Warning: fopen(cache/d57d36bbee9c75a40e0b95b6543465c1.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76
soompi forums > Grote Fout? - De Raad van de Behoefte van I!
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Grote Fout? - De Raad van de Behoefte van I!
soompi forums > soompiwereld > studenten > pre-universiteit
ilovechu
ZO WAS IK OP UCB, UCLA, UCSD, UCD, UCI & UCSB VAN TOEPASSING. Maar mijn probleem is dat ik ik niet ga doen schrikken ben in UCD, UCI of UCSB krijgen omdat voor mijn majoors ik TECHNIEK koos. Ik weet niet het omdat ik niet aangegeven Wetenschappen voor UCB, UCLA & UCSD koos. Mijn het centrumdame van de universiteitscarrière (wij hebben geen adviseurs op onze school) vertelde me ik waarschijnlijk niet zal worden in Davis, Irvine of Santa Barbara omdat mijn majoor zeer ZEER moeilijk om is binnen te komen met. EN het is MANIER TE laat om mijn majoor te veranderen. Tevreden, help me! Ik weet niet of zal ik of niet aan Om het even welke UC sinds BR binnenkomen, was LA& BERKELEY mijn bereikscholen en mijn majoor is hard voor DAVIS, IRVINE & Sb. D:

Hier zijn mijn stats:

GEZETEN: 2000 (550 CR, 780 MATH, 670 W)
SATII: 760 Math 2c, Literatuur 550 (D:)
GPA: 3.8~4.0 (3.9 iets met mijn communautaire toegevoegde universiteitscursussen)

Buitenschoolse activiteiten: Het vrijwilligers werk en buitenactiviteiten.
Koreaanse Club, CSF, de Club van het Debat en de Club van de Lezing
Gewerkt bij Keuken Koreana en de communautaire dienst voor (YAC, de vrijwilliger van de Top, stemt Koreaanse Doopsgezinde Kerk enz. overeen)

De Ervaring van het werk:

Augustus 2007-november 2007
Gewerkt als secretaresse en leraar van de lezingsclub op een lokaal tutoringscentrum in de Kreek van de Okkernoot.

Het 2005-heden van december
Het werk voor mijn ouders, zonder loon, bij Keuken Koreana als kassier en busboy tijdens de weekends. Ik werk van 2-5 uren per dag rond 2 keer per week.

Buitenschoolse Activiteiten
Eerstejaarsstudent, 2005

* Lid van CJSF
* De begonnen Club van het Debat
* Begonnen Club te lezen
* Leider van de School van de Bijbel van de Vakantie (de Koreaanse Doopsgezinde Kerk van het Verdrag)
* De Leraar/de Bus van de School van de Bijbel van de vakantie voor kindergartners tijdens de zomer
* Vrijwilliger bij AWANA op Woensdagen als Leider in Opleiding voor elementaire studenten bij mijn kerk

Tweedejaarsstudent, 2006

* Lid van CJSF
* Ondervoorzitter van Koreaanse Club
* De Club van het debat
* De Club van de lezing
* Lid van de Raad van de Actie van de Jeugd
* Co-stichter van BEET (de ContraBank van het Voedsel Costa)
* Ondervoorzitter van de Vrijwilliger van de Universiteit van de Top
* Opgeheven geld om computers voor basisschoolstudenten (Diners voor de Vrijwilliger van de Top van Schenkingen) te kopen

Mindere, 2007

* Ondervoorzitter van Koreaanse Club
* Voorzitter van de Vrijwilliger van de Universiteit van de Top
* Redacteur/Schrijver voor Prep Bulletin van de Universiteit van de Top
* Vrijwilliger bij het Ziekenhuis van Kaiser Permanente
* De Leraar/de Bus van de School van de Bijbel van de vakantie voor kindergartners tijdens de zomer

Oudste, 2008

* Leider van de School van de Bijbel van de Vakantie (de Koreaanse Doopsgezinde Kerk van het Verdrag)
* De Schrijver van de redacteur voor Prep Bulletin van de Universiteit van de Top
* Vrijwilliger bij het Ziekenhuis van Kaiser Permanente
* Lid van CJSF (School van het Park van de Universiteit de Hoge)
* Ondervoorzitter van Koreaanse Club (School van het Park van de Universiteit de Hoge)

De communautaire Dienst en Buiten de school Activiteiten

* Vrijwilliger, de Raad van de Actie van de Jeugd
* Vrijwilliger, de Universiteit van de Top
* Vrijwilliger, Kaiser Permanente
* De vrijwilliger, glijdt de HerdenkingsKeuken van het Voedsel
* Vrijwilliger, de Bank van het Voedsel van de BEET van ContraProvincie Costa
* Vrijwilliger, de School van de Bijbel van de Vakantie voor de Koreaanse Doopsgezinde Kerk van het Verdrag
Chinese scheuren <3
Wat onze adviseurs en adviseurs zeggen zijn niet altijd waar. Heel wat dingen die zij ons zijn gebaseerd op statistieken en stereotypen hebben verteld. Ik denk u een kans in Irvine of Santa minstens Barbara hebt. Ik ken iemand wie in Irvine voor techniek kreeg en ik niet denk zijn GEZETEN scores die hoogte waren. Plus u schijn om genoeg extra curricular activiteiten te hebben. Uw stats zijn niet slecht ook niet voor die scholen. Ik ken heel wat mensen die lagere scores en GPA dan u hebben die in Irvine of Santa Barbara kregen. Ik zou zeggen San Diego misschien is als u in niet aangegeven gaat; de rest die ik niet werkelijk ken. Ik denk Davis het sterkste techniekprogramma uit drie heeft u vermeldde. Davis is enkel moeilijk om in het algemeen nu te worden in. Maar anyways, is de universiteitstoelating enkel onvoorspelbaar zeer zodat kunt u niet om het even wat nu werkelijk zeggen.

