Warning: fopen(cache/28672ce8196bd43a3ba45692a8cca8a6.cache) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 75

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mounted-storage/home99a/sub005/sc62243-MFUN/universeofabundantlife.com/websitetranslator/cache-script.php on line 76
de forums van soompi > Behandelend Acne met Benzoyl Peroxyde en Retina
Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Het behandelen van Acne met Benzoyl Peroxyde en Retina
de soompi forums > soompi interesseren > gezondheid & geschiktheid
what~the~vu
de arts schreef me enkel met deze actuele formules voor. ik hebben was benieuwd om het even welk van u probeerde deze en het voor u werkte? als u niet op me let die… vraagt hoe slecht uw acne was en hoe lang het duurde om het van de hand te doen als het met deze producten werkte.

dank vooraf. ik wil niet mijn tijd op deze verspillen als zij niet werken.
Anglian_Viking
Ik kreeg mijn partner wat vlekbehandeling die benzoyl peroxyde toen hij acnemechanica had, die gebied de schouders was, hoger wapen bevatte, rug toe te schrijven aan vuile kleren aangezien hij gaat berg het biking en gewoonlijk enkel eind omhoog met een modderige bovenkant gaat die van ziekteverwekkers die in zijn zwetende open poriën gaan volledig is.

Als uw vlekken oorzaak door het gebruik van het hygiëneprobleem het benzoyl peroxyde zijn, zullen zij geen vlekken die door hormonen niettemin worden veroorzaakt beïnvloeden, is het natuurlijke ontsmettingsmiddel van de olie van de theeboom beter naar mijn mening aangezien ik mijn partner ertoe bracht om te krijgen dat te proberen aswell en het werkte. Als uw vlekken oorzaak door hormonen zijn, als u twee keer per dag uw gezicht atleast wast zonder het gezicht te raken veel toen is het probally een hormonenprobleem, zal ik voorstellen u teunisbloemolie voor hormooncontrole en saldo gebruikt.
luvbubble15
ik ken iemand wie medicijn met benzyl peroxyde nam, verbeterde het werkelijk zijn acne, van uber slechte huid aan normale huid, na gelijkaardige 6 maanden.
zoals voor me, nam I eens dit facewash met benzyl p daarin en het deed niets, maar anderzijds mijn huid nooit dat afschuwelijk was om te beginnen met.
Anglian_Viking
^Then de gebaseerde wortel van uw acne hormonaal is
vip_gd
het maakte mijn huid weg pellen - __-
een bit te sterk voor me. het is verschillend voor anderen
kdoliser
ik heb het materiaal van de vlekbehandeling voor b/p, niettemin werkt het niet voor me.
het hangt werkelijk van de persoon af, zweert sommigen door het…
lhsbndfrk89
OMG!
ik postte een onderwerp over dit als 2 jaar geleden ik denk.
Goed, anyways, werkt het FORREALZ!!!!

Het kan uw huid uitdrogen toepast zo wat lotion van de nrgeur met gelijkaardig sommige vitaminen op het.
Ongeveer blondeert het benzol het verlicht uw huid en als het op uw kleren krijgt het zal bleken het.

De retina het maakt tot uw gezicht SUPER rood als u gevoelige huid hebt, maar het is al waarde het.
pekkles
De retina deed niets voor me… en het was DURE DANG.
Ik heb proactiv gebruikt, wat schijnt beter te werken.
Een weinig opnieuw uitbrekend onlangs, niettemin ><
what~the~vu
CITAAT (pekkles @ breng 25 2008, 02:13PM) in de war *
De retina deed niets voor me… en het was DURE DANG.
Ik heb proactiv gebruikt, wat schijnt beter te werken.
Een weinig opnieuw uitbrekend onlangs, niettemin ><

ik probeerde proactiv een paar jaar geleden en het deed om het even wat voor me niet. ik denk het een afval van geld was. ik probeerde ook ook nemend erythomycinpillen en het werkte in het begin maar ik veronderstel mijn lichaam gekregen voor dat immuun zodat meer werkt het niet. nu moet ik deze hopelijk proberen… het niet allen voor niets.
dry.gif

dank voor de input ppl
☆ ビビアン
Voor ance-producten als Pro-actief, hoorde ik u het moet schakelen
elke weinig maanden omdat uw lichaam zich met het vertrouwd zal maken
en het zal ophouden werkend. tongue.gif

