Hulp - Onderzoek - Leden - Kalender
Volledige Versie: KUNSTSCHAATSEN
soompi forums > soompivermaak > sporten
JUICYLICI0US.
u kunstschaats??
im kunstschaats. Maar gosh, zijn enkele dingen u moet doen HARD sooo friggn!
tripple tenen. ekk
babiichink
ik wil hoe te kunstschaats =P leren ik enkel schaatsen op de piste. hard vind. om het even welke uiteinden =P
SpicyTOFU
het ijs dat is hard…. schaatsthet rollerblading is nog hardere (en enger) =_=
hahahaha…
xxingy_XP
Ik gebruikte aan. maar anderzijds net op hield ik alvorens ik de sprongen ging beginnen. Ik denk de hardste truc ik op dit ogenblik kan doen de spruit het eendding is. Slechts. dat is niet zeer hard. ZO… samenvattend… Ik zuig. I soort spijt die, maar ik zou waarschijnlijk niet zeer goed geworden zijn nu met ophoudt. Ik ben te onhandig voor mijn eigen goed, zelfs op land. Veronderstel me die op een gladde oppervlakte is. Niet goed, vertel ik u.
keauxz
Ik houd van lettend op Kunstschaatsen, geloof ik zijn een art.
minjung313
ahhh!!! ik houd van kunstschaatsen. .well die. .not eigenlijk het doet… maar op het let! Zijn mijn favoriete sport! biggrin.gif
ooo_it is_mE
Ik houd van kunstschaatsen!!!!
Ik kan niet kunstschaats, maar ik houd van op het te letten!
B0hemian_Sprite
Ik nam gestonken lessen maar I. T_T Ik kon niet mijn knieën buigen…
pinochio
Ik houd van kunstschaatsen ....... u heb zeer een favoriete schaatser? Mijn favoriete schaatser is Alexei Yagudin wub.gif
SOJOONGHAE (:
ik deed kunstschaatsen 4 jaar en toen hield op ik van paarjaren met de oorzaak geleden mijn longen aan zwak waren. ik was 7 toen ik begon en ik ophield met toen ik 11 was (twee jaar geleden) en ik beëindigde mijn dubbelen. fury.gif maar het was werkelijk pret voor me. ik hield van het werkelijk. ik wilde opnieuw beginnen maar de artsen zeiden nr tears.gif
crackednut
Ik schaats niet… maar ik heb op het gelet aangezien ik jong was

de favorieten moeten Michelle Kwan (stem vóór!!) zijn en Alexei Yagudin

Ik herinner me ik soooo was psyched toen ik definitief kon gaan horloge hem vleet bij Sterren op Ijs toont
jammer genoeg, ging ik niet opnieuw dit jaar boo~
pinochio
OMG ....... Ik kan niet belive dat u de kans had om hem te zien schaatsend ..... goed bijna om hem te zien. Wat u kerels het meest als doen: vrouwen, mannen, paren of dans???
x.cheska
i kunstschaats.
maar ik heb het slechts twee jaar gedaan en ik schaats slechts 4 keer per week zo ja.
im enkel landend mijn dubbelen. ik herinner me de 1st keer ik een dubbele salchow… ik probeerde het haha landde.
omdat dubbele salchows. zo gemakkelijk zijn. en de 1st keer probeerde ik dubbele lijn ik het ook landde
maar de 1st keer ik een dubbele teenlijn… ik probeerde voelde net op mijn hoofd
de 1st keer probeerde ik dubbele tik, ging ik werkelijk werkelijk hoog zodat werd ik doen schrikken in de lucht & verzwakte ik bijna voor het zijn zo hoge LOL
de 1st keer probeerde ik dubbele Lutz… IK KNALDE HET LOL
goed de 1st keer probeerde ik om het even wat, vertelde mijn bus niet me aan of om het even wat of gaf me instructie
ik probeerde het enkel door mij… die een REUSACHTIGE FOUT vooral met de dubbele teen… mijn hoofd dat als HECK wordt gekwetst was! arg.
maar mijn rotaties… hehe ~ ik als om het even welke rotatie kan doen daar ben
ik weet niet waarom. en ik nagel die biellemans en die speciale rotaties.
maar ik denk zijn omdat werkelijk werkelijk flexibele im.

wat ppl zegt ik een ballerina zou moeten geweest zijn, maar anderzijds opnieuw, moet u als SUPER SUPER MAGER zijn.
Knapperig
Who op gelet Na van Kim Yu vanavond?

Mens… haar lagere rug. ; [
Zij schaatste prachtig, tuimelt het uitsluiten van die.
U kon vertellen zij ging niet drievoudige Lutz raken alvorens zij het zelfs begon.

