Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Aanwezige de Graduatie van de middelbare school!
de soompi forums > soompi interesseren > technologie > mp3 en digitale camera's
chocopie0927
sooo ik op dit ogenblik een mindere ben, & behaalt mijn zuster van middelbare school dit Juni een diploma!
Ik heb omhoog geld bespaard en tot dusver heb ik over $220ish… door ongeveer mag ik zal hebben waarschijnlijk ongeveer $300. Ik denk. >< haha

sooo ik denk aan wat ik haar zou moeten kopen, en ik denk ik haar waarschijnlijk een iPod… zij had een iRiver H10 die een volledige MISLUKKING was zal worden, ben ik droevig te zeggen. na het krijgen van soort van gescheurd van w/the H10 zij vertrouwt mp3 op geen spelers veel, en gebruikt enkel haar laptop.
maar nu zij is een diploma behalend wil ik haar iets speciaal krijgen (: en een ipod is iets zij nooit heeft gehad.
onze familie is werkelijk geen ventilator van Apple… Ik had twee mp3 spelers zelf, mijn 1st was mp3 een iRiver en mijn 2de één (huidige mp3 speler) is een iAudio x5L, die ik AANBID.
zo heb ik soort hoge verwachtingen van het product ik voor mijn zuster koop.

indien kopen Ik…
1. oude nano ipod
2. nieuwe nano ipod (video w/the)
3. ipod aanraking (soort van uit mijn begroting niettemin.)
4. ipod video

hm? tevreden, geven de deskundigen van Apple, me wat advies!! (: en wat opslagcapaciteit best zou zijn, denkt u? …

Ik dacht nieuwe ipod nano, maar… Ik las de overzichten in de andere draad op soompi en schijnt het als mensen verkiest oude nano? dunno.

dankuwel!

♥monica
MINJI.v
Waarom moet u haar een iPod krijgen? Enkel omdat iriver H10 niet niet uitwerkte betekent alle irivermp3 spelers poopy zijn (ik gebruikte ook H10 en het was rampzalig eveneens voor me). Misschien zou zij van Cowon D2 (het is van iaudio)… houden Als ik u was zou ik haar iriver e100 krijgen die enkel uit kwam - het is een ding van schoonheid (het is een bit zoals H10 behalve tweemaal promotie: H10 - > E10 - > E100).

Als u haar moet krijgen een iPod, is de iPodAanraking vrij goed maar het krijgt oude snel (het scherm is werkelijk aardig niettemin).
hammy_chan
de optie # 2… of u kon haar krijgen een zune… ^^…
DKYang
Tenzij zij slechts aan muziek met Engelse titels luistert, zou ik Zune helemaal niet adviseren. Er zijn houweren voor het als u het wilt doen.

Ik zou één of andere andere speler dan een iPod adviseren. Er zijn Cowon (reeds) vermeld D2, Samsung P2, T10, Creatieve ZEN, en enz.

Opdat ons u meer helpen, probeer om te weten te komen hoeveel ruimte zij nodig heeft en als zij voor om het even welke bril buiten het spelen van muziek geeft. Het zal ons smalle beneden de spelers helpen te adviseren.
chocopie0927
1. Zij luistert aan Engelse/Koreaanse/Japanse muziek
2. Goed zijn Ik denk overal van 5-8 gbs voor haar? … 8 GB zouden veilig het spelen. Zij heeft enkel geen REUSACHTIGE inzameling van liederen… genoeg…. haha
3. zij let op video's maar ik ben niet zeker zij op hen zou letten wanneer het op een ipod >< is het scherm kleiner is.

Ik denk zij een mooi ontwerp, stevigheid van de speler, het gemakkelijke lied uploaden zou zoeken (van de 3 urennachtmerries wij w/the h10 proberend hadden om 5 liederen aan te brengen. haha), gemakkelijke controles, enz.
de correcte kwaliteit en de diverse „eigenschappen“ zijn niet die hoogte op de lijst, hoewel het wordt overwogen. de foto's/de video's, fm radio, zouden en zulke aardig zijn, maar het is o.k. als zij niet, ook… daar zijn

ja. droevig. Ik ken teveel, enkel b/c niet ik probeer om tot dit een verrassingsgift te maken xD
yoojeong
Cowon D2 is beter dan Ipod nano naar mijn mening.
saranghae<3
Samsung p-2<3
dat de dingen <333 is
Ik heb werkelijk goed overzicht over het ook = gehoord]
DKYang
Samsung P2 zou een goede keus zijn. Ik heb deze speler zodat ken ik vanuit ervaring.

