Warning: fopen(cache/8a22e4dd49bf13a606e11ffe5878a652.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76
strijd van de forums van soompi > de Langste van de Mens van de Wereld te passen
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Strijd van de Mens van de wereld de Langste te passen
de soompi forums > soompi interesseren > huidige gebeurtenissen
Pagina's: 1, 2
xstarsunx
Source&Credit: http://news.yahoo.com

Door OLGA BONDARUK, de Schrijver van Associated Press
Mon brengt 24, 10:25 AM in de war ET

PODOLYANTSI, de Oekraïne - heeft de fenomenale hoogte van Leonid Stadnik hem gedwongen om met een baan op te houden die hij, heeft gehouden van om te buigen aangezien hij zich rond zijn huis en beweegt om het grootste deel van zijn tijd in zijn uiterst klein huisdorp door te brengen omdat hij niet in een auto of een bus kan passen.

Maar Stadnik, die volgens de Verslagen van de Wereld van Guiness de langste mens van de wereld is, zegt zijn voorwaarde ook hem heeft onderwezen dat de wereld met kindhearted vreemdelingen wordt gevuld.

Aangezien zijn erkenning door Oekraïense verslagbewaarders vier jaar geleden, en door Guiness vorig jaar, mensen van overal ter de Oekraïne en wereld hem outsized kleding, op voorwaarde dat zijn huis met lopend water en onlangs voorstelde hem met een reuzefiets heeft verscheept.

„Dankt aan goede mensen ik schoenen heb en de kleren,“ zeiden de 37 éénjarigen vroegere dierenarts, die stillevens met zijn 66 éénjarigenmoeder.

In 2006, werd Stadnik officieel gemeten bij 2.57 meters lang (8 voet 5 duim), overtreffend een Chinese mens om de titel van de langste persoon van de wereld te eisen.

Zijn de groeispurt begon op leeftijd 14 na een hersenenverrichting die blijkbaar de overproductie van de groeihormoon bevorderde. De artsen zeggen hij sinsdien is gegroeid.

Terwijl hij kan lijken intimideren wegens zijn grootte, charmeert Stadnik bezoekers met een brede grijns en een kinderlijke lach. Hij schijnt af en toe als een eenzame jongen die in het lichaam van een reus wordt opgesloten, zelfs houdend gevuld speelgoed op zijn hoofdkussen.

De gestalte van Stadnik heeft hem wereldwijd aandacht verdiend, maar het heeft meestal een last aan hem. Hij moet vechten om om het even wat dicht bij het normaal leven te leiden.

Alle deuropeningen in zijn één-verhaal baksteenhuis zijn te kort voor hem om door zonder het buigen over te gaan. Zijn 200 kilogram (440 ponden) veroorzaakt constante kniepijn en dwingt hem vaak om zich op steunpilaren te bewegen.

Stadnik houdt van dieren, maar hij moest als dierenarts bij een veelandbouwbedrijf in een nabijgelegen dorp ophouden met, na het lijden van aan bevriezing toen hij het werk in zijn sokken in de winter liep. Hij kon zich speciaal geen gemaakte schoenen voor zijn 43 centimeters (17-duim) voeten veroorloven.

Maar zijn recente bekendheid heeft hem vrienden van overal ter wereld gebracht en hem niet om onderwezen te wanhopen.

Een Duitse mens die zei was hij zijn verre relatieve uitgenodigde Stadnik voor een bezoek verscheidene jaren geleden. Voor de reis, kreeg Stadnik aan steekproefkikkerbilletjes in een elegant restaurant en zag voor het eerst een achtbaan in een pretpark - allebei.

Kort na dat, kwam Stadnik naar huis één dag en zag een gloednieuwe computer die aan de zitting van het Web op zijn bureau wordt aangesloten - een gift van een lokale leverancier van Internet. Arbeiders van het bedrijf „die in het huis zoals kleine spionnen heimelijk worden genomen“ om de apparatuur, Stadnik te installeren gekscheerden.

Sindsdien heeft hij tot talrijke online vrienden, met inbegrip van verscheidene in de Verenigde Staten, Australië en Rusland gemaakt. Stadnik hoopt om het Engels te leren zodat kan hij beter met zijn Engelstalige contacten communiceren; momenteel, baseert hij zich op computervertalingen, die hij zegt vaak ontoereikend zijn.