Zij… is ernstig leuk, niettemin.
eternalesnow
Ja - zij kreeg derde. Maar manier om voor Aziatische bereik te gaan. Fumie Suguri van Japan en Mao Asada nam goud en zilver, het geworden brons van Kim van Korea yu-Na. Er waren een Japanse zilveren medaillewinnaar in de Kunstschaatsen van Mensen en een Chinees gouden medaillewinnaarduo in paren.
gary
^ het is mikiando die eerst werd.

en vraag me geen hoe ik dat ken. ik enkel
Helen91
woot maoasada!!!!!!!! dan yu-Na Kim!!!!!!! mijn favs smile.gif
changminnie01
Ahahahas. i jst begonnen
het schaatsen abt 4 wks geleden
im in fundamentele 1. yerh im newbiee
ZO WAT tongue.gif ehhehes
im hopend te zijn spoedig te kunnen aan
mijn rotaties en sprongennonsensnonsens.
op dit ogenblik het enige fatsoenlijke ding ik kan doen ben
2 voet en 1 voet glijdende beweging tongue.gif
kissmyface
Ik ben kunstschaatsen 11 jaar van mijn leven ^^ geweest
mishybear
lol nam ik het schaatsen ongeveer 1 of 2 jaar….
wanneer ik was in rang 2 of 3?
ik leerde niet axels nog of om het even wat…. lol ging ik door een gehele partij van beginnerslessen en materiaal…
en toen met op hield ik toen ik mijn… dutchh leerde? of somethingg lol
Arounai
Ik gebruikte aan kunstschaats, maar niet anymore. Michelle Kwan was mijn idool toen ik jonger was. x3
fallenbroke

Ik ken hoe te geen kunstschaats. Maar ik ben detemined om te leren sweatingbullets.gif

Ik herinner me nog enkele ogenblikken terug tijdens olympics voor Wintersporten. Wow! De cijferschaatsers waren groot! De manier die zij en rond de piste hebben gesponnen gegleden fascineerde werkelijk! Om hun werkelijk aardige uitrustingen niet te vergeten sweatingbullets.gif
cypherpunk
Mao Asada die kancho'd krijgt: http://www.youtube.com/watch?v=3fozrgSTvMg

Het is OOIT leukste kancho!

Ik houd ook van deze video van Mao schaatsend met haar hond, Aero: http://www.youtube.com/watch?v=dCuhmFqC-Rk

Ik ben een kerel, en ik dacht nooit het ijs dat schaatst interessant was tot ik Mao Asada zag.

Zij is zo aanbiddelijk friggin!! #@$

Zijnd dat leuk onwettig zou moeten zijn.

itslovedarliinx3
ik gebruikte aan kunstschaats maar anderzijds hield met ik xD op
het materiaal u moest doen hard gek was!
maar ik hield op slechts met b/c die ik heb willen om voetbal spelen lol
en nu hield op ik met voetbal en im speelvolleyball!
candiegurl25
Ik bedelde altijd mijn mamma me te laten schaatsen toen ik klein was

Zij zei NOO, en vertelde me ik zou vallen en zou hebben mijn hand afsnijden

Nu let ik op de vleet van Takahashi Daisuke en ik viel in liefde met hem en helemaal opnieuw schaatsend

Het zou niet voor me bizar zijn beginnen te leren hoe te bij 18 te schaatsen het??
grace_kelly
CITAAT (candiegurl25 @ brengen 15 2008, 12:17PM) in de war *
Ik bedelde altijd mijn mamma me te laten schaatsen toen ik klein was

Zij zei NOO, en vertelde me ik zou vallen en zou hebben mijn hand afsnijden

Nu let ik op de vleet van Takahashi Daisuke en ik viel in liefde met hem en helemaal opnieuw schaatsend

Het zou niet voor me bizar zijn beginnen te leren hoe te bij 18 te schaatsen het??

geen is het in orde het is nooit te laat! ik ken heel wat mensen die het schaatsen in hun jaren '40/jaren '50 leren. het schaatsen zo veel pret!!!

ik ben zo opgewekt over de wereldkampioenschappen!!! de dames beginnen concurrerend morgen… ik hopen Mao Asada!! wint! sinds zij het goud vorig jaar verloor heb ik… gewacht

alle beste aan alle schaatsers niettemin! smile.gif
xskyi
CITAAT (cypherpunk @ 5 Sep 2007, 08:43 AM) *
Mao Asada die kancho'd krijgt: http://www.youtube.com/watch?v=3fozrgSTvMg

Het is OOIT leukste kancho!

Ik houd ook van deze video van Mao schaatsend met haar hond, Aero: http://www.youtube.com/watch?v=dCuhmFqC-Rk

Ik ben een kerel, en ik dacht nooit het ijs dat schaatst interessant was tot ik Mao Asada zag.

Zij is zo aanbiddelijk friggin!! #@$

Zijnd dat leuk onwettig zou moeten zijn.

