Edward
28 Oct 2006, 12:43 AM
GEEF DOOR MOD. UIT: Dit is een draad voor ALLE stomste/meest stupidest dingen u ooit hebt gehoord, door anderen, gevraagd of gevraagd. Begin geen nieuwe draad op dit onderwerp.
Voor me, dunno van I nog. Maar ik ben over heel wat stomme verklaringen gekomen. Ik kan niet enkel me niettemin herinneren.
stellarzaizai
28 Oct 2006, 12:51 AM
een meisje vroeg dit ATENISTA (een persoon die in de school ATENEO bestudeert): „waarom u geroepen „Pambato ng Atenista“ bent? waar u?“ hoe dan ook bestudeert. effed noten!
Im zo slecht in het vertellen van verhalen. .but zijn werkelijk stom vooral als u in de Filippijnen leeft en u weet wat im die spreekt over.
KLUIZENAAR
28 Oct 2006, 01:29 AM
Parijs Hilton, hoewel Tara Reid vrij dicht komt.
LucasBunny
28 Oct 2006, 05:54 AM
Zie
Lied I van de Soep van de Noedel van de kip dun wil zelfs in dat krijgen.
Trax-Schorpioen het lied, c'mon wat „A aan D aan D aan A probeert om uw weg aan de melkachtige manier“ te vinden betekent?? of glans „als hoofden G -g-freakin“ wat zelfs ongeveer dat lied? is? Ik hoor Yoshiki dat schreef
Ik vind dat hard om te geloven.
Oh yeh hoe ik „Plagerism kon vergeten is het zelfde als inspiratie“
Oh yeh één meer
die kerel die bij mijn baan vrije vliegtuigkaartjes aan overal in de wereld wint en hij ging naar NY van Buffels
rlmao
TyneeTom
28 Oct 2006, 06:49 AM
Ik ken de geen mens. Enkele stomste dingen die ik ben gekomen uit het gebroken Engels van mijn mamma ooit heb gehoord.
Zij zal me vertellen om tomaten te eten omdat zij voor mijn oog goed zijn.
het punt is, heb ik 2 ogen >.>
„eet tomatoe goed voor u oog“
ja o.k. mamma… >.>
De wortelen en de tomaten gaan niet mijn glazen van de hand doen!
chu-phie
28 Oct 2006, 06:59 AM
01. aangezien u blauwe contacten draagt u zien alles in blauw? NOTA: deze jongen was OUDER TOEN ME. [im 15.]
02. kerel zo wat u zijn?
me ben ik Vietnamees
kerel oh maar ik dacht u verteld me u was Aziatisch.
me-stom. Vietnam IS in Azië.
o.k. kerel ohhh……
(stilte)
de kerel zo is oosters u?
me *whack*
cpopbaby19
28 Oct 2006, 07:15 AM
CITAAT (stellarzaizai @ 28 Oct 2006, 02:51PM) [snapback] 4017827 [/snapback]
een meisje vroeg dit ATENISTA (een persoon die in de school ATENEO bestudeert): „waarom u geroepen „Pambato ng Atenista“ bent? waar u?“ hoe dan ook bestudeert. effed noten!
Im zo slecht in het vertellen van verhalen. .but zijn werkelijk stom vooral als u in de Filippijnen leeft en u weet wat im die spreekt over.
O_O
LOL. haha
anyways, heb ik heel wat stomme verklaringen, maar. gehoord. ik kon het helemaal niet herinneren.

a
kjy512
28 Oct 2006, PM van het 01:21
geroepen „wat dat soort brood is? u weet het als een stok??“ kijkt dat was mijn vrienden apartmentmate haha
ik sprak aan mijn kamergenoot vorig jaar over hoe de dichtste wandelgalerij een openluchtwandelgalerij was en zijn reactie „zo was, doe de opslag geen daken hebben, of iets?“
ik wist niet zelfs het hoe te aan hem te antwoorden - ___-
Malice_Kaiser
28 Oct 2006, PM van het 01:38
„Ik denk het vrolijke huwelijk tussen een man en een vrouw zou moeten zijn.“ ~Arnold Governator
uruchai
28 Oct 2006, PM van het 01:53
CITAAT (Chaymia @ Oct 28 2006, 03:38PM) [snapback] 4020786 [/snapback]
„Ik denk het vrolijke huwelijk tussen een man en een vrouw zou moeten zijn.“ ~Arnold Governator 
toen ik hoorde dat ik als… whoa was! lachte weg mijn billen.
