Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: Replay
soompi forums > soompivermaak > anime/manga & spelen
uknowyunho
Doe iedereen weten om het even wat over dit manga… ik benieuwd ben waar ik meer info op dit verhaal kan krijgen. Dank.
Telly
CITAAT (uknowyunho @ 23 Dec 2005, 08:48PM) [snapback] 1105370 [/snapback]

Doe iedereen weten om het even wat over dit manga… ik benieuwd ben waar ik meer info op dit verhaal kan krijgen. Dank.

ik denk het in www.manganut.com = beschikbaar is)
Akoestisch
Post #262.

Ik heb dit manga gelezen. Ik vergat waar ik het van kreeg, maar als ik ooit de link vind, zal ik het voor u verstrekken.
Ik dacht persoonlijk het de moeite waard was lezend, vooral aangezien het zo kort was. Ik adviseer het. smile.gif
Q_Park
Ik ben enkel met klaar het lezen van dit manhwa en het einde was werkelijk droevig aan me!

ik kan niet geloven dat Karam Naru toen wanneer aan HyunSoo verliet en zich zodat de volgende tijd offerde zij van HyunSoo kon eerst houden!

Ik denk dat dit manhwa een gevolg vergt omdat ik enkel niet met het einde werd tevredengesteld!
Ik wil werkelijk weten wat daarna gebeurt en hoe iedereen van mening is wanneer zij leren wat aan Karam is gebeurd.
En ik wil dat gelukkige einde kennen!

- Kyu

PS. U kunt gehele manhwa bij onemanga lezen.
Wammie<3
Ik krijg niet het einde.
De tekeningen waren aardig maar het verhaal was achterschip. (geen inbreuk aan hen die als dit manhwa)

Stierf zij of enkel vergeten alles?
Naast STERF wat zelfs als zij van hem eerst zal niet zij hield opnieuw of?
Veroorzaak zij plaatsen de vloek dat zijn minnaars zullen sterven?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.