Warning: fopen(cache/39faff382ffbe7c8290adadb904cfa3f.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76
soompi forums > Verwante Teksten?
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Verwante Teksten?
soompi forums > soompiwereld > studenten > pre-universiteit
twinkle_l0ve
hallo allen!
in het Engels, is het studiegebied „binnenreizen“
maar ik schuin denk aan om het even welke teksten af die op dat konden betrekking hebben
zo heeft iedereen om het even welke ideeën?
kan om het even wat, boeken, gedichten, liederen, films enz. zijn.
jaejae
CITAAT (twinkle_l0ve @ Februari 27 2008, 10:06PM) *
hallo allen!
in het Engels, is het studiegebied „binnenreizen“
maar ik schuin denk aan om het even welke teksten af die op dat konden betrekking hebben
zo heeft iedereen om het even welke ideeën?
kan om het even wat, boeken, gedichten, liederen, films enz. zijn.

Hey die ik dit laat is heb geweten maar u kon www.boredofstudies.org ideeën altijd controleren.

http://community.boredofstudies.org/showthread.php?t=22166

lol. Ik kan niet nog tussen binnenreizen en fantasierijke reizen >< onderscheiden

p.s. Ja ook haat ik jaar 12!! Maar minstens zal het over in months= nog eens 6 zijn)
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.