VindictusDame
22 februari 2008, 09:33 AM
zo wat is uw beste kinderjarengeheugen??
aan me, is het de tijd die ik bij mijn grootoudershuis…. heb besteed hoe ik gebruikte om document vliegtuigen met mijn opa te spelen, voed de kippen bij de binnenplaatsen, verzamelend kippeneieren, voed de honden van mijn oma, achtervolgen de eenden en de kippen rond het huis, beklimmen de grote boom naast het huis, dat het gras met een matchstick brandt, luisterend aan de verhalen van de opa, kokend met oma's…. en enkel genietend van het leven als jong geitje dat in een wereld leeft waar de problemen niet bestaan.
Axela
22 februari 2008, 10:14 AM
Ik veronderstel er twee… het best kinderjarengeheugen is.
1) Ontmoette mijn beste vriend in de wereld in rang 4… wij zijn dichter dan ooit tot nu!!! Zij leest me als een boek!!! =)
2) Toen ik 8 was, toen ik begon leren hoe te om een fiets te berijden, en dan ik achter mijn huis ga waar er toenemend zijn, en ik daar paar van vrienden…… ontmoette zouden wij altijd fiets. elke dag berijden. het was zo pret…. verrassend. wij nog in contact met elkaar.
De gekke Koreaan
22 februari 2008, PM van het 12:42
1. Speel buitenkant tot zonsondergangrug toen er geen Internet was en ik had geen computer
2. Het blijven omhoog op weekends met sommige verre vrienden die Nintendo spelen
3. De truc van Halloween of het behandelen met vrienden
4. Het bezoeken van pretparken tijdens de zomer met familievrienden
addicted2kdrama
22 februari 2008, PM van het 02:06
1. Het hangen uit in Park Labrea op onze fietsen en het hebben van veiligheidsagenten die op golfkarren ons achtervolgen rond de buurt toen ik als 8 was.
2. Het lopen van mijn beste huis van de meisjesvriend van basisschool en het dragen van haar rugzak.
3. En plagende meisjes met vrienden wat ik nog tot vandaag doe.
observateur
22 februari 2008, PM van het 03:13
het letten op Indiana jones
ik ben zo hyped over nieuwe!
de nostalgie…. oh mens!
theedqueen
22 februari 2008, PM van het 07:39
rond toen ik in eerste-1st-3ste rang was: komst naar huis uit school en het aanzetten van TV om op Uiterst kleine Toons te letten. Beëindig binnen mijn thuiswerk zoals 15 minuten en berijd dan mijn fiets rond de buurt. Ga winkelend met mijn mamma waar zij me een soda of een snoepje zou kopen. Het enige deel over die tijd dat gezogen het feit zou zijn dat mijn papa me dwong om viool en piano te spelen, dievan ik zou moeten genoten hebben maar hij zoog de pret uit het.
trungiie
22 februari 2008, PM van het 07:58
zij allen zijn onderdrukt door de slechte dingen….
geen werkelijk ...... ERNSTIGE IM
pakman Mevr.
22 februari 2008, PM van het 08:07
ik mis doorbrengend tijd met mijn familie. mijn mamma, papa en zuster.
wij gebruikten om het kamperen reizen de hele tijd te nemen. en nemend gangen rond het park na diner. het berijden van onze fietsen rond de buurt.
MINJI.v
25 februari 2008, PM van het 10:29
Ooit levend in Korea met mijn mum, papa, en oudere broer - de meest normale familie. Niet moetend zich over stomme dingen ongerust maken en zijnd onbezorgd. Het lachen tot ik in het gezicht blauw ben en mijn maag als het voelt is gescheurd in stukken.
Kristen Kim
26 februari 2008, 03:24 AM
Ik mis de het kamperen reizen die wij als familie en dwaze slaapoverschotten hebben gedaan die ik heb gebruikt om met mijn meisjes in lage school te hebben
Simply_M3
Breng 1 2008, 01:18 AM in de war
awww brengt dit terug zo veel geheugen maar die uit het meest plakt zou zijn toen wij al dit resterende hout van de mensen kregen die een omheining opzetten, en er gebeurt een werkelijk grote boom in de rug van de flats te zijn waar wij leefden. Ik was ongeveer 7-8 jaar oud. Die boom was omhoog ongeveer drie verhalen, en wij beklommen omhoog met het hout onder ons wapen en bouw van het kleine fort.