Tamago86
28 Oct 2006, PM van het 02:26
Op „ontmoet de Pers“ in Maart 2003, Cheney blithely verworpen Tim Russert toen de gastheer vroeg wat in Irak als „zou gebeuren wij niet als bevrijders maar als veroveraars.“ worden behandeld Zouden de Amerikaanse mensen „voorbereid worden op een lange, dure en bloedige slag met significante Amerikaanse slachtoffers?“
Zich om ongerust te maken niet, bovengenoemde Cheney: „Ik denk niet het waarschijnlijk zal die manier, Tim openen, omdat ik werkelijk geloof wij als bevrijders zullen worden begroet.“
joonage
28 Oct 2006, PM van het 03:23
CITAAT (Chaymia @ Oct 28 2006, 12:38PM) [snapback] 4020786 [/snapback]
Goede Ol Arnold.
de mensen vragen me altijd, „wat het geheim hier aan uw succes in Amerika?“ was En ik zeg altijd dat, Nr 1, het het land van kans is, dat iedereen het in dit land kan maken als u hard werkt. „Maar door, wat bedoelen wij door dat hard te werken? Dat betekent niet alleen het werken, fysisch werkend, maar het betekent dat u een inspanning een deel van Amerika levert te worden; dat u de taal leert, dat u de geschiedenis van Amerika leert, en dat u leert de manier Amerikanen zaken doen, en u een deel van Amerika moet worden.En dat is zeer moeilijk voor sommige mensen om, vooral, denk ik, voor Mexicanen te doen, omdat zij zo dicht aan hun land hier zijn, zodat proberen zij Mexicaans te blijven maar proberen om in Amerika te zijn, zodat is er afwisselend dit soort. En wat ik aan de Mexicanen zeg is, moet zich u gaan en onderdompelen, en in de Amerikaanse cultuur assimileren, en een deel van de Amerikaanse stof worden. Zo zullen Amerikanen u omhelzen. Van de toespraak van Arnold in Chinatown een paar weken achter. Linon van de Vlaamse gaai vermeldde het op vanavond toont. xD
Ik weet het voor immigranten hard is, maar ik dacht enkel het grappig was dat hij enkel de Mexicanen vermeldde. >.<
wat HUH
28 Oct 2006, PM van het 03:24
„Is Azië ergens in Europa?“
Tetra
28 Oct 2006, PM van het 03:56
CITAAT (TyneeTom @ Oct 28 2006, 08:49 AM) [snapback] 4018930 [/snapback]
De wortelen en de tomaten gaan niet mijn glazen van de hand doen!
Wil wedden?
~Shelly~
28 Oct 2006, PM van het 04:29
Haha diende ik deze kerel in de winkel van mijn papa en deze klant vraagt me, „in de vegetarische gebraden rijst, doet die kip in dat?“ heeft Ik ben als O.o…. „Um… nr.“
Haha dit lastige ditsy meisje in mijn klasse vroeg me eens, „Hey als u Chinees bent maar u bent bleek doet die u dan wit?“ maken =_=
Haha zei meisje voordien ook bovengenoemd aan een zwart jong geitje, „als u geen buitenkant bevond zodat veel de hele tijd zou uw huid niet zo gelooid worden.“ *cricket chirps* „Um… is hij van Afrika.“ „Werkelijk? Maar dat kan geen juist I gedacht Afrika zijn werd behandeld in sneeuw!“ „Um… Ik denk u Antartica.“ bedoelt
Haha hoor ik teveel stomme dingen. Het is moeilijk om hen te herinneren allen.
x_sadendings
28 Oct 2006, PM van het 04:34
Goed, heb ik heel wat stomme verklaringen gehad die bij me worden geworpen of aardigere domme degenen te zijn.Eens in HS zat ik naast deze één kerel in het Engels en wij schreven een document,hij draait zich om en vraagt me.„Hey hoe u doos?“ opnieuw speltMe: „
U kidding me…“en enkel vroeg me vriend me vandaag.„Wacht, doet de maanstijging van de dag?“Me:
*whack kan de dreun whack* u het in de dag sommige tijden, maar de mens van Jesus zien!