^haha lol dat hond die deed schrikken de frigging. Heilige crap ben ik op het ijs! XD

Ahh I liefdekunstschaatsen maar ik slaag nooit erin om mijn zelf te duwen zodat ik kan leren hoe te. haha

Ik zag de vleet van Mao Asada op TV (gisteren)?. Kim Yuna aan.
De kunstschaatsenkampioenschap van de wereld in Zweden Goteborg.

Toen ik wilde het doen van sommigen testen die beslisten zij zo te smelten sice aan laat nu schaatsen.
Moet aan de volgende winter wachten….
quynie
Jeffrey Buttle is de wereldkampioen!!!
Ik kan niet nog het geloven. Hij deed een totaal perfecte vleet en wint het korte en lange programma.
Ik ben zo trots van hem. Hij was fantastisch. De choreografie was prachtig en ik houd enkel van hoe hij de muziek voelde.
Een welke grote vleet!
Rikayla
CITAAT (quynie @ breng 22 2008, 11:56PM) in de war *
Jeffrey Buttle is de wereldkampioen!!!
Ik kan niet nog het geloven. Hij deed een totaal perfecte vleet en wint het korte en lange programma.
Ik ben zo trots van hem. Hij was fantastisch. De choreografie was prachtig en ik houd enkel van hoe hij de muziek voelde.
Een welke grote vleet!

Ik moet werkelijk op kunstschaatsennieuws inhalen.
Hij is niettemin ontzagwekkend.
En hij is Canadees! w00t.gif

Iedereen zou op dit niettemin moeten letten. Het is de presentatie van het Feest van Vier Continenten in Korea, en het was zeer onderhoudend om alle schaatsers op ijs samen te zien… Het lachen met elkaar en alles. <3 I houd vooral van het begin met de meisjes versus jongensbit, en dan werpt de het paarsprong van de mensen van Jeffrey Buttle. Ahhhh~ die zo cute~~ was
Chinese scheuren <3
Ik weet het hoe te zonder het vallen te schaatsen, maar dat is het haha. Ik wilde werkelijk leren hoe te te schaatsen toen ik weinig oorzaak was ik omhoog aan Michelle Kwan een keek en deze het schaatsen clubboeken las, vergat ik wat zij haha werden genoemd. Ik denk niet ik ooit overal met het schaatsen zou kunnen worden niettemin… Ik ben zeer onbuigbaar. x_x; ; Ik houd enkel van voor pret te schaatsen.

Ik houd van Asada Mao! Ik zag haar vleet op Zaterdag en zij had een werkelijk afschuwelijke daling; het was vrij verbazend dat zij nog in eerst trok. Ik herinner me ik haar eerste in dit showding met Ichiro zag, maar ik had nooit haar vleet vóór dat haha gezien.
hamster428
^ ja, als sprong zij niet zelfs nog… maar ik aanbid absoluut dat meisje <3
mijn mamma lette op wat van het en zij was als, de „sport heeft zo veel aangezien de kwan dagen van Michelle“ en ik als was, „ppshh verbeterd, waarom u aan dis mijn Michelle als dat?“ kreeg lolz maar eerlijk, moet mijn mamma ophouden plukkend op Michelle dry.gif

ik dacht de tekens voor het andere Japanse meisje (dat vierde) kreeg niettemin werkelijk oneerlijk waren. haar technisch teken was wayyyy lager dan wat zij verdient. ik vond als zij enkel geen yuna Kim aan vierde wilden onderduwen ph34r.gif
candiegurl25
eerlijk had dit wereldkampioenschap me werkelijk van paren aan de mensen verstoren. wat me het meest had frusturated was de scores die het Italiaanse meisje in seconde kreeg. Wat was haar naam Caroline of iets in die aard. Ik was van mening dat zij geen plaatsen tweede zou moeten hebben of derde zij in vierde zou moeten geweest zijn en de Japanse schaatser in vierde zou in tweede moeten geweest zijn. God vergat ik haar naam en zij was één van mijn favs.

letten van de op mensen was een weinig eng iedereen viel of overhaalde, misschien zouden zij over het ijs moeten gladgemaakt hebben. Ik schuin geloof af Takahashi Daisuke in vierde kwam. Im zo droevig!! Hij werkelijk is mijn favoriete schaatser in de gehele wereld….goed tot volgende seizoen.
tvxqsaranghae
ik lette op de kampioenschappen ook in Zweden in de loop van de afgelopen 2 dagen op TV! nu bepaalde im om kunstschaatsen te leren! slechts is het ding, havent schaatste I sinds 7 jaar geleden O_O en ik ging slechts de 1st niveaurug over toen die het werkelijk basismateriaal…. onderwees als ik helemaal opnieuw nu begin, hoe het me lang zal duren aan het hoofd regelmatige schaatsen? als hoe lang het voor me zal duren in kunstschaatsen te krijgen? im 16 nu, draaiend 17 aan het eind van het jaar =__= zijn te laat het?
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken, hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.
De Diensten van de Macht Invision van de Raad © 2001-2008 van de Macht van Invision, Inc.