Ik weet niet of ben ik verondersteld om het te vermelden hier, maar het schijnt dat u Christian…. bent Ik zou om zeggen te bidden, hard bid. happy.gif=b Lol, zou stom kunnen klinken, maar het werkte voor me, en mijn stats waren vrij slecht ik waren werkelijk zekere ik niet zouden krijgen in mijn hoogste keuzen, maar ik…. maar dan zijn zij geen UCs zo misschien die een verschillende kwestie is. maar denk ik werkelijk geen Irvine of Santa Barbara is moeilijk om te krijgen in. Ik ken zelfs iedereen niet wie met een GPA en een GEZETEN score als van u verworpen is geworden. Me zo ongerust maak niet!
linda1330
Ik denk u fijne wijze positie bent. Ik heb een vriend die in UCLA met een 1910 kreeg maar zij had heel wat extracurriculars als u, verleend had zij 4.0 en verschillende belangrijk, denk ik nog u zich een kans bevindt. Uw SATs en SATIIs zijn hoog zo geen zorgen smile.gif. Ik ga naar UCI en ik bracht met 1880 binnen zodat denk ik u o.k. bent. Het enige probleem was belangrijk u koos. Droevig te zeggen maar de techniek en de biowetenschap bij UCI zijn gekke concurrerend en ik hoorde dat UCD en UCSD de beste techniekwetenschap in al Th UCs hebben crazy.gif maar ik denk uw SATs en GPA zal u door verliest geen hoop trekken u nooit het weet! Het vechten! laugh.gif
PDURRR
het hangt uiteindelijk van de school af
hoe voelt u over uw poging?

UCI en UCSB zouden niet TE moeilijk moeten zijn om te krijgen in
ik ben niet van UCD op de hoogte
Jiae
CITAAT
De Koreaanse Doopsgezinde Kerk van het verdrag

^Whoa. In Californië? Ik gebruikte om daar te gaan. o.O

Anders, Goed geluk. Ik ken veel over toelating UC maar toch ^ ^ niet;
bespreking; ; VUIL
Alhoewel ik zo vele extracurriculars niet aangezien u heb en verschillende belangrijk - ik kreeg in boete UCI. Zo, denk ik u fijn zou moeten zijn voor het ook met huis veel materiaal u in uw hoge schoolcarrière hebt gedaan.

Ik heb heel wat mensen niet vernomen die naar UCI (meestal zaken en verzorging) gaan of UCD voor Techniek (ik ben aan de school van de Techniek van Davis geweest en zo mijn vriend gehad die wilde daar inschrijven --- hij zegt het eenzaam was. De raad van de universiteit toont een klein percentage studenten die in techniek gaan.) zo… Het zou fijn moeten zijn. Heel wat mensen gaan naar Davis voor Wetenschappen en Mededelingen (dat is wat ik binnen wil gaan zoals). Dit gaat enkel wat ik. niettemin heb gelezen en gehoord. Ik ken niet voor bepaald.

Ik denk u hoewel ^^ fijn bent
zonkey
ik denk u. volledig fijn bent. ik kreeg in de Biomedische Techniek van UCI: premed. en mijn stats zijn geen waar zo goed zoals van u. - __-
ilovechu
WOW, DANKT U ALLEN VOOR AL UW STEUN!
HET HELPT ME EEN! IK BEN ZO DANKBAAR VOOR AL RAAD! IK HEB DIT ONDERWERP IN NIET ZO LANG GECONTROLEERD OMDAT IK VERONDERSTELDE DAT NIEMAND ANTWOORDDE. MAAR U KERELS BENT ZO VERBAZEND (:

IK WERD TOT DUSVER IN UC IRVINE!!
Chinese scheuren <3
Hey, congrats bij het krijgen in Irvine! ^^ Davis komt uit in twee dagen! D: Ik ben nog mijn brief niet Irvine. nog ook niet geworden. blegh.
f0reveralways
^ Davis begint vandaag uit komend biggrin.gif
ilovechu
UPDATE: IK KREEG IN UCDAVIS & UCSANDIEGO!

WOOT WOOT<3 WORD IK ZO OVERDREVEN OPGESTOOKT! OMDAT UC SAN DIEGO ALS MIJN EERSTE KEUS WAS! <3 OMG, YESSSS! MAAR IK GA NOG OP GELIJKAARDIGE UCLA & UCBERKELEY WACHTEN! MAAR IK BEN NU ZO TEVREDEN!
PDURRR
congrats!
nu veronderstel ik u 2de semester kunt koelen met het vliegen C's
mochi567
Ik werd toegelaten aan UC Davis en UCSD, en ik heb lager scores dan u GEZETEN. happy.gif
Plus leef ik uit Staat.
Me zo ongerust maak niet! U ZULT BINNENKOMEN!
HET VECHTEN AJA AJA!
secret<3
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.