Door OLGA BONDARUK, de Schrijver van Associated Press
Mon brengt 24, 10:25 AM in de war ET

PODOLYANTSI, de Oekraïne - heeft de fenomenale hoogte van Leonid Stadnik hem gedwongen om met een baan op te houden die hij, heeft gehouden van om te buigen aangezien hij zich rond zijn huis en beweegt om het grootste deel van zijn tijd in zijn uiterst klein huisdorp door te brengen omdat hij niet in een auto of een bus kan passen.
Maar Stadnik, die volgens de Verslagen van de Wereld van Guiness de langste mens van de wereld is, zegt zijn voorwaarde ook hem heeft onderwezen dat de wereld met kindhearted vreemdelingen wordt gevuld.
Aangezien zijn erkenning door Oekraïense verslagbewaarders vier jaar geleden, en door Guiness vorig jaar, mensen van overal ter de Oekraïne en wereld hem outsized kleding, op voorwaarde dat zijn huis met lopend water en onlangs voorstelde hem met een reuzefiets heeft verscheept.
„Dankt aan goede mensen ik schoenen heb en de kleren,“ zeiden de 37 éénjarigen vroegere dierenarts, die stillevens met zijn 66 éénjarigenmoeder.
In 2006, werd Stadnik officieel gemeten bij 2.57 meters lang (8 voet 5 duim), overtreffend een Chinese mens om de titel van de langste persoon van de wereld te eisen.
Zijn de groeispurt begon op leeftijd 14 na een hersenenverrichting die blijkbaar de overproductie van de groeihormoon bevorderde. De artsen zeggen hij sinsdien is gegroeid.
Terwijl hij kan lijken intimideren wegens zijn grootte, charmeert Stadnik bezoekers met een brede grijns en een kinderlijke lach. Hij schijnt af en toe als een eenzame jongen die in het lichaam van een reus wordt opgesloten, zelfs houdend gevuld speelgoed op zijn hoofdkussen.
De gestalte van Stadnik heeft hem wereldwijd aandacht verdiend, maar het heeft meestal een last aan hem. Hij moet vechten om om het even wat dicht bij het normaal leven te leiden.
Alle deuropeningen in zijn één-verhaal baksteenhuis zijn te kort voor hem om door zonder het buigen over te gaan. Zijn 200 kilogram (440 ponden) veroorzaakt constante kniepijn en dwingt hem vaak om zich op steunpilaren te bewegen.
Stadnik houdt van dieren, maar hij moest als dierenarts bij een veelandbouwbedrijf in een nabijgelegen dorp ophouden met, na het lijden van aan bevriezing toen hij het werk in zijn sokken in de winter liep. Hij kon zich speciaal geen gemaakte schoenen voor zijn 43 centimeters (17-duim) voeten veroorloven.
Maar zijn recente bekendheid heeft hem vrienden van overal ter wereld gebracht en hem niet om onderwezen te wanhopen.
Een Duitse mens die zei was hij zijn verre relatieve uitgenodigde Stadnik voor een bezoek verscheidene jaren geleden. Voor de reis, kreeg Stadnik aan steekproefkikkerbilletjes in een elegant restaurant en zag voor het eerst een achtbaan in een pretpark - allebei.
Kort na dat, kwam Stadnik naar huis één dag en zag een gloednieuwe computer die aan de zitting van het Web op zijn bureau wordt aangesloten - een gift van een lokale leverancier van Internet. Arbeiders van het bedrijf „die in het huis zoals kleine spionnen heimelijk worden genomen“ om de apparatuur, Stadnik te installeren gekscheerden.
Sindsdien heeft hij tot talrijke online vrienden, met inbegrip van verscheidene in de Verenigde Staten, Australië en Rusland gemaakt. Stadnik hoopt om het Engels te leren zodat kan hij beter met zijn Engelstalige contacten communiceren; momenteel, baseert hij zich op computervertalingen, die hij zegt vaak ontoereikend zijn.
Heeft de persoonlijke kleermaker van President Viktor Yushchenko's van de Oekraïne tot Stadnik twee spoorkostuums en de voorzittersplannen gemaakt om Stadnik met een reuzeauto voor te stellen. De plaatselijk autoriteiten hebben ook beloofd om gas aan het dorp van Stadnik, 200 kilometers (125 mijlen) kilometers ten westen van het kapitaal, Kiev te leveren.
Voor Zondag, gaf een lokale organisatie voor de gehandicapten Stadnik een reuzefiets zodat kan hij pedaal aan de kruidenierswinkelopslag, die in een nabijgelegen dorp is. De groep stelde ook Stadnik met een geschiktheidsmachine voor.
„ik heb altijd gedroomd dat mijn leven en leven van mijn gehouden van degenen… comfortabeler zouden worden,“ bovengenoemde Stadnik. „Mijn droom komt waar.“
Zijn buren gekscheren dat zij ook van het succes van Stadnik kunnen profiteren. „Natuurlijk zijn wij trots van hem - wij kunnen gas spoedig dankzij hebben hier hem,“ bovengenoemde Nila Kravchuk, 75.
Aangezien hij met zijn baan ophield, heeft Stadnik op het leiden van de familietuin en het behandelen van zijn drie koeien, één paard en geassorteerde varkens en kippen de nadruk gelegd. Hij leeft met zijn moeder Halyna, 66, en zijn zuster Larysa, 42.
Stadnik zegt zijn droom nu een boezemvriend, enkel zoals de vroegere titelhouder, Bao Xishun van China vindt, die vorig jaar gehuwd was.
„ik denk de toekomst stelt dat voor me,“ hij zei.
http://news.yahoo.com/s/ap/20080324/ap_on_fe_st/tallest_man
Aw. Ik wil hem iets ook verzenden!! Hij kijkt als een kleine jongen op zijn humungofiets! haha

UPDATE: In het artikel hierboven, verklaarde het dat de president van de Oekraïne Leonid met zijn eigen auto… .................. HIJ WERD goed WERKELIJK een AUTO zou voorstellen!
de auto kijkt vriendelijk van klein voor hem lol
Hem die aantallen op een cel probeert te draaien telefoneert! omg! ik houd van dit beeld.
Kredieten: Alle foto's behoren tot de beelden van het yahoonieuws.
met een bepaalde bedoeling maakt dit verhaal me enkel gevoel zo emotioneel! Ook, las ik in een ander artikel dat hij nog GROEIT!
Het is zo verbazend hoe alhoewel hij met zelfs de eenvoudigste taken die ons slechts een kwestie van te verwezenlijken seconden nemen, hij worstelt nog als zulk een kind bij hart schijnt, zo volledig van vreugde en optimisme!!!