Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Welke Eigenschappen van de Camera zou ik moeten overwegen?
de soompi forums > soompi interesseren > technologie > mp3 en digitale camera's
0HMi_M0CHi
vereiste enkel één of andere hulp op hoe te om een digitale camera te kiezen. im vrij veel clueless in dit gebied zodat om het even welke hulp werkelijk wordt gewaardeerd:]

im proberend een architectenontwerp belangrijke I te zijn vereis zo werkelijk een digitale camera. ik zou beelden van gebouwen, parken, enz. zowel tijdens de dag & de nacht, binnen & (meestal) in openlucht nemen.

zijn er specifieke eigenschappen ik in een digitale camera zou moeten zoeken?

het meest zou ik aan dit willen besteden ben ongeveer $250-300
(het verhongeren student hier @_@)

dank vooraf! :]
observateur
met die begroting, zult u geen camera krijgen die dat alles kan comfortabel doen.
sparen omhooggaand of compromis met de canon IS sd850
het kan niet zijn wijd genoeg maar IS zal helpen
negitoro
Ik zou met SD870IS over SD850IS gaan. De bredere hoeklens zal helpen.

IS is absoluut moet hebben aangezien als architecturale ontwerper, u verwijzingen van beschikbaar omringend licht eerder dan het gebruiken van de flits zult willen.

De observateur is niettemin juist. Ideaal gezien, zou u een goedkope dSLR met een brede hoeklens krijgen. Hoewel, ja u betere beelden zou worden, zou ik denken de grootste kwestie voor uw gebruik vatvervorming zou zijn die de architecturale lijnen zou ruïneren u bestudeert.
MINJI.v
CITAAT (negitoro @ 23 Februari 2008, 03:00 AM) *
De observateur is niettemin juist. Ideaal gezien, zou u een goedkope dSLR met een brede hoeklens krijgen. Hoewel, ja u betere beelden zou worden, zou ik denken de grootste kwestie voor uw gebruik vatvervorming zou zijn die de architecturale lijnen zou ruïneren u bestudeert.

Zij KON een lens van de schuine standverschuiving krijgen… laugh.gif
observateur
CITAAT (MINJI.v @ Februari 23 2008, 08:00 AM) *
Zij KON een lens van de schuine standverschuiving krijgen… laugh.gif

haha… een TS lenskosten meer dan $1000, voegt op dat het feit dat toe om die occasionele binnenschoten te nemen, u een volledige frame camera nodig hebt om een hoek ertoe te brengen wijd genoeg [gebruikend 24mm]. dat is reeds bijna daar een 3K pakketrecht. tongue.gif

negitiro, 870 IS is een grote optie. tegelijkertijd niettemin, dacht ik 870 waren nog 300+ ZIJN, zodat vermeldde ik het niet. ik enkel keek het omhoog op BH/buydig en zij verkopen net onder 300! niet slecht bij allen… misschien zal ik 870 BEN in plaats daarvan…. krijgen [veronderstellend verkoop ik definitief mijn 30 sleep.gif;]
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.