Johnny Y
Breng 4 2008, 10:17 AM in de war
CITAAT (S13xFLYxBY @ brengen 3 2008, PM van het 10:07) in de war

Ik heb meer eigenlijk een video van dat het `s als vriendschappelijk niettemin kickboxing til het eind. Onzorgvuldig Materiaal
Deel 1 isn `t omhoog het veroorzaakt heeft geen werking daarin
Kenny versus me pt.2Mijn favoriet deel van dat vid is 54-57 seconden
Kenny versus me pt.3Kenny versus me pt.4 de Afwerker!Yikes zou… u grenzen werkelijk moeten plaatsen zodat kunt u 30 voet in elke richting niet alleen in werking stellen. De grotere kerel (ik veronderstel Kenny) kon rond u lopen omdat u had geen grenzen hem kunnen snijden die weg het grootste deel van de actie bedoelt gebeurde slechts toen hij als het laten van het gebeuren voelde. Ook, werpt u uw wayyyy schoppen te vaak, en geen van uw roundhouses/Thaise schoppen (ik ben niet zeker wat u voor) ging werd omgekeerd behoorlijk - het betekenen was er zeer weinig heuprekrutering wat zeer weinig macht beurtelings betekent. Ik enkel nix al uw rechte schoppen totaal. efficiënt het spinnen van terugslag u wierp zou slechts in een straatstrijd in een gesanctioneerde strijd efficiënt en onwettig zijn aangezien het als een lage slag keek. Verleend, gaat u bij het blootvoets op gras in de stortbui, zodat veronderstel ik het enigszins moeilijker is om perfecte vorm uit te voeren, maar toch, waren die schoppen lelijk.
BTW, haat ik niet of om het even wat - ik laat u enkel weten wat ik zag aangezien dit een draad schijnt te zijn over het leren hoe te te verbeteren.
Om uw handen omhoog te bevestigen, van wat ik kan werkelijk vertellen, u niet ophouden ongerust makend zodat veel over geraakt het worden. Omdat mist uw hoofd dat altijd wordt gedraaid om schade te proberen en te vermijden u talloze tegenkansen en krijgt klap meer dan u zou moeten. Uw het in dozen doen houding kijkt fatsoenlijk wanneer u eerst begint, maar wanneer handen het begin dat, uw handen neer dichtbij uw taille aan beide kanten vliegt daalt en uw houding allen bochtig-eyed krijgt. Houd omhoog uw handen en blokkeer die stempels, of leer om hen uit te glijden zodat kunt zich u verzetten tegen. Stel meer in werking - als u constant bij verschillende hoeken met verschillende soorten stempels aanvalt, zal het weg uw tegenstander werpen en zal u meer openingen geven, vooral wanneer hij zich probeert te verzetten tegen. Wanneer u altijd op het defensief bent, EN u over geraakt het worden ongerust wordt gemaakt, gespannen en waarschijnlijk zullen u klap krijgen. Plus, als u klap krijgt wanneer u gespannen bent EN wanneer uw hoofd wordt gedraaid, gaat u uit geklopt worden.
Tot slot omdat u geen combos gebruikt en omdat uw tegenstander altijd zo verre van u is, worden uw bewegingen grotendeels getelegrafeerd. Als ik 10 voet weg - zelfs van een vechter zoals Anderson Silva ben, zal ik zijn stakingen kunnen zien komend bij me. Zorg zo ervoor u binnen met uw stempels stapt en ervoor zorgt uw schoppen in waaier zijn. Zorg ervoor u wanneer weet om te werpen wat ook. Wanneer u uit waaier bent, werpen niet alleen schoppen voor heck van het, en als u, hen bij zijn benen werpen. U werpt hoge schoppen hoofdzakelijk wanneer iemand dat u omcirkelt. Bijvoorbeeld, werpt u drie jabs met wat macht achter hen terwijl het proberen om iemand te maken aan uw recht omcirkelen. Boom, RHK aangezien hij zich beweegt. U werpt beenschoppen wanneer u iemand zich onderaan laag wilt concentreren zodat u kunt bovenkant met stempels uitgaan, of HK werpen. U werpt stempels altijd, tenzij u Buakaw bent. De stempels zijn werkelijk uw meest efficiënte stand-up wapen. Gebruik uw jab of om afstand te meten om uw kruis te werpen, of als opstellingsstempel voor combinaties, of zelfs iemand vanaf u te houden zodat kunt u hoeken schakelen of iemand afleiden zodat kunt u op hen dichterbij komen. Werp haken in dichte, of van een lus voorziende haken wanneer het omcirkelen van iemand naar uw loodhaak. Werp opstoten wanneer u werkelijk in dicht of wanneer de wacht van de kerel op bovenkant bent rotsvast lichaam bent - verwar uw tegenstander en probeer constant om hem van wacht te werpen.
Fundamenteel is het als dit. Als iemand dat constant u aanvalt, het slechts een kwestie van tijd is alvorens u klap krijgt. Als u hen aanvalt, is het slechts een kwestie van tijd alvorens ZIJ klap krijgen. Zorg enkel ervoor u een strakke wacht in het proces houdt en uw inbreuk 200% zal verbeteren.
Zo nu, na deze lange poging, hoop ik u beginnen mensen blijft uitoefenen en te slopen. MMA is heel wat pret, en u kijkt als u geniet van het een, zoals de zorg en de beste wensen van I. Take.