Angelic_illusions
Breng 11 2008, PM van 03:33 in de war
O.k., zodat sinds TFC dat op de vraag videoding had lette ik PBB op Seizoen Twee en Uitgave Twee van de Beroemdheid PBB. En nu spoedig komt de tweede uitgave van de concessie van de Tiener uit!! Op de twintigste als ik niet verkeerd ben. Zo anders hier ben ik iedereen benieuwd wie let op PBB of aan PBB? gewijd!
O.k. zo voor hen die weten welke niet PBB is het betekent Grote Broer Pinoy. Het is fundamenteel het zelfde ding zoals de Amerikaanse Grote Broer MAAR heeft het meer betekenis? Ik weet niet gewoonlijk de Amerikaanse versie allen over geslacht en als kattenstrijden en crap is. Maar in de versie Pinoy zult u GEEN van die dingen zien die is wat tot het goed soo veel beter naar mijn mening hoe dan ook maakt.
Zo hoorde ik dat voor deze versie zij ppl 30 hebben? Omdat ik op TFC lette en toen zeiden zij dat 30 droomsleutels aan 30 teens helemaal over de plaats zullen worden gegeven. En het heeft vermoedelijk instructies met het. Ik denk die reeds hun eerste taak ben. Niemand is verondersteld om te weten dat zij reeds een deel van PBB behalve hun familieleden zijn. ALS de media een woord over dit krijgen, dan zullen zij automatisch geëlimineerd.
Ik kan niet werkelijk wachten! Ik ben gestorven om op dit te letten = [cuz zal TFC niet het eerste seizoen uploaden dat me soo droevig maakt!
Door de manier, hier auditioned iedereen?
Zij hadden geen audities waar ik >.> leef
- 16- maart
O.k. zo werd de Inleiding gisteren getoond.
Het was meestal over de audities MAAR zij toonden een voorproef van de tiener hopefuls!!
Hier zijn de namen van enkele verlaten hopefuls:
Positief Meisje van Dumaguete
Meisje verschillend-Abled van Davao
Gwapong Bugoy van Cayagan DE Oro
Trophy Jong geitje van Stad Quezon
Verblindend Doll van Europa
Goede Jongen van Pasig
Wanhopig Meisje van Pampanga
Ex-gewilde tiener van Stad Quezon
Wonder van Cutie van Cebu
Chickboy van Mandaluyong
Astiging Komedyante van Cagayan DE Oro
Tiener Mom van Novaliches
Chinees in-kuiken van Cebu
Peter Pan van Davao
Zachte Reus van Bulacan
Grote Liefde van Olongapo
Extrovert Meisje van Angono
Promdi Hottie van Mindoro
De Tiener van Kikay van Davao
Lieve Jongen van Europa
Gouden Stem van Paraaque
Bikini Babe van Iriga
Paard Whisperer van Europa
Rebellious Schoonheid van Dumaguete
Als zei ik enkele namen werkelijk corny>.> zijn
s1xt1n
Breng 11 2008, PM van 04:21 in de war
Ik denk het op zondag de zestiende begint
Angelic_illusions
Breng 11 2008, PM van 04:26 in de war
OMG werkelijk?!! =_____________=
Ik lette ZO VLUG MOGELIJK op en ik zweer zij de twintigste zeiden en toen ik op deze website was die zei het op de drieëntwintigste luchtte maar toen die Pasen zondag is zodat was ik als
shobe_show
Breng 15 2008, 03:56 AM in de war
Ik weet heel wat mensen van dit bored zijn sinds hoeveel seizoenen reeds hebben overgegaan maar… ben ik vrij opgewekt voor dit seizoen!
Meer „tieneridolen“ om vooruit ook te kijken.
BTW, zag ik Mike Lee een tijdje geleden op TV en hij is van niet… aan heet! Hel!
kim_sienna
Breng 17 2008, 02:56 AM in de war
zij maken reeds onderaan 30 in orde dromen zeer belangrijke houders om officiële 12 housemates te hebben die aanstaande zondag het grote broerhuis… zullen ingaan
Angelic_illusions
Breng 17 2008, PM van 02:13 in de war
Ik ken OMG ik op de inleiding gisteren lette! =O
ik ben benieuwd of zijn die kerels van Europa knappe ^^
LOL whisperer van het naampaard is vriendelijk niettemin van homosexueel…
ugh haat ik hoe zij dergelijke cornynamen voor hen moeten maken >.>
Het vriendelijk van zuigt om in hoogste 30 en dan het kunnen niet te zijn definitieve =________= maken 12
Maar ben het was vrij stom hoe zij op het telefoongesprek van Kuya moesten wachten… ik betekenen hier I enige wie denkt dat het vrij duidelijk is dat ppl van Europa reeds hoogste 12 maakte? cuz toen waarom zij hen naar de Filippijnen zouden verzenden en dan hen zouden verwerpen? ben Irecht?! LOL
anywhooo….ahhhh schuin ik geloof af Luis zijn overhemd opsteeg ik als O.O was
haha denk ik zijn vrij duidelijk dat hij gaat blijven in het huis met hen dat KOELE soooo! zou zijn!
ahhh schuin ik wachttijd tot de komende zondag af!!
s1xt1n
Breng 17 2008, PM van 03:57 in de war
ik word in-chik-binnen niet de naam „Chinees van Cebu“
en
is het een andere chiu van Kim?!? (niets tegen hier maar één is genoeg)
koreangirl143
Breng 18 2008, 05:17 AM in de war
omg. .i knnow het Meisje verschillend-Abled van Davao. wij waren vrienden en klasgenoten in highschool. ik zal geen partij over haar nu ik veronderstel. zeggen. coz. ummm… heeft zij ummm. problemen .attitude.
Shiget^
Breng 18 2008, PM van 09:36 in de war
Wanhopig Meisje van Pampanga kwamen wij uit de zelfde school ^^; ;
shobe_show
Breng 19 2008, 12:23 AM in de war
CITAAT (s1xt1n @ brengen 17 2008, 03:57 PM) in de war