Heeft de persoonlijke kleermaker van President Viktor Yushchenko's van de Oekraïne tot Stadnik twee spoorkostuums en de voorzittersplannen gemaakt om Stadnik met een reuzeauto voor te stellen. De plaatselijk autoriteiten hebben ook beloofd om gas aan het dorp van Stadnik, 200 kilometers (125 mijlen) kilometers ten westen van het kapitaal, Kiev te leveren.

Voor Zondag, gaf een lokale organisatie voor de gehandicapten Stadnik een reuzefiets zodat kan hij pedaal aan de kruidenierswinkelopslag, die in een nabijgelegen dorp is. De groep stelde ook Stadnik met een geschiktheidsmachine voor.

„ik heb altijd gedroomd dat mijn leven en leven van mijn gehouden van degenen… comfortabeler zouden worden,“ bovengenoemde Stadnik. „Mijn droom komt waar.“

Zijn buren gekscheren dat zij ook van het succes van Stadnik kunnen profiteren. „Natuurlijk zijn wij trots van hem - wij kunnen gas spoedig dankzij hebben hier hem,“ bovengenoemde Nila Kravchuk, 75.

Aangezien hij met zijn baan ophield, heeft Stadnik op het leiden van de familietuin en het behandelen van zijn drie koeien, één paard en geassorteerde varkens en kippen de nadruk gelegd. Hij leeft met zijn moeder Halyna, 66, en zijn zuster Larysa, 42.

Stadnik zegt zijn droom nu een boezemvriend, enkel zoals de vroegere titelhouder, Bao Xishun van China vindt, die vorig jaar gehuwd was.

„ik denk de toekomst stelt dat voor me,“ hij zei.

http://news.yahoo.com/s/ap/20080324/ap_on_fe_st/tallest_man

Aw. Ik wil hem iets ook verzenden!! Hij kijkt als een kleine jongen op zijn humungofiets! haha smile.gif

UPDATE: In het artikel hierboven, verklaarde het dat de president van de Oekraïne Leonid met zijn eigen auto… .................. HIJ WERD goed WERKELIJK een AUTO zou voorstellen!

de auto kijkt vriendelijk van klein voor hem lol
Hem die aantallen op een cel probeert te draaien telefoneert! omg! ik houd van dit beeld.

Kredieten: Alle foto's behoren tot de beelden van het yahoonieuws.

met een bepaalde bedoeling maakt dit verhaal me enkel gevoel zo emotioneel! Ook, las ik in een ander artikel dat hij nog GROEIT!
Het is zo verbazend hoe alhoewel hij met zelfs de eenvoudigste taken die ons slechts een kwestie van te verwezenlijken seconden nemen, hij worstelt nog als zulk een kind bij hart schijnt, zo volledig van vreugde en optimisme!!!
crunkyp0p
aw. dat is aardig van iedereen om hem te helpen
maar dang. 8 voet 5 dat gek is
jogii
aww, kijkt hij zo gelukkig en leuk op de fiets!! ik voel slecht voor hem maar ik ben werkelijk blij, werkelijk dat iedereen daar hem moet steunen en hem uit helpen.
MaNG0BaBY
Ogosh! Ik ben gelukkig dat hij zo veel steun van iedereen krijgt! :] Het werkelijk
maakt me hoopvol dat er eigenlijk wat goed in de wereld in vergelijking met hoe is
vaak horen wij over alle slechte dingen die gaan. ^^ GA LEONID!! ♥
meteorstarbb829
aww. die mensen die hem werkelijk aardig helpen kijken [:
mandapanda
wth wil ik met hem lmfao koelen, die crazy~ 8 VOET & 5 DUIM is? O___O
epark1281
I SMEEEEELLLL NBA- ONTWERP. Neem dat, Yao Ming!
Hij zal geen probleemmontage in NBA hebben.
chrissatinee
Whoaa van Lol en ik dacht ik. lang was.
zo hes nu langste nu levend mann. wow lol
STAR_x.
CITAAT (epark1281 @ brengen 24 2008, 12:15PM) in de war *
I SMEEEEELLLL NBA- ONTWERP. Neem dat, Yao Ming!
Hij zal geen probleemmontage in NBA hebben.

