Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Help me een Auto vinden
de soompi forums > soompi interesseren > auto's
smileyface (:
Type van sportieve auto (, luxe, economie, SUV): sportief
Prijsklasse: $15k - $20k
Nieuw of gebruikt: nieuw
Hand of automatisch: automatisch
Jaren van het drijven: 1 jaar: x
Auto's die momenteel voorstellen: Honda Civic (als ik krijg deze auto, ik de hybride of de sedan ex zou moeten krijgen?)
Behoeften en andere info: 4 deuren & bespaart gas

ik ken werkelijk veel over auto's niet, maar ik krijg een auto dit summer=]
ook heb ik een vraag over de verzekering. hoe hoog het zal stijgen? hoeveel zouden mijn ouders als zij me een nieuwe auto moeten betalen kopen?
ZiGeNX77
Smiley gaf ik uw onderwerp uit om te wijzen op wat u van deze post wilt. „Ex Honda Civic?“ zal impliceren u over die auto, en die slechts auto vraagt. Zo veranderde ik het „me helpen een Auto vinden.“

Ik geloof alle hybriden sedannen zijn, maar ik veronderstel u hybride versus niethybride/norm bedoelt. De hybride is duurder en uit uw prijsklasse zodat zou u standaard niethybride Burger moeten krijgen.

Uw verzekering zal geen kwestie hoog zijn wat wegens uw tijd, onervarenheid, en omdat u een nieuwere auto zult drijven. Ik herinner niet de details, maar het hangt ook van uw geschiedenis (ongevallen, kaartjes, enz.) af.
smileyface (:
o.k. dank u voor de raad ^^;
en dank u voor het veranderen van het onderwerp.
xkrndreamer
ik zou met aardig, glad, wit gekleurd Mazda 3 met gekleurde vensters gaan.
v8subie
Ik zou Mazda gaan. De auto's van Honda zijn te gemakkelijk te stelen, nachtmerries voor de eigenaar en het verzekeringsagentschap.
PDURRR
ik zou een burgerhybride willen maar ik denk zijn paargrand over uw begroting
sinds dam houden de gasprijzen om onderaan T___T te gaan op.

maar mazda3 zijn aardig

maar koop als u werkelijk burgerhahah wilt burger en die klink thingys? hahah.

en de verzekering voor een nieuwe bestuurder onder een nieuwe auto onder hun ouders zou waarschijnlijk in hoge 1k$… als 1500-2000$+/year zijn
prius is ook aardig, is het niet soo het sportieve kijken maar het kijkt groot in zwart of wit
ZiGeNX77
Ik heb goede dingen over Mazda 3, maar slechts van woord van mond gehoord. U zou kunnen nadenken onderzoekend die auto. Ook uit zijn de nieuwe Bloemkronen, zodat kunt u een ontruiming 2008s kunnen krijgen of misschien nieuwe 2009 als u van de nieuwe lichaamsstijl houdt. (~$15k-16k de V.S.).

Hyundai Elantra is een andere auto u zou moeten overwegen. Gelijkaardig aan Burger, maar veel goedkoper om te kopen (aanvang ~$14k de V.S.) en waarschijnlijk lichtjes goedkopere verzekering ook.
aznfishyfart
het kan zelfs zo hoog zijn zoals 2400/year afhankelijk van urdekking
mijn ouders betaald die veel toen ik mijn eerste auto kreeg die camry 91 was
nu betaal ik bijna 2600/year in solara
misschien zou ik andere verzekeringsmaatschappijenhaaha moeten onderzoeken
b1gb4ng1rl
Krijg de sedan van Honda Civic. ^^
Zoals voor hoeveel u voor de verzekering betaalt, hangt het van uw leeftijds zo gissing u af uw ouders om dat kunt vragen.
Het neigt jonger te zijn u is, duurder.
Geboren: 1985
Mijn zuster heeft Mazda3 in wit, denk ik het of de 'het reizen 06 of '07 uitgave is. Globaal houdt zij van het, is het betrouwbaar en de gasafstand in mijlen is o.k. De enige dingen klaagt zij over zijn dat de zetels niet worden aangedreven en er geen zeer belangrijke boomstamversie lol is. Niet zeker als u om dat geeft. Zij kocht het nieuw een jaar of twee geleden en totaal zij $20K betaalde (ik geloof).

Ik heb '09 Bloemkroon XRS en het is een werkelijk te drijven pretauto. Tot dusver houd ik van het (ik heb slechts het voor een anderhalve week nu gehad werkelijk). Het gas is o.k. Het is sportief genoeg voor me en ik heb nooit van Bloemkronen in het verleden gehouden tot zij het lichaam herontwierpen. smile.gif
De prijs van de basis voor XRS is $22.500….S is ook aardig.
Zoals voor verzekering is het niet te slecht. Ik ben 22, nooit in een ongeval of kreeg om het even welke kaartjes. Ik betaal ruwweg $300 per de periode van 3 maanden.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.