SwtMsT
28 Oct 2006, PM van het 04:35
Ik let op CNN op dit ogenblik, en er die zijn heel wat stom… wordt gezegd
MEIYEE
28 Oct 2006, PM van het 07:02
„, Wacht Chinees bent u? Ik dacht u verteld me u was Aziatisch!“
bonbons
28 Oct 2006, PM van het 07:04
Ik zweer mijn „vriend“ me „Japan in China, recht?“ vroeg
… me: jawdrops 10 minuten.
Clix
28 Oct 2006, PM van het 07:08
CITAAT (MEIYEE @ Oct 28 2006, 08:02PM) [snapback] 4022615 [/snapback]
Ik word de hele tijd dat.
I had eens een argument met een klant over hoeveel donuts in een dozijn in de helft zijn. Het duurde als 5 minuten alvorens zij realiseerde er 18 donuts in een dozijn en een half en niet 16 zijn. Zij is ook pijnlijk om terug te komen.
paradox^
28 Oct 2006, PM van het 07:11
„Oh, zodat u is Chinees. Bent u van Japan?“
Edward
28 Oct 2006, PM van het 07:13
OH die ik me definitief. heb herinnerd. Ik lette op een video over George Bush toen hij op Soevereiniteit. commentaar gaf. één woord, WOOOOOOWWWWWWW. Ik zal proberen om de link aan de video en de post-it omhoog later te vinden.
Bush op StammenSoevereiniteit
rain_sadtango
28 Oct 2006, PM van het 07:36
ik werk bij een bakkerij, en één van de nieuwe meisjes vroeg wat wij met het brood dat wij deden niet tegen het eind van de dag verkopen. Ik vertelde haar dat ppl uit liefdadigheid verzamelen het grootste deel kom. Dan gaat zij „oh righhtt….om naar de slechte jonge geitjes in Afrika ja te verzenden? ""
WAT?
Luchtig
28 Oct 2006, PM van het 07:59
…
Dit meisje dacht de Britse accenten uit jonge geitjes kwamen die naar particuliere scholen gingen.
WTF.
juffrouw schat
28 Oct 2006, PM van het 08:25
CITAAT (chu-phie @ 28 Oct 2006, 08:59 AM) [snapback] 4018952 [/snapback]
aangezien u blauwe contacten draagt ziet u alles in blauw?
oh wtf.
CITAAT (Chaymia @ Oct 28 2006, 03:38PM) [snapback] 4020786 [/snapback]
omg. dat is zo stom.
„Weet u wat die mens van Kerstman die giften aan kinderen op Kerstmis geeft?“ wordt geroepen
- Yesung van Super Mindere.
^ Die Ik zo de vraag ging heb gedacht, ik me niet herinner precies maar zijn ergens volgens die lijn. lol
GEEF uit.
Dit werd niet gehoord maar uh kreeg mijn vriend -55 punten voor lasermarkering. LOL wtf, hoe gaat het met u dat. o.k., zouden de mensen dit stom kunnen niet vinden maar ik.
etoile
28 Oct 2006, PM van het 08:28
„im Koreaan.“
„oh~ icic.“
het meisje komt tot me
„wacht, dacht ik u oriental~“ was
…
renzu_oni
29 Oct 2006, PM van het 07:30
Hoorde dit van een meisje op werkelijkheidsTV. Zij citeerde dit van een Franse kunstenaar.
De „zelfmoord is de hoogste vorm van kunstenaarstalent, ben ik een kunstenaar zo…“
niet werkelijk stom, houden van meer het verontrusten maar gedachte die ik. zou delen.
daxeun
29 Oct 2006, PM van het 07:59
Hm… meest recente kan ik denken over de tijd is toen ik mijn vriend riddle vertelde.
