Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Dorms, Plaats of Eigenschappen?
soompi forums > soompiwereld > studenten
dancingbymyself
Zo heeft school im die volgend jaar twee dorms gaat. Men is meer convientent in termen van plaats (juiste dichtbijgelegen alles), maar andere heeft meer… materiaal dat ik heb verondersteld. Als hebben zij een cafetaria in het gebouw, en zij hebben ook wifi (geen die andere). Als u me was welke men u zou plukken.
itrayya
de afstand zou niet werkelijk moeten van belang zijn,
omdat als u lui bent te ver te gaan, dan waarom ga naar universiteit, recht?

ik denk iets kies die comfortabeler is aan u.
u moet uw studiegewoonten kennen,
en hoe u kunt lui krijgen en kunt zijn.

ik leefde dichtbij alles mijn eerstejaarsstudentjaar,
maar ik was vroeg de hele tijd voor klasse.
mijn ruim leefde dichtbij alles, en zij was laat de hele tijd.

nu, ver leef ik. fundamenteel de meest verste ruimte op de campus,
maar het is stil, kan ik goed bestuderen.
en ik pas me af.
ik niet word lui om naar klasse te gaan. ik weet ik moet gaan extra vroege oorzaak ik verder leef.

ik kies eerder op z'n gemak iets.
wij zijn allen hier voor school, om dichtst aan de koffie, recht te leven niet?

maar dang. im het razen en tieren.
GOED GELUK aan u!!!
ik hoop u van dorms geen kwestie geniet die u kiest.
en bovendien, u zult op de school meer dan 1 jaar, recht zijn?
u kunt verschillende dorms proberen. ik.

neem zorg.
ik houd van ziend u rond post. smile.gif
dancingbymyself
droevige ^i am, maar ik begreep die post niet bij allen…

miyukihime
CITAAT (dancingbymyself @ breng 24 2008, 01:59PM) in de war *
Zo heeft school im die volgend jaar twee dorms gaat. Men is meer convientent in termen van plaats (juiste dichtbijgelegen alles), maar andere heeft meer… materiaal dat ik heb verondersteld. Als hebben zij een cafetaria in het gebouw, en zij hebben ook wifi (geen die andere). Als u me was welke men u zou plukken.

Ik zou plukken absoluut welke men dichter is aan campus. Dat is het punt van het dorming is niet het of u zou een flat plukken. lol werkelijk, dichter aan campus u vaker u zult gaan naar klasse bent! biggrin.gif Minstens zou dat de logica haha moeten zijn.

Buiten dat, als u niet om het zijn dicht bij klassen geeft dat veel voor het voedsel lol gaat, is niets beter dan ontwikkelend van bed en rubriek rechtstreeks aan de cafetaria zonder het moeten buiten het gebouw gaan.
zij-glimlachen
uw school heeft twee slechts dorms? dat moet een zeer zeer zeer kleine universiteit zijn. lol.

maar ja.
ik leef in een waardeloze gemeenschap dorm verre van de belangrijkste campus.
zodat zoals van u tweemaal zo slecht is. maar ik heb leren om aan het aan te passen. ;]

ik ben zeker u ook met wat zult kunnen aanpassen dorm u kiest.
de lange gangen zijn aardig, tenzij u voor klasse laat bent. haha~
maar het is een goed uitwerkt:]

wat er ook u denkt aan u meer ten goede zal komen.
dancingbymyself
CITAAT (de zij-glimlachen @ brengen 25 2008, 09:43 AM) in de war *
uw school heeft twee slechts dorms? dat moet een zeer zeer zeer kleine universiteit zijn. lol.

maar ja.
ik leef in een waardeloze gemeenschap dorm verre van de belangrijkste campus.
zodat zoals van u tweemaal zo slecht is. maar ik heb leren om aan het aan te passen. ;]

ik ben zeker u ook met wat zult kunnen aanpassen dorm u kiest.
de lange gangen zijn aardig, tenzij u voor klasse laat bent. haha~
maar het is een goed uitwerkt:]

wat er ook u denkt aan u meer ten goede zal komen.

Echt hebben heel wat Koreaanse universiteiten niet zelfs dorms omdat iedereen of het leven thuis of bij een hasuk.
zij-glimlachen
^^ oh, u bestudeert in het buitenland in Korea?
SouthernBelle82
Ik zou naar andere met wifi en de cafetaria gaan. U kunt altijd aan het andere gebied voor de andere activiteiten worden. Hangt af van hoeveel u Internet gebruikt en wat de andere plaats aanbiedt. Ik wilde ook toevoegen dat ik met iedereen op afstand akkoord ga en waar uw klassen en alles zijn. Persoonlijk zou ik zo dicht mogelijk lol worden.
Yangchild
ik zal dorm bij dichter aan campus enkel omdat het dichter is… kan opstaan en liep aan klasse zonder extra inspanning.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.