Bamidele
Breng 26 2008, PM van 05:50 in de war
Hello allen:
Zo heb ik werkelijk, werkelijk slechte allergieën (stof, seizoengebonden, milieu), en op dit ogenblik is het zeer slecht d.w.z. pijnlijke keel, runny neus, die aan oneindigheid, waterige ogen, moeheid niezen. Voor me wanneer ik een allergieaanval krijg is het als het hebben van een meer sucky koud/verwarmingspijp maar een manier. Zo is mijn Doc. als gebruik Claritin en iedereen zegt altijd om het te gebruiken maar het schijnt niet om OM HET EVEN WAT voor me te doen. Ik ben in Tucson, AZ en aangezien het opnieuw de zomer krijgt te zijn reaking deze allergieën verwoesting op mijn leven.
Heeft iedereen anders geen resultaten met Claritin?
Als zo wat u in plaats daarvan gebruiken?
Zijn er om het even welke remodies voor allergieën die geen medicijn zijn?
Ik heb hulp nodig, omdat ik slechter dan crap deze dagen voel en het werkelijk werkelijk werkelijk!! stinkt: (
Om het even welke hulp wordt ZEER GEWAARDEERD!!
Baby9
Breng 26 2008, PM van 07:15 in de war
mijn mom probeerde claritin maar het werkte niet werkelijk en soort slechter gemaakt het.
uhm, veranderde zij in benedryl (schuin werktijd af)
uhmm. dat probeer? idk.
babyleese
Breng 26 2008, PM van 08:33 in de war
Blah, gebruikte ik om AFSCHUWELIJKE itchy/waterige ogen, stuffy neus, en fatigueness te krijgen.
Ik gebruikte om Clartin te gebruiken en het werkte o.k.
Nu koopt mijn familie Reactine (het Extra uur van Sterkte 24) en het werkt werkelijk goed! (Hoewel dit zou kunnen zijn omdat mijn allergieën niet slecht anymore… zijn schenen zij om in het verleden de paarjaren ^^) weggegaan te zijn
Goed geluk!
esayel
Breng 26 2008, PM van 10:51 in de war
Naar uw arts en hem/haar als er om het even wat zijn die ga vraag kan worden voorgeschreven?
Ik neem een dubbele dosis claritin/loratadine om mijn allergieën OP een DAGELIJKSE BASIS te controleren. Soms zelfs 3x. Het helpt, gewoonlijk, behalve de werkelijk slechte aanvallen. Maar alles verschijnt op mijn huid, in tegenstelling tot het die ademhalings/enz.effect is--zo kunnen de gevolgen ook voor u verschillend zijn?
QUlRKofFATE
Breng 27 2008, 12:28 AM in de war
claritin is nu net over de teller? zo hebt u waarschijnlijk enkel iets nodig sterker. vraag uw arts om iets voor u voor te schrijven. hoop u beter spoedig voelt!
PDURRR
Breng 27 2008, PM van 12:38 in de war
zelfde! god haat ik dit keer van het jaar
mijn ogen itch als pinkberry!!!!!!!!!!!!!
o.k. claritin het werk, het is vriendelijk van pricey
als ik werkelijk als het nemen van allergiemedicijn voel
ik neem gewoonlijk een generisch merk
het helpt alittle
maar het Isoort wil niet van medicijn afhangen zodat ga ik enkel met mijn dag met mijn glazen en waterige ogen en runny neus Y_Y
mz simmonz
Breng 27 2008, PM van 12:44 in de war
Claritin werkt dat goed voor me niet maar Zyrtec.
Stedelijke Kunoichi
Breng 27 2008, PM van 12:58 in de war
Als vroeger vermelde esayel, kunt u omhoog op uw dosis verdubbelen. Als het nog niet helpt, zult u op een ander merk moeten overschakelen. Dat is wat ik doe wanneer mijn lichaam aan één merk went. Claritin & Zyrtec zijn beide beschikbaar over de teller. Ik houd persoonlijk van Zyrtec. Het enige andere merk dat ik die kan nog worden voorgeschreven ben Allegra. het heb geweten. (niet Singulair sinds is er wat zelfmoordonderzoek dat op dit ogenblik gaat).

Uw arts zou u steekproeven moeten geven zodat kunt u zien welke men het best werkt. Als uw verzekering het dekt, denk misschien na krijgend allergieinjecties… voor me, dat uiteindelijk werkelijk werkelijk geholpen.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.