LOLLLLL! hij zal goed in NBA XD doen
xstarsunx
CITEER (STAR_x. @ Breng 24 2008, PM van het 01:47) in de war *
LOLLLLL! hij zal goed in NBA XD doen

lol denk ik niet het voor hem om in een basketbalteam veilig zou zijn te spelen, zei het artikel hij 440 ponden, als hij op iemand viel, die persoon zou zijn squished als een mier is.

en ik denk hij veel aan oud om in NBA is te spelen. ik denk in het artikel het zei dat zijn knie cuz hes zo lange >_< kwetst.
ahhna
het lezen van dit maakt me tingly gevoel zo en
het warme gevoel binnen x] dat is zo aardig van
hen om giften aan hem te geven =D
Clix
De heilige koe, zijn hand is als mijn hoofd.

De kerel kijkt nu vrij gelukkig, niettemin.
luzCONTROL_7
Awww, hoop ik hij het goed leven krijgt! smile.gif smile.gif smile.gif Dat hij in toekomstige too~ gehuwd wordt!

Maar één ding dat me hinderde was het deel over zijn dorp dat gas krijgt.
Geven zij slechts om het dorp van te voorzien gas omdat er daar een „beroemdheid“ is? Wat over andere dorpen?
Ik ben zeker zijn dorp het werkelijk ook vergde en als ik daar ik gelukkig zou zijn leefde maar aan me voelt het nog stom dat zij begonnen te geven slechts nadat de 257 cmkerel werd gevonden.
Ofcourse kan ik niet weten of gaven zij niet alvorens maar dat enkel de indruk is die ik van het artikel heb gekregen.
iJAYEE `

Ik wil hem materiaal verzenden nu, ook! (:
dkang219
aww slechte kerel.
minstens heeft hij ventilators die hem dingen verzenden =)
WhenLifeGivesYouLemons
aww dat zulk een zoete verhaal is smile.gif
de wereld schijnt niet wreed
Sungminnnie
Aw, die werkelijk zoet is.

Maar kerel, die zo lang is!
Zeer koel (x
MickyoochunJudy
lol… de Chinese man het over misschien is yao ming…. spreektlol….8 voet 5 in….
bbyxwinnie
lol aww im zo trots van de kerel; D zo veel goedhartige mensen daar
cookiieDough
aww
er zijn zo vele aardige mensen daar: )
angelic_diablo
Het raakt werkelijk om over menselijke vriendelijkheid te lezen. Ik ben zo gelukkig zodat vele mensen hem uit helpen smile.gif
_simple.dreams
wowwww heb ik altijd gedacht dat de Chinese mens de langste man in de wereld was.
ixLoveXse7en
aw…. im trots van hem happy.gif
kathy
aww dat zoet is. Hij herinnert me aan BFG (Grote Vriendschappelijke Reus) lol.

Zijnd lang dat & dat zwaar heel wat spanning op uw benen & knieën hoewel >< zet
kimmykimkim
wow 8 voet
aww raakt het verhaal zo en zoete ^^
vip_gd
haha hoe hij de knopen op zijn cel xD drukt
OnlyJinky
Slechte kerel. Ik wedde hij niet iedereen kon schroeven, aangezien dat endup zijnd een doodslag.
x. suki
aww dat van iedereen werkelijk aardig is om hem te helpen =)
hehe~
Keiyun
CITAAT (xstarsunx @ breng 25 2008, 09:56 AM) in de war *
lol denk ik niet het voor hem om in een basketbalteam veilig zou zijn te spelen, zei het artikel hij 440 ponden, als hij op iemand viel, die persoon zou zijn squished als een mier is.

en ik denk hij veel aan oud om in NBA is te spelen. ik denk in het artikel het zei dat zijn knie cuz hes zo lange >_< kwetst.

xD te hoeven hij niet om veel te doen. Grijp de bal, houd het, gang tegen over aan de hoepel hoog en laat vallen binnen het.

Het is aardig te zien de mensen hem dingen verzenden om hem uit te helpen. =]
agnes.
aww is dit zo leuk en zoet! : 3
tommy96814
nog langer dan yao. ik zou denken hij convertibel, suzuki, hummer of landrover zou krijgen.
lov3-me-n0w
i juz zag het nieuws vanochtend.
zo aardig van iedereen om hem te helpen =)
lidoolElmo
CITAAT (jogii @ brengt 25 2008, 05:13 AM) in de war *
aww, kijkt hij zo gelukkig en leuk op de fiets!! ik voel slecht voor hem maar ik ben werkelijk blij, werkelijk dat iedereen daar hem moet steunen en hem uit helpen.

aeisha
hoe snoepje.
welke de reusachtige handen hij hebben.
Tuffcore
CITAAT (aeisha @ brengt 25 2008, 06:50 AM) in de war *
hoe snoepje.
welke de reusachtige handen hij hebben.

