Warning: fopen(cache/58d2bdc57399a5715a6a5ae53635d306.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76
soompi forums > de Jojo van Na Yooo van Ahn Dwe?
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: De Jojo van Na Yooo van Dwe van Ahn?
soompi forums > soompikunstenaars > uitvoerders
Coc0 Kimbo
I havent geregistreerd in een loongtijd!!! haha

Om het even welke manieren…. Ik registreerde dwe Na Ahn yo… cuz het vriendelijk van nu op mijn droevig liefdeleven = toepast

haha niets ernstige tooo… Ik had enkel wat pret heh

Het Mike blijft in het begin een bit achter maar het krijgt goede recentere hahaha

Ik voegde één of ander kruid haha om het even welke toe manieren het ouuuut!! controleren! en verlaat me somluvin

SOUNDCLICK

en is hier mijn incase van de youtuberekening u wilt dalen door en commentaren daar eveneens verlaten lol

YOUTUBE

Pce

x3wendy
davidddddddd! het is een tijdje geweest aangezien ik aan u heb gesproken of van u u biggrin.gif klink nog great<3 gehoord
i l0ve het het meest refrein, hoewel sommige delen van onhandig vriendelijk schijnt omdat het plotseling luid is.
het hoge deel schijnt lichtjes zwak maar het lied was globaal groot.
& Ilovee klinkt de delen waar u kracht in het zet, met een bepaalde bedoeling het ontzagwekkend!
l0vel0vek0rean
Werkelijk aardig!!! biggrin.gif
Kunt u enkel eraan herinneren me waar dit lied van is?
Omdat ik ik het weet hebben het in mijn computer….maar weet enkel wie niet it~lol zong
U zingt als een echte singer~^^
zeer krachtig en pro~
aangezien ik niet kan zingen….Ik kan niet geven critiques~hahah~
yepyepyep uw is vocaal groot!!!:)
jzsun
^ wheesung ~ die totale loveee is; P

OMG WENDY U KENT M. PRO! O_________O
T.T is hier een andere kerel ik aan collab met someday streef.
het was absoluut mooi.
u bent als de lente terwijl het gen als de winter is
xD zou y'all een duet~ lalala dat moeten doen
prachtige dekking; P u heeft yoself een nieuwe fangirlstalka xD

ps. het droevige uiteinde van het liefdeleven mah = = „
u bent mooi en u bent Koreaans. klaag niet.
Coc0 Kimbo
x3wendy- haha herinner ik u!! ya mijn is mic niet de beste kwaliteit het everytime ik zingt hoogte = ik overbelast denkt ik n omhoog zou kunnen proberen sparen voor werkelijk aardige =)

l0vel0vek0rean- WHEESUNG!!!! Hij is ernstig mijn favoriet =) Dank voor de aanvulling!

jzsun- haha zoete >< heb ik een stalker hah dank!! wie is gen?? =
Gackt
Dit was werkelijk goed. Het gen is een grote zanger die zijn materiaal hier af en toe post. IIRC hij heeft dit lied eveneens gedaan. U zou twee een lied samen absoluut moeten doen.
Eidereend
ooh, niet zaag de post vóór oO. dat is vreemd.

In elk geval, kreeg u een andere ventilator en stalker? Btw… Ik denk ik u voor echt zou kunnen besluipen om een Kleverige prestatie te zingen. Wheesung met me LOL… zolang het neemt. [of niet gekscherend… lol…]

Uw stem is absoluut mooi, en heeft werkelijk een groot gevoel aan het. Zeer prettig om te luisteren aan. U hebt ook een grote controle over het en er zijn niet vele hoogtekwesties. Het enige slechte ding dat ik het is uw mics zou wijzen op de slechte kwaliteit cuz het knalt wanneer u te luid gaat. Ik gebruikte om het zelfde probleem met één van mijn oude mics te hebben.

hield van dit ♥
jenny____x
wow.
uw dekking van 안되나요 is werkelijk goed.
ik houd van dit lied, en ik houd van zingend dit lied bij noraebang lol
Coc0 Kimbo
Gackt- Ooh ic haha die koel zou moeten zijn! dank voor het vertellen me =)

De eidereend Hmmm maar het ding zijn ik kocht mijn mic want 100 dollars = het ongeveer 2 jaar oud nu… is Maar hopelijk denk ik aan het gaan allen uit en kopende voor ongeveer 200 als ik het geld lol bleh… krijg Dank voor DA- commentaar! ~

jenny____x- het gebruik van I om dit bij noraebang de hele tijd ook te zingen!! haha heb ik eigenlijk een noraebangmachine bij mijn huis>< huhu
~koe*no*sainou~
oh mijn o.o uw stem… omg o.o… lol is. *speechless* is het zeker reeeeeeeeeally unieke >.< als u een zanger was ik over u =D cuz u heb een sterke en stevige maar zachte en sexy stem tezelfdertijd xP aww >.< post kwijlen zou die zingt! hehe
r0mantisteg0ist
wooow, is uw stem schitterende ^^
voor dit lied… was het eind <33 zulk een sterke stem ~
ik ging naar uw youtubeding. het falset aan het eind O___O was pro
dammmn, wil ik uw stem stelen, hahah XD

ik kan beroemd u voorstellen:]
djook het hwaiting ~
amoi90
Nice song~ ben ik een grote ventilator van de stem van Wheesung, zodat kalmerend n aardig te luisteren…

Anyways, vrij goede u're!!!
Enkel dat is het geluid onplezierig wanneer u die hoge nota's >.< zingt
Houd omhoog het goede werk!!!

U zou moeten proberen ik mis u door Wheesung!!! xD
of juz negeer me….
Hakxzz
grote baan =) ik houd van uw stem ^^
raspberylotion22
welkom back~ =]
uw stem verbeterde een aangezien ik het het laatst hoorde. grote baan!
hoop om meer van u te horen soon~

de goede baan bij het raken van de hoogte neemt van… nota maar vriendelijk klinkt gilde het van gedwongen, als u het in plaats van het uit u het weet „zong“?
dat is mijn enig pietluttig deel ^^
littlepinkmarshmallow
Omgsh! Uw zingen is groot!!!! U hebt een werkelijk aardige stem smile.gif en ik houd van uw muziek!!
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.