ik word in-chik-binnen niet de naam „Chinees van Cebu“
en
is het een andere chiu van Kim?!? (niets tegen hier maar één is genoeg)
Ja! Me too~! Ik dacht opnieuw aan dat! Ik beteken zij een Tsinoy zouden moeten gekregen hebben wat waar anders en niet opnieuw in Cebu.
Who weet… het misschien kennen Kim en dit meisje elke othe. *lol*
Oh. Wow! Hoe wist u kerels dat deze teens eigenlijk uw schoolmates zijn? Zo koel!
Angelic_illusions
Breng 20 2008, PM van 03:09 in de war
YEAHHH die ik het heb geweten! ^
Ik dacht zij niet verondersteld om iedereen waren te vertellen wie zij binnenbrachten?
ehh oh goed =
LOL de namen die zij werkelijk hen hebben gehad zuigen en maken correcte zo stomme >.>
Zoals voor me, ben ik meer geinteresseerd in Europese teens meer dan iedereen anders oh en die halve Franse kerel natuurlijk =]
Yay zijn aanvang op zondag!
horseminder
Breng 21 2008, 05:35 AM in de war
CITAAT (Angelic_illusions @ brengt 17 2008, PM van 09:13) in de war

Ik ken OMG ik op de inleiding gisteren lette! =O
ik ben benieuwd of zijn die kerels van Europa knappe ^^
LOL whisperer van het naampaard is vriendelijk niettemin van homosexueel…
ugh haat ik hoe zij dergelijke cornynamen voor hen moeten maken >.>
Het vriendelijk van zuigt om in hoogste 30 en dan het kunnen niet te zijn definitieve =________= maken 12
Maar ben het was vrij stom hoe zij op het telefoongesprek van Kuya moesten wachten… ik betekenen hier I enige wie denkt dat het vrij duidelijk is dat ppl van Europa reeds hoogste 12 maakte? cuz toen waarom zij hen naar de Filippijnen zouden verzenden en dan hen zouden verwerpen? ben Irecht?! LOL
anywhooo….ahhhh schuin ik geloof af Luis zijn overhemd opsteeg ik als O.O was
haha denk ik zijn vrij duidelijk dat hij gaat blijven in het huis met hen dat KOELE soooo! zou zijn!
ahhh schuin ik wachttijd tot de komende zondag af!!
het soort van paardwhisperer homosexueel? houd lettend op pbb. vrolijk niets mijn beste. spoedig, zult u beginnen over hem, en zijn paarden ook te dromen.
Angelic_illusions
Breng 21 2008, PM van 03:25 in de war
CITAAT (horseminder @ breng 21 2008, 07:35 AM) in de war

het soort van paardwhisperer homosexueel? houd lettend op pbb. vrolijk niets mijn beste. spoedig, zult u beginnen over hem, en zijn paarden ook te dromen.
Droevig maar ik schuin einde af lachend bij uw antwoord

het enkel grappig klinkt
hmm Spanje huh? ik wedde u hem kent
Zoals voor me droomt over hem zullen wij enkel over dat moeten zien
horseminder
Breng 21 2008, PM van 05:08 in de war
CITAAT (Angelic_illusions @ brengt 21 2008, PM van 10:25) in de war