En zij moest vragen een bos van vragen om te zetten samenvoegt.
Het had iets over een mens en een elavator te doen, en één van de vraag die zij was heeft gevraagd,
„WACHT! Is hij aangedreven zonne?!“
Dan was ik als, „wtfreak? hoe een normaal menselijk wezen aangedreven zonne?“ is
Er is meer overvloed, maar ik kan niet enkel de meesten van hen herinneren. Hehe~
xxflyingcookiez
29 Oct 2006, PM van het 08:15
goed hoorde ik heel wat stomme verklaring maar ik schuin remmeber het af
het enige ding dat ik was vandaag ik was met mijn vrienden bij burgar koning heb herinnerd en toen mijn frd vroeg me „Wat u krijgt groot MAC??“
me - „groot MAC?? O_O“
frd- het „oh stem vóór dit is mcdonald“ lmao ik omhoog barstte
IK BEN MOJO JOJO
29 Oct 2006, PM van het 08:52
i had eens een fortuin zeggen:
u was geboren op een jonge leeftijd.
tobyness
29 Oct 2006, PM van het 09:43
„Als dit secundair is, eerst?“ firstdary zou zijn
„I dacht de koeien ook mannetjes.“ waren
Een „vast lichaam is iets u door port en tapt niet.“ af
„Hoeveel riemen doet heeft een bustehouder?“
„Pocahontas had babys met witte en zwarte stiphuid?“
„Dat is niet blauw. Het is blauw-ish-blauwlavendel.“
Er is meer ton die weinigen van mijn vrienden hebben gezegd, maar dit is alle ik kan denken van.
sherry
29 Oct 2006, PM van het 09:45
„u kunt taco's in Mexico“ slechts kopen
ik luisterde dat. .i zeker am af daar ben meer willekeurig ton
juffrouw schat
29 Oct 2006, PM van het 09:48
„Columbus voer het oceaanblauw
in 1942. „
- van het eerste seizoen van Schoonheid en Geek.
er is een bos van andere stomme dingen die in die reeks werden gezegd maar ik afschuint schijnt om hen te herinneren.
KANT
29 Oct 2006, PM van het 10:04
Het „lichtgelovige woord is niet in het woordenboek.“
supa'Wanki
29 Oct 2006, PM van het 10:12
Ik houd van u. < stomste ding dat ik ooit heb gehoord.
SCHREEUW; OH
29 Oct 2006, PM van het 10:14
CITAAT (MEIYEE @ Oct 28 2006, 08:02PM) [snapback] 4022615 [/snapback]
CITAAT (etoile @ 28 Oct 2006, 09:28PM) [snapback] 4023236 [/snapback]
„im Koreaan.“
„oh~ icic.“
het meisje komt tot me
„wacht, dacht ik u oriental~“ was
…

T________________T
dit meisje in mijn woonplaatszaal kwam in mijn ruimte, die op mijn bed wordt, dan die te werk om is gegaan gezeten om me te vragen:
„zo bent u Aziatisch? of Koreaan?“
aangezien mijn kamergenoot bijna over keeled en aan gelach stierf en ik haar deze verstomde blik gaf, nam zij die kans te baat dan om te vragen:
„goed als u `aangaande Koreaan, u werkelijk van Korea toen?“ is
sphynkter
29 Oct 2006, PM van het 10:50
het „Midden-Oosten“ is een geen deel van Azië. stem vóór blijkbaar het Midden-Oosten zijn eigen continent is.