Hoe groot is zijn schlong??
MOOVERDOSE
Wow van Omigosh! Zijn hand kon waarschijnlijk verpletteren dat de hand van andere persoon!

Dat is zo ontzagwekkend dat hij een auto kreeg. smile.gif
xXSJloveXx
hij is niet alleen lang
maar zeer grote lol
hij kijkt werkelijk vriendelijk
kuroxkitsuneX3
Ik ga met zijn verklaring akkoord. Elke dag kunt u vriendelijke mensen vinden. Maar slechts als u hard genoeg…. kijkt :]
angelfightrJ
CITAAT (luzCONTROL_7 @ brengen 24 2008, 05:46PM) in de war *
Awww, hoop ik hij het goed leven krijgt! smile.gif smile.gif smile.gif Dat hij in toekomstige too~ gehuwd wordt!

Maar één ding dat me hinderde was het deel over zijn dorp dat gas krijgt.
Geven zij slechts om het dorp van te voorzien gas omdat er daar een „beroemdheid“ is? Wat over andere dorpen?
Ik ben zeker zijn dorp het werkelijk ook vergde en als ik daar ik gelukkig zou zijn leefde maar aan me voelt het nog stom dat zij begonnen te geven slechts nadat de 257 cmkerel werd gevonden.
Ofcourse kan ik niet weten of gaven zij niet alvorens maar dat enkel de indruk is die ik van het artikel heb gekregen.

lol, zeiden zij dat zij gekscheerden. rust onderaan een bit. sweatingbullets.gif

Kathy CITAAT (@ breng 25 2008, 01:33 AM) in de war *
aww dat zoet is. Hij herinnert me aan BFG (Grote Vriendschappelijke Reus) lol.

Zijnd lang dat & dat zwaar heel wat spanning op uw benen & knieën hoewel >< zet

haha die is wat ik dacht! hij is zo koel: D!! en hij kijkt werkelijk snoepje (: ik weet niet waarom maar ik een brede glimlach op mijn gezicht bij het gehele gevulde speelgoed op zijn hoofdkussending…. hadvond dat werkelijk aanbiddelijk. ik veronderstel hij werkelijk van dieren, huh houdt? met dat en het geheel dat een vroeger dierenartsding is. (:

ik ben zo blij om te zien dat vele mensen aan hem vriendelijk zijn. ik vind dat werkelijk ontzagwekkend (: <33
LazyAzian
Awww!! Van hem zo sweeet en soort voor een grote mens! Ik houd van die soort mensen (^^) ~
xgotzzricex
Heilige crap zijn handdd

En hij groeit NOG????

Mijn goedheid.
loversixteen
hij herinnert me aan een jong geitje toen hij met zijn cellphone! speelde! zo leuk!!!

en ik kan niet mensen geef hem eigenlijk vrij materiaal. zo zoet laugh.gif
pucastar
de mensen zijn zo aardig ook hem smile.gif

en OMG hij; s hoopt lang op!!
skimchee
wow, die een werkelijk aardig verhaal was smile.gif

hoe ironisch dat is, die de grootste man enkel als moeilijke tijd heeft aangezien een kind doet.
het is werkelijk zoet hoe iedereen hem uit als dat helpt, als er om het even welke manier was kon ik helpen, zou ik het definetely doen.
7654321friend
zijn onvermijdelijk dat hij sommige soorten ongemak in het leven, maar zijn goed zou ontmoeten anderen helpt hem.
onewhite leugen
Aw, kijkt hij als een gelukkig klein jong geitje! Maar hij is reusachtige O___O
ARANGEL
omg: x
hij kijkt zo reusachtig in die „grote“ auto!
ik bedoel zijn als. een groot-dan-gemiddelde persoon in een slimme auto xD!

cellphonepic is leuk.

gekke tho o_o van de hersenenverrichting
xree
dang!
misschien zouden zij hem moeten bouwen een aangepaste auto voor zijn grootte >.<
ilovejaejoong
hij zou een video moeten verzenden om mijn rit te pooien zodat kunnen zij zijn auto aanpassen
appel. Bi
aww, is hij zo aanbiddelijk, bekijkt die glimlach in ELK beeld!
hij is nog een jongen bij harteventho hij 37 en 8 voet 5 O_O is
goed, hoop ik hij zal ophouden spoedig groeiend, als hij om het even welke grotere omgoodness kweekt: X
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.