Droevig maar ik schuin einde af lachend bij uw antwoord

het enkel grappig klinkt
hmm Spanje huh? ik wedde u hem kent
Zoals voor me droomt over hem zullen wij enkel over dat moeten zien
u kunt wedden uw leven ik hem ken. en ken goed hem. u houdt van matte damon? deze kerel is een KNAPPE versie van mat.
Angelic_illusions
Breng 22 2008, 10:48 AM in de war
CITAAT (horseminder @ breng 21 2008, 07:08 PM) in de war

u kunt wedden uw leven ik hem ken. en ken goed hem. u houdt van matte damon? deze kerel is een KNAPPE versie van mat.
LMFAOO door de manier ik naam geklonken vrolijk niet de kerel ...... bedoelde
Opnieuw, zal ik enkel tot zondag moeten wachten.
Zo is hij van Spanje? KOEL
btw bent u een kerelrecht? lol geen inbreuk maar ik heb nooit een kerel één van zijn kerelvrienden als dit zien bevorderen en erop aandringen dat hij Knap is maar ziek neem uw woord voor het….
horseminder
Breng 22 2008, PM van 12:36 in de war
CITAAT (Angelic_illusions @ brengt 22 2008, PM van 05:48) in de war

btw bent u een kerelrecht? lol geen inbreuk maar ik heb nooit een kerel één van zijn kerelvrienden als dit zien bevorderen en erop aandringen dat hij Knap is maar ziek neem uw woord voor het….
eigenlijk, niet van Spanje. hij is ..... PILIPINO. antwoord geef wacht tot zondag dan en me uw eigen persoonlijk terugkoppelen, o.k.? Ta. (vaarwel of thankx in Gaëlisch)
horseminder.
sassydork_.
Breng 23 2008, 02:38 AM in de war
Ik ben vriendelijk van eigenlijk doen schrikken over dit.
omdat het huis niet DAT groot was om 30 mensen O_O te passen
Oh, btw, zullen zij vanavond eerste 12 net openbaren?
angielyn; s2
Breng 23 2008, 02:44 AM in de war
Chinees in-kuiken!
AHAHAHAHA
i wna watchhhh
TFC FTW~
wanneer begint het in Sydney aust?
horseminder
Breng 23 2008, PM van 01:19 in de war
CITAAT (Angelic_illusions @ brengt 22 2008, PM van 05:48) in de war

nu zijn publiek, ik kan onthullen. Kevin, mijn beste, is mijn zoon. de hoop u steunt hem. zeer begaafde showjumper. kan pi een olympische medaille in de toekomst geven. GA KEVIN. BTW, ZIJN wij van Madrid, SPANJE.
Angelic_illusions
Breng 23 2008, PM van 05:19 in de war
CITAAT (horseminder @ breng 23 2008, 03:19 PM) in de war

nu zijn publiek, ik kan onthullen. Kevin, mijn beste, is mijn zoon. de hoop u steunt hem. zeer begaafde showjumper. kan pi een olympische medaille in de toekomst geven. GA KEVIN. BTW, ZIJN wij van Madrid, SPANJE.
ah dat ..... koel is
ummmm ja .......
Hij soort blikken meer zoals het Grootboek van de Dopheide niettemin
Hmm i wedde zij die ppl gaan laten die maakte niet hoogste 12 maar in hoogste 30 in het huis was en zij gaan in die geheime huisplaats leven…
Zij allen keken zo stille haha die ik heb afgeschuind veronderstel hoe zij moeten gevoeld hebben…
hmmm denk ik het PBB seizoen 1 teens een vriendschappelijker keken maar oh goed wie misschien enkel zijn cuz kent kennen zij elkaar niet.
EN deed iedereen bericht hoe zij al LANGE sooo? waren! als bijna allemaal!
angielyn; s2: hmm weet ik TFC het gewoonlijk rond middag in Noord-Amerika uploadt dat ik niet van Australië ben gte
s1xt1n
Breng 23 2008, PM van 05:23 in de war
Ik wed op priscilla…
zij schijnt aardig en zij is mooi
koreangirl143
Breng 23 2008, PM van 06:16 in de war
ik was een goede vriend voordien van priscilla. en vertrouw op me zij is niet al goed. T_T zij had houdingsproblemen in school die is waarom zij niet gehade partijen van vrienden. en het is waar dat velen haar. intimideren. soms zouden zij haar naam roepen en zij zouden tellen hoeveel keer alvorens zij aan de vraag kon antwoorden wat tot 26 toen zouden tellen werkelijk hard lacht. T_T
pandoras0nymph
Breng 23 2008, PM van 06:22 in de war
in-kuiken betekenis zij in wegens haar stijl is? en ook coz is zij intsik! haha zijn er veel Chinese Filipijners in Cebu.
im weddend op visayans! hahaah zijn grappige soo wanneer zij visayan spreken! coz im bisaya ook! maar ik houd niettemin van iedereen
kim_sienna
Breng 24 2008, 07:08 AM in de war
de tiener housemates voor dit seizoen, moet ik zeggen, zijn zij, is de meerderheid knap.
er is tiener 14 housemates in het huis…
whizzer's_rose
Breng 24 2008, 08:07 AM in de war
de meesten van hen zijn knap

