zodra ik werd hang van het, op mijn tweede reis, kon ik zonder het vallen dalen. Het leren hoe te te breken is de sleutel aan het vallen niet, sinds de reden waarom de meeste mensen toe te schrijven zijn aan hen die vallen wanneer zij snelheid opnemen panicking.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.