GEEF uit: Door te schakelen, bedoel ik een nieuw merk.
Ik wil somebody niet geld verspillen bij het kopen van nieuwe pro-actief
aangezien het zo duur is! ><;
Pandapple
benzoyl het peroxyde brandt werkelijk slecht me en het maakt me kijken als ik heeft een zonbrandwond everytime ik aanzette, houd op ik gebruikend het en gebruik andere voorschrijf acnemed
COOKEED
ik gebruikte dit bp ding voor gelijkaardig een paar maanden, en toen het als het tegengehouden werken
weet iedereen of is dit normaal?
x `aNNiie.
Hangt af hoe sterk het is. Mijn vrienden en broershuid is nu een duidelijker.
_ATELIER
RETINA! ZIJN GOOOOOOOOD!
maakte mijn acne weggaan en vlotte huid… w00t.
kwok
Iedereen reageert verschillend met BP, zou het niet voor u kwetsen om het te proberen. Herinner me om het op één stuk van uw gezicht uit te proberen om te zien of bent u allergisch voor het (d.w.z. gevlekt, uiterst rood zelfs daarna BP, chemische brandwonden, enz. binnen heeft geregeld). De meeste mensen die godsdienstig BP gebruiken en het correcte bedrag gebruiken (het kleine bedrag eerst, dan rek omhoog het bedrag u zette aan wanneer u hebt gevonden als uw huid heeft aangepast aan BP en klaar voor hoger) geweest zullen omhoog beëindigen ontruimend hun acne (tenzij het hormonaal is, als vroeger gezegd). Welke % van BP bent u die worden voorgeschreven? Ik zou 2.5% voorstellen aangezien het de meeste mensen goede resultaten heeft gegeven. 5% en 10% BP zijn vriendelijk van ruw op de huid, maar als uw huid het, op alle manier kan behandelen.

Volg absoluut BP met goede nietcomedogenic op en olievrij (tenzij het jojoba olie) vochtinbrengende crème is. Als u niet de droogte van BP kunt vergen, kunt u verkiezen om vochtinbrengende crème eerst te gebruiken alvorens op BP, dit te zetten zult geven BP enkel een andere laag door gaan in uw huid niettemin worden.
chocopocky
Ahh. Het werkte dat goed voor me niet.
<3goesDOKIDOKI
ik gebruikte een actuele room met BP en slechts… 2.5% denk ik.
voor de eerste maanden was het o.k., dan begon ik om een reactie te ontwikkelen?
wanneer ik zette maakte het op het mijn huid werkelijk jeukerig en het zou rood worden en zou rood voor een dag blijven (zelfs als ik het raakte) niet
zo gooide ik het weg enkel.

ik had geen acne maar ik had heel wat kleine lastige builen op mijn voorhoofd.
BP deed werkelijk ook niet veel voor hen niet
PDURRR
ik gebruik benzoyl peroxyde
maar van lezing één van de commentaren heb gedacht die ik het grootste deel van mijn acne is hormonale lol

dam u willekeurige grote builen.
ik ben oude genoeg reeds pukkels wegga D: <

ik probeerde nooit retina
ik verkies benzoyl peroxyde over sylylic zuur
babiloveyoo
momenteel im gebruikend Duac voor de ochtend en retin-a-Micro voor de nacht en ik neem Doxycycline tabets 1 voor 2 keer per dag ontbijt & diner en aanvankelijk ur gezicht wordt het branden het voelen en huidschil maar dat is de aanwijzing dat zijn het werken. Zijn van Anyways 2 weken aangezien ik naar de dermatoloog en mijn resultaten ging zijn eenvoudig verbazend. Ik adviseer nemend de tabletten met de behandelingen u betere resultaten zult zien. Hoop geholpen dit
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.