… maar ik heb iedereen aan de meisjes niet gemerkt die bepaalde spunk hadden dat chu van Kim… de kerels heeft meer sterpotentieel hebben dan de meisjes dit keer… maar aangezien de meesten van hen niet kunnen spreken tagalog, zouden zij hard moeten ernaar streven om het te leren zodat zal het hen in de toekomst helpen. Niet kan iedereen een SAM zijn milby-want iemand wie weinig tagalog sprak hij in tegenstelling tot een andere kunstenaars werkelijk succesvol was geworden die goed kijken en kunnen niet spreken tagalog weg waren langzaam verdwenen hadden (troy montero, brad turvey enz.). goed geluk aan hen.
Angelic_illusions
Breng 24 2008, PM van 12:05 in de war
hmmm ja dat niemand werkelijk van de meisjes waar is kom veel… zij kijken ouder dan de eerste partij ook teens duidelijk uit
LOL Kevin en Alex is soo makulit zij enkel houdt bij het lachen en het lachen
hmm hoop ik dat het bruisende meisje en zachte reuzedude lol ik vergaten hun namen ^^ winnen zij allebei niettemin met j beginnen
cjgohan2003
Breng 24 2008, PM van 01:24 in de war
CITAAT (whizzer's_rose @ breng 24 2008, 09:07 AM) in de war

de meesten van hen zijn knap

… maar ik heb iedereen aan de meisjes niet gemerkt die bepaalde spunk hadden dat chu van Kim… de kerels heeft meer sterpotentieel hebben dan de meisjes dit keer… maar aangezien de meesten van hen niet kunnen spreken tagalog, zouden zij hard moeten ernaar streven om het te leren zodat zal het hen in de toekomst helpen. Niet kan iedereen een SAM zijn milby-want iemand wie weinig tagalog sprak hij in tegenstelling tot een andere kunstenaars werkelijk succesvol was geworden die goed kijken en kunnen niet spreken tagalog weg waren langzaam verdwenen hadden (troy montero, brad turvey enz.). goed geluk aan hen.

Tenzij u een Piolo in de Filippijnse industrie bent, betwijfel ik uw carrière voorbij een jaar zal maken (neem een blik in Zanjoe Marudo). SAM Milby is volgende, zodra zij van zijn Amerikaans accent gebruik maken, de nieuwigheid zal verminderen, en hij zal een andere hebben- zijn.
BB is enkel een andere het stappen steen voor wannabesterren/starlets. Zij konden de meisjes omhoog oppoetsen, aangezien de kerels grotendeels meer prettier kijken dan hen

maar yea, BB zijn niettemin zuivere pret. Het letten op is de die meisjeskoevoet voor sympathie vermaak op zichzelf.
cpopbaby19
Breng 24 2008, PM van 02:13 in de war
De gelete op helft van de inleiding vorige zondag en moet zeggen de kerel van Spanje heet is. LOL XD
En de kerel van Milaan heeft leuk accent! 8D LOL hoopt dit seizoen goede enough~ is
pml
Breng 24 2008, PM van 05:15 in de war
goedgekeurde… Kevin is heet en hij kijkt zo heel erg zoals dopheidegrootboek =)
maar hem en Alex beginnen om het ergeren te krijgen… zij handelen als 12 yr-old jongens
im wortel schietend voor robi en valerie om in grote 4 te zijn!!
van wat ik in de eerste episode… ik heb gezien geen im gaand naar gelijkaardige Linda, priscilla denk, en schoonheid… zij vals en b*tchy kijken.
ik hoop de vormen van een luvteam. .i wachttijd =D spoedig afschuinen
pml
Breng 24 2008, PM van 05:29 in de war
Zijn hier pics van ORIGINELE Tiener 14 PBB plus Housemates:
1. Ejay (promdi hottie)