En toen viel ik, doodde zich bijna maar ving een tak en ja een LOL. Werd nooit om dat fort niettemin te beëindigen omdat de mensen die de flats bezaten het niet omhoog daar ondanks het feit wilden dat wij de freaking vloer allen gedaan en enkel nodig de kanten hadden het veiliger maken. die a-gaten!!!
irenns
Breng 3 2008, 11:37 AM in de war
de tijd besteedde n het afvoerkanaal kijkend Frvissen.
weekends bij het huis van mijn grootmoeder omhoog in de heuvel. het was zulk een avontuur, hv om een moeras op drijvende logboeken (het was later een paar yrs alvorens zij één of andere juiste brug bouwden) daar te bereiken te kruisen. er zijn geen elektriciteit noch lopend water, en de grootmoeder was zeer strikt maar het was pret. zij overleed toen ik 15 was.
storytime zitting w mijn oudere siblings wanneer er een elektriciteitspanne is. wij waren toen zeer dichte rug.
tijd die bij de openbare bibliotheek wordt doorgebracht. ik zou de eerste daar tijdens schoolvakantie zijn. & de boeken door lunch. soms zou verslinden. ik denk het tot me die bijgedragen een zeer introvert jong geitje is (nog am)
i.luv.tea.
Breng 3 2008, PM van het 09:21 in de war
(1) toen ik voor het eerst naar de bioscoop met mijn ouders ging. ik was zo siked. Ik was zodat weinig en het theater scheen zo groot en geheimzinnig. en ik liep, hand in hand, met beide ouders. … ik vergeet op welke film wij letten. maar ik herinner het gevoel van extreme vreugde en de opwinding, zoals al mijn wensen was waar gekomen.
(2) ik was bij een nationaal park met mijn fam'. daar was een parkboswachter die een paard berijdt. ik had nooit een paard omhoog dicht gezien vóór zodat klikte ik met duizeligheid. met een bepaalde bedoeling, alle kon ik doen werd gelopen rond en punt bij het paard. wanneer de boswachter vroeg me, „wilt u aan huisdier hem? u kunt. hij zal niet bijten,“ ik schudde enkel mijn hoofd en liep langzaam achteruit. … hervatte ik het lachen en toen het richten op het paard, en het gillen „horsie!“
uiteindelijk, bored de gekregen boswachter en ging weg.
lol.
openings wetenschap
Breng 3 2008, PM van het 09:50 in de war
het maken van legoauto's met mijn vrienden
dan tegen elkaar verpletterend onze auto's
en ziend wiens auto nog bestond
NotFromThisPlanet
Breng 3 2008, PM van het 10:17 in de war
ik zou moeten zeggen dat buiten spelend met alle jonge geitjes die in mijn buurt leefden me de meeste vreugde bracht toen ik een klein jong geitje was. er was nooit om het even welke betekenis van tijd of om het even welke het ongerust maken zich als zijn er nu wanneer u een volwassene bent. wij zouden de willekeurigste spelen spelen en soms maakten wij omhoog spelen voor pret. wij gebruikten om Amerikaanse gladiatoren, cops en rovers, sporten (voetbal, kickball, honkbal,) te spelen, zoekt de huid en gaan. het was enkel zo veel pret die met iedereen is en pret heeft.
Raindeer
Breng 3 2008, PM van het 10:21 in de war
het lopen naar huis van school met mijn frriend die bij mijn huis tot haar mum bleef raapte haar op
spelend in de binnenplaats met haar, samen berijdend onze fietsen rond de buurt, die de kleine dingen opmerkt dat ik geen tweede blik bij nu zou nemen
geen zorgen, slechts over het missen van mijn favTV tonen
het proberen om sinaasappelen van oranje zaden te kweken lol.
koneee
Breng 3 2008, PM van het 10:22 in de war
Beste degenen:
Wanneer mijn broers of ik in probleem kreeg, zouden wij sommigen slaand van één van die Aziatische Stofdoeken van de Veer van de Kip krijgen! PIJNLIJK HAHA! Zo dit één keer dacht mijn broer hij mijn mamma kon verschalken door zijn uiteinde met sokken te vullen om de pijn aan zijn toosh te verlichten. Natuurlijk, maakten zijn sokken zijn uiteinde duidelijk klonterig kijken zodat schreeuwde mijn mamma bij hem (in Vietnamees), „WAT DIT!?!? IS! U PROBEERT TE BEDRIEGEN?!?!“ of iets in die aard terwijl het porren van zijn uiteinde. Zo nam mijn broer de sokken van zijn uiteinde en kreeg in zelfs nog meer probleem HAHA.
Mijn oudste broer gebruikte aan punaise tighty-whities van mijn andere broer aan het plafond LOL. een paar hen.
Tijdens dinertijd in de zomer, zouden wij verlaten onze binnenplaatsdeur voor de koele winderige lucht open maar verlaten de het schermdeur gesloten. Everytime mijn broer vereiste aan fart, zou hij de dinerlijst verlaten, zou naar de het schermdeur lopen, zou zijn uiteinde tegen het en fart door het AHAHHAAH drukken.