Ook, controleer Samsung T10, iRiver Clix2, en Creatieve ZEN. Allemaal hebben een groot ontwerp, een grote correcte kwaliteit (naast ZEN heb geloofd die ik, maar ik ben zekere geen 100% aangezien het geweest=is= oud ik heeft gelezen over de speler), en gemakkelijke controles. Hoewel, het T10 gebruik gevoeligheid raakt, maar het zou gemakkelijk moeten zijn te wennen aan.

Probeer om de spelers te controleren bij uw lokale elektronische opslag en het te zien voor zich, die de beste manier is om te beslissen welke één u denkt beste pasvorm voor uw zuster zal zijn.
Maxell
CITAAT (MINJI.v @ brengen 13 2008, PM van het 01:45) in de war *
Als ik u was zou ik haar iriver e100 krijgen die enkel uit kwam - het is een ding van schoonheid (het is een bit zoals H10 behalve tweemaal promotie: H10 - > E10 - > E100).

Als u haar moet krijgen een iPod, is de iPodAanraking vrij goed maar het krijgt oude snel (het scherm is werkelijk aardig niettemin).

Ik kocht paaririvers (T60, x20, clix2) onlangs, zeer goed presteren allemaal
Een andere stem op nieuwe E100, de speler is goed en de prijs is ook o.k.

H10 zou het slechtst tot dusver moeten zijn iRiver! Vergeet het!
andyroxs
CITAAT (DKYang @ brengt 15 2008, 03:56 AM) in de war *
Samsung P2 zou een goede keus zijn. Ik heb deze speler zodat ken ik vanuit ervaring.

Ook, controleer Samsung T10, iRiver Clix2, en Creatieve ZEN. Allemaal hebben een groot ontwerp, een grote correcte kwaliteit (naast ZEN heb geloofd die ik, maar ik ben zekere geen 100% aangezien het geweest=is= oud ik heeft gelezen over de speler), en gemakkelijke controles. Hoewel, het T10 gebruik gevoeligheid raakt, maar het zou gemakkelijk moeten zijn te wennen aan.

Probeer om de spelers te controleren bij uw lokale elektronische opslag en het te zien voor zich, die de beste manier is om te beslissen welke één u denkt beste pasvorm voor uw zuster zal zijn.

werkelijk? im vrij zeker heeft zen goede correcte kwaliteit, niet teveel slechter dan iRiver en VEEL beter dan iPod en Samsung. Ik weet niet hoe u kon denken T10 goede correcte kwaliteit heeft. De kerel bij de opslag van Samsung vertelde ons gelukkig hoe de slechte spelers van Samsung zijn. Ik denk zijn een schande coz zij zo aardige… Anyways kijken, zegt identiteitskaart Clix2, D2, of Zen
*.: StarryEyeSurprise:. *
Ik hield van mijn H10 o_O
in elk geval CLIX 2 FTW!!!!!

krijg haar dat

Ik houd van mijn clix 2
enkel geworden het

het is totale hotness
voorbij sexy
kfreak
^ AGREE
ik werd Clix 2 (4GB) vorig jaar, en het werkt groot.
kleiner dan een creditcard maar een lil dikker dan een creditcard.
zeer handig, klein, en het is zeer makkelijk te gebruiken.
Ipod is zulk een weg scheurt!!!
CLIX REEKS FTW!!
btw, is iriver clix 8GB meer opslag, zou u haar kunnen willen krijgen dat.
im van plan zijnd om het ook te worden!
Wamu
controleer sommige overzichten zowel iRiver Clix2 als E100, zijn zij zeer aardig!

iRiver Overzicht Clix2
iRiver E100 Overzicht

Adviseer hoogst om beide iRiverspelers te kopen
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.