2. Kevin (Spaanse Stallion/van het Paard whisperer)

3. Nicole (in-Kuiken)

4. Linda (bikini babe)

5. Nan (Peter Pan)

6. Alex (Italiaanse Valentino)

7. Rona (de Dochter van de Gevangene)

8. Jieriel (Bruisend Meisje)

9. Schoonheid (Rebellious Schoonheid)

10. Jolas (Zachte Reus)

11. Valerie (Verblindend Doll)

12. Priscilla (Doof Dreamer/Meisje verschillend-Abled)

13. Robi (Trophy Jong geitje/Ware Blauwe Atenista)

14. Josef (Dodelijke Lassalite)
LazyAzian
Breng 25 2008, PM van 09:02 in de war
Ik denk Kevin en Valerie is werkelijk mooie (@__@) ~~~
Als Bisayan zelf, fascineerde niemand van contestants Bisayan aan me werkelijk wijze persoonlijkheid of schoonheid (. __. ).
Vertegenwoordiger van Cebu was het conservatieve meisje „Inchik“, waarom niet zij plukken iemand meer pret (x__x)!!! konden!
renzu_oni
Breng 25 2008, PM van 10:07 in de war
^waaah! zij shud hav gottn sum1 gek/bizar van Cebu.
het grootste deel van ppl die ik van Cebu zijn… met inbegrip van me??? heb geweten? hoho!
nways, is dit uit op youtube nog?
coz wil ik op dit letten… de jongens ben al dergelijke cuties
charmaine412
Breng 26 2008, 12:05 AM in de war
Mijn stem gaat naar Valerie. Ik houd van haar. zulk een vriendschappelijk en schitterend!
elbimbo
Breng 26 2008, 02:11 AM in de war
CITAAT (koreangirl143 @ brengen 24 2008, 11:16 AM) in de war

ik was een goede vriend voordien van priscilla. en vertrouw op me zij is niet al goed. T_T zij had houdingsproblemen in school die is waarom zij niet gehade partijen van vrienden. en het is waar dat velen haar. intimideren. soms zouden zij haar naam roepen en zij zouden tellen hoeveel keer alvorens zij aan de vraag kon antwoorden wat tot 26 toen zouden tellen werkelijk hard lacht. T_T
dat is zo strak! geen wonder had zij houdingsproblemen, gaven de mensen haar crap~
in elk geval ejay is CUTEEE!
whizzer's_rose
Breng 26 2008, 08:24 AM in de war
priscilla is het meisje van de zoon van mijn vader bestfriend… maar ik ken haar niet persoonlijk op haar houding kunnen commentaar geven… maar kunnen boyfriend als dat hebben, denk ik zij moet geweest zijn iets van het aardige type…
Angelic_illusions
Breng 26 2008, PM van 02:47 in de war
AHAHHAHAHA i liefde hoe jieriel en Linda probeert te berekenen als Josef en roby werkelijk beste vrienden… hahah is en zij dachten waren zij „mag -mag-kapatid“ pa….HAHAHAH ik schuin wachttijd af om dat spel te zien zij LMFAOO spelen
schuin geloven af zij over brood MUWAHAHAA „vochten“
pml
Breng 26 2008, PM van 03:12 in de war
heehee… Josef is zo grappig =) hij, Alex, en Kevin is als 3 stooges of iets. .they gekscheert altijd rond =P
ik schuin GELOOF af jieriel Josef denkt en robi broers is - zij niet gelijkaardig bij ALLEN! haha. .i gissing ziet zij wat zij wil zien…
iedereen denkt anders dat „newsreport“ het ding dat zij op UBER doen zo stom is? = wens dit ik zij zouden ophouden
_______
hmm zijn… reeds zij die hebben hun eerste benoemingen dit weekend?? im veronderstellen van Nicole zou nominated...sh e's soort kunnen zijn te letten op boring coz zij is zo stil. en I havent gezien NAN nog grappig is! ik dacht hij verondersteld om comedian was te zijn. =P
ik houd van jolas en valerie… te slecht praktisch reeds hebben alle kerels samen ejay meisjes. .except, nan, en robi, denk ik?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.