Toen mijn familie de wasserij deed, zouden wij sokken op een bepaalde manier vouwen waar het een bal wordt. In plaats van het vormen van ballen van paren sokken, zou ik mijn broers door slechts één sok in een bal in plaats van paren te vouwen bedriegen.
Ik vouwde ongewild een plastic rubberrat in het ondergoed van mijn mamma. LOL. en zij freaked totaal uit en ik kreeg in probleem. Ik weet wat niet ik hahaha dacht.
Oh mens, was er overvloed meer…
VindictusDame
Breng 4 2008, 09:20 AM in de war
wow die ik heb genoten van lezend uw antwoorden.

yeh, is het spelen met buurtvrienden ongeacht rassen het beste ding. toen ik een jong geitje was, gebruikten wij om cop te spelen & zoeken de rovers, huid n, adelaarsn kuikens…. enz. samen naast het huis van mijn oma. het was pret. echte pret. na school die wij op het gras naast onze school zou zitten wachtend op de bus om ons huis te verzenden. daar zouden wij spreken, gekscheren, zouden één of andere snack, eten en zouden enkel weg…. giechelen er is een paar keer wanneer wij zouden beginnen op het gras als te dansen daar zijn no one het kijken. ik ben niet werkelijk zeker waarom wij dansten, maar wij. het was het durven en pret.
megaSTEPxo
Breng 5 2008, 02:39 AM in de war
- Alle vakantie het verzamelen zich omdat ik kreeg om al mijn neven te zien… en ik één keer herinner, me en mijn neefsis waren bij mijn flat en ik gaf haar deze stickers van mijn inzameling aan netto. Goed het wisten wij niet waar te om het te plakken de kleverigheid „bewaren“. en ik herinner wie niet met het idee op de proppen kwam maar ik beëindigde omhoog plakkend hen op maag LOL.
- Mamma dat nu en dan me en mijn jongere bro het neemt aan McD voor ontbijt alvorens wij naar school in de ochtend <3 gingen het was haar manier om ons ertoe te brengen om vroeg in de ochtend te ontwaken hehe.
- De gaande kruidenierswinkel die bij de markt met Mom~ winkelt het was pret omdat zij me en mijn jongere bro om zou nemen te eten. maar soms zou zij ons enkel kunnen verlaten etend door ons. ondertussen ging zij volgende deur naar de kledingsopslag.

- Spelend met de jongens (bros + kerelneven) na school en op weekends. alle soorten van kinderachtige spelen + sporten zoals bball, voetbal
- Alle reces en lunchtijd besteed met klasgenoten en vrienden. het spelen van spelen op de speelplaats of het gebied
- Het gaande winkelen en het nemen van de bus rond stad met beste vriend
- De vrienden van het meisje. het gaande zwemmen, truc of behandelen, die uit bij elkaars huizen hangen. het roddelen over jongens hehe.
- De dagen van de familie die uit het gaan naar de overkant van de stad… voor hun vlooienmarkt, winkelcomplex, buffet enz. bestonden.
709394
Breng 27 2008, PM van het 12:07 in de war
Mijn kinderjaren waren in Vancouver, leef ik nu in de baai.
1. mijn zuster en ik zou onze hoofdkussens en dekens gebruiken en zou een fort in ons bed… dan zij zou zijn koning bouwen en ik zou koningin zijn en ik zou haar kus maken me cuz wij van elkaar voor onbepaalde tijd, lol zou houden
2. ik gebruik om huid te spelen - en - zoek, en ik zou de planken in onze kast aan het hoogste hoogste kleinste compartiment… ik beklimmen benieuwd ben wat zou gebeurd zijn als het @_@ brak
3. mijn opa me nemen en mijn siblings die aan McDonalds en hebben ontbijt… dat het BESTE was.
4. bij school, mijn vrienden en ik zou lunchboxes hebben, en dagelijks zouden wij vergelijken wie de koelste lunch… had en handel maakte

5. De handel drijvende kaarten van de zeemansmaan en het spelen peulen?? wat is het riep opnieuw… pong?? maar anderzijds werd het onwettig gemaakt om het op school te spelen omdat het een soort „het gokken“ was
6. Het heimelijk nemen weg bij lunch aan de kleine markt riep kerr-Markt die nu… en krijgend in probleem wegens het sloot
7. Het hebben van verbrijzeling op kerels op school in basisschool!!!!!!
---dan de delen van lage school en middelbare school die ik heb geblokkeerd omdat het slecht geheugen…. was
xkrndreamer
Breng 27 2008, PM van het 01:19 in de war
geen zorgen
de hele dag het spelen buiten
en enkel zijnd een jong geitje
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.