ichiban
29 Oct 2006, PM van het 10:53
het station zei het water u stom maakt. Ik was als wtf
lovablekrnstar63
29 Oct 2006, PM van het 11:02
ik leef in Californië en ik was bij een strand
(huntington strand btw)
en ik speelde in het water
en toen plotseling zei ik:
me: „hey! welke overzees binnen wij?“ is
vriend: 0.0 „welke overzees?“
me: „stem vóór, welke overzees?“ het meppen van mijn wapens in het water
vriend: „umm. de vreedzame oceaan?“
me: „ja, is dat!“
en toen ging ik af
ik dacht niet het grappig was
maar mijn vriend
en zij vertelt dat verhaal aan iedereen
ik heb enkelen
wij spraken over John Travolta met een bepaalde bedoeling en ik ga
„wacht. John levend Travolta's??!“
dat was niet grappig ook niet aan me maar mijn zo gedachte lijst
god heb ik zo veel van die
im totaal clueless
maar stel het niet uit tot later voor
koolangel297
29 Oct 2006, PM van het 11:42
Op dit ogenblik:
„Niet zijn zij (Koreanen en Chinezen) het zelfde?“
Dollyholic
29 Oct 2006, PM van het 11:48
CITAAT (tobyness @ 29 Oct 2006, 05:43PM) [snapback] 4032339 [/snapback]
„Hoeveel riemen doet heeft een bustehouder?“
„Pocahontas had babys met witte en zwarte stiphuid?“
Lmao, Sara zei juist die? xD vroeg Anyways, één van mijn vrienden me dit.
„niet een tsunami geraakt Floriday in december? Een jaar of 2 geleden?“
Zeker TT_TT ja. Florida is dichtbij India ........
„Wat Taiwan?“ is
.............................................
renzu_oni
30 Oct 2006, 12:22 AM
CITAAT (Oct 2006, 10:04PM van het KANT @ 29) [snapback] 4032502 [/snapback]
Het „lichtgelovige woord is niet in het woordenboek.“
lol, van de willekeurige draad huh?
MaryMagdalin
30 Oct 2006, 12:48 AM
het de soeplied van de kippennoedel
vooral wanneer mijn BF het uit aan buitenissig zijn hond cuz zingt weet zijn hond wanneer zijn kippentijd wanneer hij dat lied T___________T zingt
oh wacht ik het weet
daar `s deze kerel die ik gewe het heb ten
en hij zegt hey wat dat ding van de brandputter outter is.
zijn vrienden - „… brandblusapparaat?“
maar ik deed iets gelijkaardige Idunno wat met me mijn vriend bijna stierf lachend verkeerd was
ik was als hey wat dat ding dat het gazon maait?
..... *sigh .....
HeffyEnd
30 Oct 2006, 02:25 AM
„Ik houd van geen oude films. “, of om het even welke variatie van dat. Als „Die film was oud en sooo die boring. “, „de Zwart-witte films zijn boring. “, etc….
hked
30 Oct 2006, 02:48 AM
'' is Korea geen eiland? ''
*sigh*, is mijn aardrijkskunde crap
Jisoox3
30 Oct 2006, 03:00 AM
oh gosh kan ik me niet zelfs herinneren.
waarschijnlijk dingen in het Engels als „hoe u sinaasappel?“ spelt
........ O_O
muchlove!
- jisoo
L♥lita
30 Oct 2006, PM van het 01:26
Lol mijn vriend vroeg me
„Sneeuwt groeien op bomen??“
StarCrystal
30 Oct 2006, PM van het 01:32
CITAAT (IK BEN MOJO JOJO @ Oct 29 2006, 06:52PM) [SNAPBACK] 4031887 [/SNAPBACK]
i had eens een fortuin zeggen:
u was geboren op een jonge leeftijd.

Dat maakte me lach.
Mijn vriend vertelde me één van haar klasgenoten bovengenoemd dit, „waarom iedereen zo over de oorlog ongerust wordt gemaakt? Niet is het in Irak?“
kimchee2go
30 Oct 2006, PM van het 02:26
een meisje vroeg „ik hoop de mensen op vliegtuigen.“ o.k. zijn tijdens een aardbeving. haha
AntKun
30 Oct 2006, PM van het 02:28
„Wat? Uw Chinees? Oh werkelijk? Waarom u dan in Japanse klasse?“ bent Zoals heel wat mensen tijdens Japanner vragen. Klasse.
En ook, „Wha? Het lapje vlees wordt gemaakt van rundvlees?“ =_= één of ander meisje vroeg me dat terwijl me en een vriend bespraken van welk kruiden wij op lapje vlees houden.
Dit is een versie „lo-FI“ van onze hoofdinhoud. Om de volledige versie met meer informatie te bekijken,
hier te klikken het formatteren en de beelden, gelieve.